Stran 1 od 2
Kje ojacat yugotovo karoserijo?
Objavljeno: To nov 30, 2004 10:45 pm
Napisal/-a monster_d
Torej zanima me kje treba pojacat zadevo, na kirih mestih najbolj trpi.
VEm pa pri jugotu zacnejo pokat notranji deli blatnika, pri nosilcih motorja.
Gre se za motor z dobrimi 100konjici
RAzmisljal sem o preckah cez amortizer (spredaj, zadaj), ter da bi cez celo karoserijo naredil en kriz, prav tako tudi kriz pod haubo.
Nasveti in ideje dobrodosle, se bolj pa od tistega ko je mel zadevo pojacano, kake slikce se tudi nebi brano, kaj konkretnega se o tem nisem nasel.
lp
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 10:02 am
Napisal/-a Dariooo
js ti priporocam...da po celi karoseriji....kjer so zvari...tudi na podvozju...s tem mores odstranit uno zascitno maso na podvozju, ki ti bo vzela precej casa.....in da vsakih 5cm zapikas......uporabi co2.......samo ne prevelik zvar, da se ti kovina ne segreje prevec in pol da ogljik zbezi vn......to ti bo ful pomagalo...
hmm...in se ti predlagam da si kletko v avto not montiras.......ti bo avto veliko bolj trd........drugace une precne stange...od mortizerja do mortizerja....pa obvezno.....mi je reku en ki dirka rally da to ful ful pomaga...da je avto ful bolj trd...
hmm..pomojem najsibkejsi del je tam kjer mas vrata....ko gres not na desni....hmm..sej niti nism siguren.....saj jugoa doro ne poznam..ampak ti priporocam....da si dobro na podvozju ogledas kje je kasen mocen nosilec...ne pleh....in tam po celi dozini, kerj ga je najmanj.....ojacas kej...ponavadi so avti na sredini le tega najbolj sibki, saj se najlazje upognejo......
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 10:16 am
Napisal/-a mondy
Kaj pa če mal te naše rally voznike, k majo Yugote kontaktiraš.
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 10:30 am
Napisal/-a Dariooo
mondy je napisal/-a:Kaj pa če mal te naše rally voznike, k majo Yugote kontaktiraš.
Tud ni slaba ieda

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 11:48 am
Napisal/-a EX-B
monster_d: Bom povprasal kolega Jocota (vozi pinky rally jugota), pa dobis odgovor takoj ko bo povedal kaj in kako, ce bo imel cas

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 1:47 pm
Napisal/-a PiLLLe
EX-B je napisal/-a:monster_d: Bom povprasal kolega Jocota (vozi pinky rally jugota), pa dobis odgovor takoj ko bo povedal kaj in kako, ce bo imel cas

He he sm govoru z njem :P

in vidu

zdj kokr sm si ogledu motorni prostor ma on tko narjen da ma cez obstojeci pleh dodan se en in zavarjen po obstojecih varih tko da je use skp mocno :P

