Stran 1 od 2
izpuh devito, jemc, novak...
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 6:36 pm
Napisal/-a bridgestone
ali imajo omenjeni proizvajalci izpušnih sistemov kako ponudbo tudi na internetu, in če ne morda veste kontaktne naslove, telefone od njih
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 6:51 pm
Napisal/-a RedBull™
od devito-ta imaš veliko napisanega v tovarni znanja....nekaj slik ter način izdelave njegovih izpuhov je pa tukaj
http://www.mobisux.com/album/showgaller ... 68&thumb=1
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 6:58 pm
Napisal/-a AR_146
devito je u ibr hud avspuh samo k*** k nima homologacije oz. atesta
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 7:28 pm
Napisal/-a cheno
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 7:55 pm
Napisal/-a OPELpover
A ni blo rečen da rihta ene papirje on?
Objavljeno: Sr nov 24, 2004 11:22 pm
Napisal/-a bridgestone
ja verjetno se ne da homologirat nobenega od omenjenih izpuhov?
pa misli devito al pa jemc v prihodnosti urediti kaj papirje in pridobiti dovoljenja da bodo njegovi izdelki vsebovali a test, oziroma karkol že da se bo to dalo homologirat?
aja pa še to. na izpuhe je blo že tok povedanga glede izdelave in materjalov pa me samo to zanima ali je od devitota izpuh res toliko boljši kolikor je dražji kot pa od jemca, ter če se v konjih res toliko pozna različna izdelava pri devitu krivljenje cevi oziroma varjenje iz kolobarjev pri jemcu?
pa še to me zanima kakšno funkcijo igra debelina cevi pri izpuhu oziroma zakaj je tako zaželjeno da je izpuh čim lažji in tanjši?
Objavljeno: Če nov 25, 2004 12:24 am
Napisal/-a CupraR
Jah na žalost ni še noben naredu direkt primerjave glede jemca in devitota. Namig: vsi VAG 1.8T 240+ps majo od jemca izpuh

, vsaj do zadnga lonca.
Glede teže izpuha, čim lažji-čim manj dodatne teže :P
Glede homologacije, uzem zadnji lonc z papirji (remus, supersprint, sebring) pol pa ostalo narest k enmu majstru.
;)
Objavljeno: Če nov 25, 2004 1:26 am
Napisal/-a OPELpover
pa misli devito al pa jemc v prihodnosti urediti kaj papirje in pridobiti dovoljenja da bodo njegovi izdelki vsebovali a test, oziroma karkol že da se bo to dalo homologirat?
Objavljeno: Če nov 25, 2004 10:37 am
Napisal/-a bridgestone
CupraR je napisal/-a:Glede teže izpuha, čim lažji-čim manj dodatne teže :P
dobr sm to je smiselno samo za neko hudo dirkaško predelavo, sej 30kg razlike v osebnem avtu ne igra nobene vloge, sploh če je tolk stvari ki se jih loh odstran in bi več kot 30 kg prinesle, recimo rezervno gumo in dvigalko pa zadnje sedeže....
sem mislu da tanjša izdelava pomeni kaj drugega kot pa teža?
PA ŠE ZMER NISM ZVEDU KONTAKTNE CIFRE ZA JEMCA!!!!
Objavljeno: Če nov 25, 2004 1:06 pm
Napisal/-a mistervegas
jaz še mam tu 3 ABEje (tuv) za Supersprint izpuhe
Objavljeno: Če nov 25, 2004 3:06 pm
Napisal/-a CupraR
Jeb ga boljši material, nižja je teža. Pa se 30 kg lepo pozna sploh ko je pomankanje konjev pod havbo

Probi enkat zadnje tice komplet vn vršt, pa rezervno gumo pol boš pa vidu, kako kr naenkat leti

