Stran 1 od 1
1,8 90 KM
Objavljeno: Po dec 06, 2004 8:02 pm
Napisal/-a ale10
Dejte se mal razpisat kaj se SPOH da narest na bencinarju 1,8 90KM, da bi prdobu kakega kojniča.
Vem, da pa tudi da se ne splača.Kaj pa vem. Mel sem cipanga TDI-ja in je blo ful fajn. Pr tem motorje je pa bl kriza. Al bom zamenov mašino in dal enga GTI-ja not al pa 1,8T.
Najbolč pa je da zamenjam avto.
Sm vseen mal povejte, kake ma kdo izkušnje.
Objavljeno: Po dec 06, 2004 8:08 pm
Napisal/-a PiLLLe
Predvidevam da je to passat
Glede masine je pa tko u izi sta ti filtr auspuh, pol gres na odmicno cipanje.....
Strosk vecji kt pa da bi masino zamenju sam ko zamenjas masino mors ojacat avto zamenjat podvozje z bremzami in se tega spet nabere en kp

ce hocs iztopat in ce hocs bit edini s kj tazga je lepo ce pa bi rd meu sam zarad tega da bos lazje prehitevu pa si raje umisl ker drug avto
LP PiLLLe
Objavljeno: Po dec 06, 2004 8:09 pm
Napisal/-a TITan
Ugibam da je to ali 1.8 monotronic, ali pa fergazer VW mašina?
Če ja se da pri obeh nižat glavo, dati notri odmično od golf 1 GTI 1.6 mašine, zlajšat vztrajnik drug izpuh (izpušni kolektor od golfa 2 GTI z eno novo fleksibilno cevjo), odstranitev omejevalnikov v dovodu zraka (se zelo splača pa stane 0) oziroma športen filter). Pri fergazerju rabiš dati večjega da je kak orenk učinek, pri monotronicu pa najbolje predelati na fergazerje, ali pa na digifant iz GTIja recimo).
Objavljeno: Po dec 06, 2004 8:42 pm
Napisal/-a monster_d
Pomoje pa gre za golfa3.
Naj pove lastnik kiro vozilo je.
Motori pa so dokaj leni, kolkor usaj vem. Je pa 8ventiler
Objavljeno: Po dec 06, 2004 8:57 pm
Napisal/-a RedBaron
TITan je napisal/-a:Ugibam da je to ali 1.8 monotronic, ali pa fergazer VW mašina?
Če ja se da pri obeh nižat glavo, dati notri odmično od golf 1 GTI 1.6 mašine, zlajšat vztrajnik drug izpuh (izpušni kolektor od golfa 2 GTI z eno novo fleksibilno cevjo), odstranitev omejevalnikov v dovodu zraka (se zelo splača pa stane 0) oziroma športen filter). Pri fergazerju rabiš dati večjega da je kak orenk učinek, pri monotronicu pa najbolje predelati na fergazerje, ali pa na digifant iz GTIja recimo).
Kje pa so ti restriktorji v dovodu zraka??
In kako se pozna njihova odstranitev (upam da ni zgolj glas)!
Objavljeno: Po dec 06, 2004 9:50 pm
Napisal/-a TITan
Restrictorji so ponavadi trobente pred airboxom (dovod do boxa), nekateri bobxi imajo pa še zožitev v izhodu. Za poleti se splača tudi pri original boxu dovod toplega zraka čisto onemogočiti.
Razlika? Lahko da je samo občutek, samo na passatu 1.6 75km je občutno bol vlekl od 5k in turi zavrtel se je za kake 300-500 obratov več. Samo se je pa čutilo pomankanje pod 3000 obrati.