Stran 1 od 4
Gospod Senica je reku...
Objavljeno: To nov 23, 2004 9:22 am
Napisal/-a mondy
...., da jih imam 155
Motor je 1.8 16v original 115KM.

Objavljeno: To nov 23, 2004 9:39 am
Napisal/-a vepar
na kolesih jih maš 122?
Objavljeno: To nov 23, 2004 9:45 am
Napisal/-a VaLe
155 KM ? Jaz vidim 113,8 skupno moč motorja

Objavljeno: To nov 23, 2004 9:45 am
Napisal/-a mondy
Ja, dobrih 122. Izgube pa vidiš kolk je.

Objavljeno: To nov 23, 2004 9:46 am
Napisal/-a mondy
VaLe je napisal/-a:155 KM ? Jaz vidim 113,8 skupno moč motorja

MOČ ali v fiziki P enota[kW]
Čist za orientacijo....Golf 1.8T ima moč 110Kw

Objavljeno: To nov 23, 2004 9:54 am
Napisal/-a Pugi
kwas dewou?
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:01 am
Napisal/-a iKst
Dej napiš predelave.
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:03 am
Napisal/-a vepar
potem si pridobil 7 konjev pa drobiž?
to je šp. filter+zadn lonc? al je kej druzga?
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:07 am
Napisal/-a maky
vepar je napisal/-a:potem si pridobil 7 konjev pa drobiž?
to je šp. filter+zadn lonc? al je kej druzga?
??? razumeš ti pojem kw in km? pridolil je 40km. z čim bo pa sam napisal.
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:10 am
Napisal/-a vepar
na kolesih ma 122KM
original ma 115KM
razen če ma original na gredi 115KM
in ja dobr razumem km in kw
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:14 am
Napisal/-a mondy
Original je blo okol 115KM potem sem dal gor večjo loputo za zrak in dol vzel kat in je blo 130KM(rdeč graf) potem sledilo še:
-malo ostrejše odmične
-računalnik od 2.0
-4-2-1 kolektor
-10mm večji izpuh
-filter je original kišta z dvema velikima dovodoma hladnega zraka.
in rezultat je slabih 155KM(oranžen graf)
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:15 am
Napisal/-a iKst
V prospektih so vsi podatki za moč in navor na gredi. On jih ima serijsko na gredi 115 sedaj pa 155.
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:16 am
Napisal/-a mondy
vepar je napisal/-a:razen če ma original na gredi 115KM
in ja dobr razumem km in kw
Jep
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:18 am
Napisal/-a iKst
mondy je napisal/-a:Original je blo okol 115KM potem sem dal gor večjo loputo za zrak in dol vzel kat in je blo 130KM(rdeč graf) potem sledilo še:
-malo ostrejše odmične
-računalnik od 2.0
-4-2-1 kolektor
-10mm večji izpuh
-filter je original kišta z dvema velikima dovodoma hladnega zraka.
in rezultat je slabih 155KM(oranžen graf)
Kul

Torej imam še en dokaz iz prakse da se večji throttle body splača

Objavljeno: To nov 23, 2004 10:20 am
Napisal/-a Pugi
Dbest, vse cestitke - morm se jes spomlat probat, zdj k je spet mal vec moci...Bomo vidl ce sm te ujel, sam mocno dvomim... Bi blo pa fajno ene 135, 140.
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:21 am
Napisal/-a vepar
od koga si dal večjo loputo za zrak gor?
si moral velik predelat?
jst sm razmišlal o tem, sm nism vedu v praksi če se splača.
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:22 am
Napisal/-a Sonny
se da izgube pri prenosu kaj zmanjšat (tvoj avto)?
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:25 am
Napisal/-a vepar
pomoje se da z lažjim vztrajnikom.
sm nevem če pol avto pod nizkimi obrati dobr laufa.
Objavljeno: To nov 23, 2004 10:46 am
Napisal/-a iKst
Loputo se da doma porihtat. Jaz sem po pobrusu pa spoliru. Ampak še nisem probu zadeve, upam da bo kej razlike.
Objavljeno: To nov 23, 2004 11:03 am
Napisal/-a Čojko
Tovarniški deklarirani podatki veljajo za moč na gredi in so nek približek. Čeprav je naprimer deklarirano 80kw je lahko dejanska moč lahko 75 ali nekaj čez 80kw (prej manj kot več).
Senica meri moč na kolesih in tebi je izmeril 90,4 kw, kar pomeni 123 KM. Ocenjena izguba na transmisiji (med gredjo in kolesi) je pri standardnih avtomobilih 20%. V tvojem primeru bi to pomenilo 147,5 KM. Zakaj je dal tebi boljši procent pa vesta le vidva s Senico
Drugače pa čestitke, saj si kar precej pridobil za bencinski motor. Si pa na žalost izgubil nekaj moči in navora do 4.000 vrtljajev (območje v katerem največ voziš) in pokvaril mirnost pospeševanja (grafa navora in moči sta vsa zobčasta - prejšnje stanje je bilo precej bolj uglajeno).
Lp Čojko