bla je pa tut noc tko da v detajle se ni vidl :P
LP PiLLLe
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 3:55 pm
Napisal/-a |jurcek|
kolega je mel 60 yugota pa je mel nekaj tunano mašino,... pa je mel konkretne ojačitve spredaj čez kompletni prostor od mašine--> torej čez amortizerje,... pa tam ko so vari pa potem tud zadaj čez kuferam, čez amportizerje pa še spodaj na karoseriji. Avto je šel komot čez 180 pa ni blo problemov.
ko boš vse ojačal pa ojačaj konkretno, da boš se lahko dolgo vozo s tvojim yugotom.
pa pričakujemo slike tvojega tuninga.
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 4:32 pm
Napisal/-a Roky
Bilo je nareto točno tako kot je |jurcek| rekel čez sprednja dva amontizerja je bila kovinska štanga pa čez zadnja dva. Odspredaj pod mašino pa je bila nareta ne vrte kletka.Blo je enih 5 štang naretih v kletko in privarjena na spodnji del karoserije avtomobila.
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 4:40 pm
Napisal/-a monster_d
Dariooo je napisal/-a:js ti priporocam...da po celi karoseriji....kjer so zvari...tudi na podvozju...s tem mores odstranit uno zascitno maso na podvozju, ki ti bo vzela precej casa.....in da vsakih 5cm zapikas......uporabi co2.......samo ne prevelik zvar, da se ti kovina ne segreje prevec in pol da ogljik zbezi vn......to ti bo ful pomagalo...
hmm...in se ti predlagam da si kletko v avto not montiras.......ti bo avto veliko bolj trd........drugace une precne stange...od mortizerja do mortizerja....pa obvezno.....mi je reku en ki dirka rally da to ful ful pomaga...da je avto ful bolj trd...
hmm..pomojem najsibkejsi del je tam kjer mas vrata....ko gres not na desni....hmm..sej niti nism siguren.....saj jugoa doro ne poznam..ampak ti priporocam....da si dobro na podvozju ogledas kje je kasen mocen nosilec...ne pleh....in tam po celi dozini, kerj ga je najmanj.....ojacas kej...ponavadi so avti na sredini le tega najbolj sibki, saj se najlazje upognejo......
hm...
Precke cez amortizerje so v planu, sprednjo ze mam narejeno, rabim se zadnjo.
Kletna navznotraj (verjetno si mislo podobno kot majo avti za dirkanje) ne pride upostev zaradi teze.
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 5:00 pm
Napisal/-a sablač
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 5:05 pm
Napisal/-a monster_d
sablač je napisal/-a:lahka si prides mojga pogledat kak je ojacan. vsi so kr lepo povedal jaz pa sam se dodam da napodvozje-kos masine (med stabiliztorjevim vpetjem spredi in vpetjem roke) prsraufi sanke od zastave poly-tist kamionetek tak ko vw kadi pa SE KAK VINKL PRECNO TAK K MAM JAZ PA TI AGREGAT NIMA KAM POBEGNAT.[/img]
Lahko das kako slikco, lahko tudi na mail
lp
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 5:18 pm
Napisal/-a sablač
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 8:21 pm
Napisal/-a Dariooo
monster_d je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:js ti priporocam...da po celi karoseriji....kjer so zvari...tudi na podvozju...s tem mores odstranit uno zascitno maso na podvozju, ki ti bo vzela precej casa.....in da vsakih 5cm zapikas......uporabi co2.......samo ne prevelik zvar, da se ti kovina ne segreje prevec in pol da ogljik zbezi vn......to ti bo ful pomagalo...
hmm...in se ti predlagam da si kletko v avto not montiras.......ti bo avto veliko bolj trd........drugace une precne stange...od mortizerja do mortizerja....pa obvezno.....mi je reku en ki dirka rally da to ful ful pomaga...da je avto ful bolj trd...
hmm..pomojem najsibkejsi del je tam kjer mas vrata....ko gres not na desni....hmm..sej niti nism siguren.....saj jugoa doro ne poznam..ampak ti priporocam....da si dobro na podvozju ogledas kje je kasen mocen nosilec...ne pleh....in tam po celi dozini, kerj ga je najmanj.....ojacas kej...ponavadi so avti na sredini le tega najbolj sibki, saj se najlazje upognejo......
hm...
Precke cez amortizerje so v planu, sprednjo ze mam narejeno, rabim se zadnjo.
Kletna navznotraj (verjetno si mislo podobno kot majo avti za dirkanje) ne pride upostev zaradi teze.
aaa...na tezi sparas...he he...in varnost??...na to nisi pomislu??....no ok...ampak ti priporocam da naredis kot sm ti js svetoval.....na vseh mestih, kjer so plehi zvarjeni skupaj.....se malo zapikas...to..in se ena idea mi je padla na pamet, ki jo je en naredil se mi zdi lih na jugotu....ki dirka z njim avtocross.......tam ki je predelna stena...med motorjem in kabino iz armarurko....se dal se eno plocevino kake 3-5 mm siroko....jo zvil po isti obliki, kot je original.....in zavaril gor.....in baje da ful pomaga......samo naredi v nulo da se to ne opazi saj to ni legalno ce nameravas kej dirkat....in tudi homologacijo dvomim da bos tko naredil ce ti bodo to opazli