Bom probu najdt cifro od jemca,
Objavljeno: Če nov 25, 2004 4:22 pm
Napisal/-a bridgestone
Objavljeno: Če nov 25, 2004 4:41 pm
Napisal/-a CupraR
Ma itak ne

sm sam omenu ker sm enkat mel hondico komplet brez vsega (panele, zadaj prazno-sm muzko rihtal) pa je avto letu ko sneta skira

Objavljeno: Če nov 25, 2004 4:54 pm
Napisal/-a bridgestone
dej ko boš najdu cifro od jemca mi jo pošlji na pm, drugače sm pa dons klicu devitota pa mi je reku da naj računam za izpuh od kolektorja naprej tam cirka 800 euro narejen iz INOXA. čakalno dobo pa ma še dalšo kot za operacijo srca pol leta da bi čakal?
ej kako pa je glede izdelave ker jemc sestavi krivino iz ravnih kolobarčkov devito pa iz kolen. a to "kolobarjenje" ne igra kakšne bistveno negativne funkcije, razen estetske?
Objavljeno: Če nov 25, 2004 5:35 pm
Napisal/-a CupraR
Žal ne najdm cifre

dej reč 1.8T (pošl mu pm) on jo ma zihr, sej je tm izpuh delal. Glede izdelave ti žal ne morm nč povedat, lahko sam ugibam, nimam ustreznega poklica

da bi ti lahko točno razložil kako pa kaj z izpuhom kar se tiče samih tehnik varjenja.
Drgač je pa tko iz izpuhom: tele naše varjante so še kr zastonj če mene uprašaš, vsaj kar se Jemca tiče.
Objavljeno: Če nov 25, 2004 6:25 pm
Napisal/-a mloncar
tko ko je CupraR reku, odvisn od same teže avtomobila.. ..eni dvotonski marcini se 30kg sploh ne pozna, če maš pa kako R5 al pa kak manjši avto, se pa pri 750ih kilar 30kg ful pozna!
glede obeh slovenskih majstrou, je bilo že veliko napisanega.. ..v teoriji so od devitota boljši, a še nihče ni naredil direktne primerjave med obema izpuhoma (govorim o izpuhih od jemca in devitota) - na valarjih!
na mobisuxu imaš članek o devitu (v "tovarni znanja"), kjer so napisane tudi okvirne cene za določen program njegovih izpuhov!
Objavljeno: Če nov 25, 2004 10:25 pm
Napisal/-a 1.8T
Saj sem ti povedal, kako je to z devitotom in Jemcem...
Pri Jemcu dobis gor okoli 30 konjev. End of story.
Pri devitotu pa nihce ne ve kolko je pridobitek. Po svetu folk dela totalno odprte avspuhe in dobijo gor 17 konj. Kje je logika? Sam Jemc ve....
Kakor je ze CupraR povedal, vsi 240+ps 1.8T pri nas imajo gor Jemcev avspuh, celo Matjaz (RSR) je pljal TT-ja v Begunje na operacijo
Ko bos imel avto, ga poklici, cena je 90 jurjev brez zadnjega lonca in 120 jurjev z zadnjim loncem
Cifro ti bom pa poslal na PM, pa ne mu morit dokler nimas se avta doma, ker je tip cez glavo zakopan v delu in lovi lasten rep...
/jan
Objavljeno: Če nov 25, 2004 11:22 pm
Napisal/-a bridgestone
okej okej, I get it!
sej to sploh ni vprašanje ker izpuh, sam mal preverjam kaj drugi mislijo.
Objavljeno: Pe nov 26, 2004 12:06 am
Napisal/-a CupraR
1.8T dej prosm še men pošl telefon, da si shranm če se bo slučajno zadeva kej rihtala čez zimo :P Ker 90 kosov brez zadnga lonca je zelo pocen zadeva. BTW: kolk pride samo downpipe???
Objavljeno: Pe nov 26, 2004 7:47 pm
Napisal/-a shusuglao
kako se pa čez tehničnega pride z izpuhom od Jemca?