Stran 1 od 1

nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 12:03 am
Napisal/-a HPFreak
Pozdrauleni! Sm clovek,ki si je ogledal film Fast&Drzn in mi je ful hud film (avto tuning). No uglavnem jaz se ukvarjam z avtomodelarstvom ene 5 let (letos 1 leto profesionalnega modeliranja) in sm sele dons do konca ugotovu,kaj mam jst zaeno cevkico spelano iz izpušnega dela v rezervoar (ker sm kupu to ta novo masinco mi je reku prodajalc da rabi nadtlak) in se mi zdi da se temu rece turbo al kaj? Zanima me, kaj bi blo ce bi ta tlak povecu? kaj pa O2?? kaku bi to nastelu in ka bi blo (NOS-al ka že)...? motor je enostaven: 3,4ccm ; 2,45 KM(HP) ; rezervoar ; 1 svecka ; frgazer 8mm. auspuh. bencin: 10%olja, 70%metanola, 20%nitrometana.

Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 9:46 am
Napisal/-a markshark
Pomoje tista cevka skrbi zato, da se nadtlak iz avspuha prenaša v rezervoar in tako skrbi za nemoteno delovanje frgazarja. Mislm da se nitrometan neki uporablja tudi v razstrelivih kot dodatek. No, pa sej se tud nafta.

Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 12:59 pm
Napisal/-a ferrarist
no,tko.js sm modelar.imam cessno z motorjem 6,5ccm.tista cevka je za nadtlak v rezervoarju,nvem pa zakaj bi jo rabu pr avtu...js jo mam u letalu zato,da kadr grem navpicno v zrak(je glede na tla je rezervoar pod motorjem)mi crkne motor.ce bi zvecu pritisk,bi zalivalo motor,se pravi,da mors zmansat dotok goriva.s5 smo na istem.

[Sporočilo uredil/a ferrarist na dan 18.02.2003 ob 13:00 GMT]

Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 1:07 pm
Napisal/-a primozb
A se Vam ne zdi, da s telam "pripomočkam" NOS pa to mal pretiravate?. Upam da ne gledate več filma back to the future :)

Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 2:22 pm
Napisal/-a SPAYKE
Ferrarist tist golf na sliki je tvoja zverina?
Ni slabo ful dobr zgleda. Ampak sam zgled ni dovol.

Re: Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 6:10 pm
Napisal/-a dolfe
primozb pravi:
A se Vam ne zdi, da s telam "pripomočkam" NOS pa to mal pretiravate?. Upam da ne gledate več filma back to the future :)



No, ne vem...

Jaz se absolutno sploh ne ukvarjam s povečevanjem moči serijskih motorjev, ampak stvar se mi zdi izredno zanimiva s tehničnega stališča.

Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 9:42 pm
Napisal/-a Maverick
ce ke dubis one flaske(lahko tudi vecje:D ) k je pnavadi notr co2 za avioncke(co2 motorcki) pa to pol napolnš t NO2 pa en servo gor napeles pa cevlkico v mašinco, ti bi pomoje ful dobr laufal.

Bom jest to na mojga Taksija naštelu pša bomo vidl :D

[Sporočilo uredil/a Maverick na dan 18.02.2003 ob 21:44 GMT]

Re: Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 10:59 pm
Napisal/-a Serđo™
SPAYKE pravi:
Ferrarist tist golf na sliki je tvoja zverina?
Ni slabo ful dobr zgleda. Ampak sam zgled ni dovol.


lol, to je golf Dählbeck al tko nekak..nekih 900 kljuset ma pod haubo. ce se ne motim :D

Re: Re: Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: To feb 18, 2003 11:29 pm
Napisal/-a Maverick
DrSergioDJ pravi:
SPAYKE pravi:
Ferrarist tist golf na sliki je tvoja zverina?
Ni slabo ful dobr zgleda. Ampak sam zgled ni dovol.


lol, to je golf Dählbeck al tko nekak..nekih 900 kljuset ma pod haubo. ce se ne motim :D



se mu vidi da je se zacetnik :)

Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: Sr feb 19, 2003 5:50 pm
Napisal/-a HPFreak
thanx za nasvete-sam me ful zanima kje bi laha dubu CO2, O2, al pa N2O, pa tekoči kisik=? -v malih dozica?

Re: nitrometan,NOS,turbo,kisik...

Objavljeno: Sr feb 19, 2003 7:33 pm
Napisal/-a ferrarist
moj,moj:D :D

...hec...to je golf by dahlback racing.

vec si preberi na www.dahlbackracing.se/english/projekt/golf_rs1.html


LP,ferrarist

Mala mašinca

Objavljeno: Pe feb 28, 2003 12:07 am
Napisal/-a Blue Bug
N2O v takih malih dozah ne vem če obstaja, pa še tega malega motorja bi bilo škoda ker bi ga verjetno s tem samo uničil. Če pa bi ti že uspelo dobit tako malo dozo pa bi se verjetno v momentu izpraznila. Namreč da ti N2O postane tekoč ga moraš stisnit in če se ne motim je to v jeklenkah z približno okoli 60 barov. Pa k N20 moraš dovajat tudi dodatno gorivo, drugače ni fore, za regulacijo pa še rabiš magnetni ventil. 8)