Stran 1 od 2
Večji zavorni diski
Objavljeno: To dec 14, 2004 7:19 pm
Napisal/-a powerDm
Če kupim KIT večjih diskov (300 mm) in čeljusti,ali je potrebno še kaj druga menjati (tudi zadnje diske večje) da to deluje kot more

ops:
R5 GTE
Objavljeno: To dec 14, 2004 7:56 pm
Napisal/-a imilet1
IN KAKSEN NAJ BI BIL SMISEL TEGA???
Objavljeno: To dec 14, 2004 7:58 pm
Napisal/-a maky
cevke, olje,... samo če kupiš nov kit bi moglo biti vse zravn.
Objavljeno: To dec 14, 2004 8:40 pm
Napisal/-a powerDm
Točno to

No a mogoče ma kdo kake izkušnje

Objavljeno: To dec 14, 2004 8:44 pm
Napisal/-a Marko_mx-3
Pa neki je tud stylinga na večanju diskov.
Objavljeno: To dec 14, 2004 8:49 pm
Napisal/-a CupraR
lenivec je napisal/-a:imilet1 je napisal/-a:IN KAKSEN NAJ BI BIL SMISEL TEGA???
nevem, mogoče v bolših bremz učinkoh....
Aha to bo to

boli te k za velikost diskov če ne menjaš čeljusti in daš več batne gor. Dejte si zapomnt da so čeljusti bistvo zavornega sistema.
Re: Večji zavorni diski
Objavljeno: To dec 14, 2004 8:53 pm
Napisal/-a maky
@cupra:
powerDm je napisal/-a:Če kupim KIT večjih diskov (300 mm) in
čeljusti,ali je potrebno še kaj druga menjati (tudi zadnje diske večje) da to deluje kot more

ops:
R5 GTE

Objavljeno: To dec 14, 2004 9:26 pm
Napisal/-a powerDm
Nevem kaj bi ti narediu,jaz bi menjau diske za večje spredaj in zadaj,zraven pa zanenjau tudi diskom primerne zavorne čeljusti!!!!!!!!!!!!
Nebi dau semo distančnikov gor ki zgledajo kot diski in si misliu kako dobro mi prime ročna

Objavljeno: To dec 14, 2004 9:36 pm
Napisal/-a tenko
ma mislim da za 300mm diske ne gre gor manša feltna kot 17".....če se prav spomnem
Objavljeno: To dec 14, 2004 10:24 pm
Napisal/-a CupraR
Sorry sm na hitr preletu, ponavad vsi bluzijo samo z diski itd. Celo ena izjema

Lej drgač boš dobil v kitu vse potrebno, cevke, zavorn celinder itd mislim da ostane sam olje za kupt. Za zadaj se ne sekiraj, kar zadnji diski nimajo bistvene vloge pr zavorni poti, razn če hočš da bo lepše zgledalo da maš tut zadaj večje diske. Mislm pa da je brezveze. Mislm pa da na 30mm disk grejo lagano še 16-ke gor, nism pa 100%
Objavljeno: To dec 14, 2004 10:29 pm
Napisal/-a vR5GTT
_Za 285mm je 15col za 300mm je 16col za 325mm je 17 col Lej ti imaš 1.7 gte 5-tko ane? Dobi si od 19 ali cliota 16v sprednje diske in nosilc čeljusti pa zmontirej! Čeljust ti ostane ker je identična! To je dobitna kombinacija za Petko! Edin kar je pol ne dobiš manjše kot 14 col gor!
Objavljeno: To dec 14, 2004 10:32 pm
Napisal/-a CupraR
Kul, pol sm celo zadel: kolk je pol za 14-tm, okol 268-270 mm??
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 1:46 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
Aha to bo to Laughing boli te k za velikost diskov če ne menjaš čeljusti in daš več batne gor. Dejte si zapomnt da so čeljusti bistvo zavornega sistema.
to ni čist res...
če maš velike diske rabiš manj trenja med ploščicami in diskom da dosežeš enak zavorni učinek kakor z majhnimi diski in večbatnimi čeljustmi in stem večjim trenjem...(fizika...navor = sila * ročica)
prednost večjih diskov pa je da imajo večjo površino in stem boljše hlajenje...pa tudi avto z velikim obsegom diskov lahko veliko bolj kontrolirano ustavljamo ker kalesa počasi začnejo blokirat in to lažje nadzorujemo s pedalom...
to bo potrdil vsak rayle voznik....
Za zadaj se ne sekiraj, kar zadnji diski nimajo bistvene vloge pr zavorni poti, razn če hočš da bo lepše zgledalo da maš tut zadaj večje diske. Mislm pa da je brezveze.
ja za petko je res brezveze dajat zadi druge diske ker so te bremze k jih ma petka zadaj uporabljene na clio wiliams, megane 2.0, 19 16V in celo na novem cliu RS....
tko da se ne sekiri za to...druga stvar pa je pri avtih k majo zadi bobne...to je pa revolucija če daš potem še zadi diske....
Re: Večji zavorni diski
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 10:14 pm
Napisal/-a greddy
če delaš kako custom varianto, potem je ponavadi treba menjati tudi bremz cilinder..Če pa kupiš pa kakšen big brake kit, ki je narejen posebej za tvoj tip avtomobila, potem pa je to bolt on zadeva

Objavljeno: Sr dec 15, 2004 10:51 pm
Napisal/-a CupraR
Lej če daš 4 batno čeljust na manjši disk bo 100% bolj prjelo kot večji disk pa 2 batna čeljust. BTW res ni vse v velikosto diska, če WRC lahk z 15 col vozjo
Drgač pa če daš zadaj diske namest bobnov se zihr ne bo občutno poznalo na zavorni poti oz zanemarljivo proti temu da spedaj nekaj konkretnega gor vržš zadaj pa bobne pustiš.
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 10:55 pm
Napisal/-a vR5GTT
Ja sam kako se ti pa zdi če bi pustil zadi bobne spredaj bi dal pa pa diske recimo 270mm!? Konkreten primer clio 1.2 spredaj od 18 16v cliota diski in čeljusti zadej pa pustiš original bobne?!?!
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 11:08 pm
Napisal/-a CupraR
Itak da jih ne bi pustil, hotel sm samo povedat, da zadaj je skor pol k. vredn kaj maš. Čeprov pr teb na Cliotu mislm da bi komot na bobnih ostal.
Pa sej uni k mate bl konkretne avte z min 16 col zarad bremz dobr veste da je zadaj bl bogo vse skup

Objavljeno: Sr dec 15, 2004 11:35 pm
Napisal/-a mloncar
dvomim, da se ti splača dajat vlke denarce za zavore premera 300mm, ker boš meu še zraven vlke stroške z novimi feltnami (min 16").. ..bol se ti splača od cliota 16V dat sprednje bremze in čeljusti (diski so premera 259mm)! obiš jih pa na kakem odpadu al pa od kazga razbitka 16Vja za velik manjše denarce, kot pa tiste 300mm zavore, ki koštajo muchos denaros!
tole je verjet zelo vredu, sam kaj košta velik $$$$:
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=885
Objavljeno: Sr dec 15, 2004 11:39 pm
Napisal/-a vR5GTT
jst sm sam odgovarjal na Cuprin čudn post da odspredaj hudi diski zadej bobni

tist clio 1.2 je bil primer!