Objavljeno: Sr dec 01, 2004 10:20 pm
Napisal/-a sablač
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 10:56 pm
Napisal/-a monster_d
Dariooo je napisal/-a:aaa...na tezi sparas...he he...in varnost??...na to nisi pomislu??....no ok...ampak ti priporocam da naredis kot sm ti js svetoval.....na vseh mestih, kjer so plehi zvarjeni skupaj.....se malo zapikas...to..in se ena idea mi je padla na pamet, ki jo je en naredil se mi zdi lih na jugotu....ki dirka z njim avtocross.......tam ki je predelna stena...med motorjem in kabino iz armarurko....se dal se eno plocevino kake 3-5 mm siroko....jo zvil po isti obliki, kot je original.....in zavaril gor.....in baje da ful pomaga......samo naredi v nulo da se to ne opazi saj to ni legalno ce nameravas kej dirkat....in tudi homologacijo dvomim da bos tko naredil ce ti bodo to opazli

Na varnosti niti nebom kaj prevec delal, avto nebo za usakodnevno rabo.
Trpel bo pa sam na progi.
Vazna mi je v prvi vrsti teza ki je se kako pomembna pri pospesku.
Zato bom naredil le najnujnejse da karoserije nebo prepotegnalo ali da nebo zacela pokat zadeva.
CE bi use to nardil kaj ste mi svetovali bi porabo 100kg cistega zeleza, ce se razumemo.
lp
Objavljeno: Sr dec 01, 2004 11:53 pm
Napisal/-a PiLLLe
hujsi monsta hujsi

ker ce bos hujsal na zelezu bos tut v grobu shujsal
LP PiLLLe
Objavljeno: Če dec 02, 2004 5:35 am
Napisal/-a Dariooo
monster_d je napisal/-a:Dariooo je napisal/-a:aaa...na tezi sparas...he he...in varnost??...na to nisi pomislu??....no ok...ampak ti priporocam da naredis kot sm ti js svetoval.....na vseh mestih, kjer so plehi zvarjeni skupaj.....se malo zapikas...to..in se ena idea mi je padla na pamet, ki jo je en naredil se mi zdi lih na jugotu....ki dirka z njim avtocross.......tam ki je predelna stena...med motorjem in kabino iz armarurko....se dal se eno plocevino kake 3-5 mm siroko....jo zvil po isti obliki, kot je original.....in zavaril gor.....in baje da ful pomaga......samo naredi v nulo da se to ne opazi saj to ni legalno ce nameravas kej dirkat....in tudi homologacijo dvomim da bos tko naredil ce ti bodo to opazli

Na varnosti niti nebom kaj prevec delal, avto nebo za usakodnevno rabo.
Trpel bo pa sam na progi.
Vazna mi je v prvi vrsti teza ki je se kako pomembna pri pospesku.
Zato bom naredil le najnujnejse da karoserije nebo prepotegnalo ali da nebo zacela pokat zadeva.
CE bi use to nardil kaj ste mi svetovali bi porabo 100kg cistega zeleza, ce se razumemo.
lp
ja ja razumem......itaq vsak naredi kaj si sam zeli....js sm ti pac povedal o tem kaj sm slisal in kaj vem.....in zdaj itaq da na tebi preostane resitev....bos al ne bos....vazno samo da

Objavljeno: Ne dec 05, 2004 2:16 pm
Napisal/-a MatH|cK
priporočam, da namestiš mrežo in plato pod mašino, če boš mel samo štango čez amortizerje, ti še skos lahko spodaj preteguje!
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 2:19 pm
Napisal/-a monster_d
MatH|cK je napisal/-a:priporočam, da namestiš mrežo in plato pod mašino, če boš mel samo štango čez amortizerje, ti še skos lahko spodaj preteguje!
SEj ja, spredaj in pa zadaj stanga cez amortizerje, pol pa pod motorjem en okvir ali pa sanke, pol se ena precka zadaj pod kuferamom, pa najvrjetneje se notr nekaj.
Precke cez amortizer vem da so premalo ja
Mas mogoce kako sliko plate? mislim da sem mel enkrat nekje pa sem zalozo
BTW kaj si mislo z mrezo?
Objavljeno: Ne dec 05, 2004 5:27 pm
Napisal/-a D_LUX
hmmm.... to je teško vse napnareto!!!
Drugače se pa celi avto raztavi, vsa izolacija se pobere dol, iz pločevine morš vso izolacijo dol skepat potem vseposod kjer je kaj varjeno ojačaš in variš ponovno z CO2..... pa še pa še...
Meni je to točno opisal OČKO, ko je vozil relly pa si je to vse sam rihtal tak da mislim da ve kak to gre....
isat, ker je potreben res velik poseg da je prav
ti bom zrihtal točni potek kak to gre pa ti bom prilepo gor!!!