Stran 1 od 3
kompresor - ???
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 8:04 pm
Napisal/-a Neo32
ok zadeva je taka,a je kdo ki se mal bl spozna na dodajanje kompresorja na serijski motor, za zej mam pac samo idejo, tko da vsi ki mislte pametovat u brezveze raj ne sodelujte. rabm vedt kaj vse je treba predelat dodat oz kaj je treba nardit da bi ta zadeva delala.
kr se jest spoznam na te zadeve kompresor poveca pritisk v sesalnem kanalu, vecji pritisk vec zraka gre skozi sesalni kanal, vecja nej bi bla moc? aje tko ani tko? to je ena preprosta logika, to mi je jasn, sam kr mi pa ni jasn kaksno kontrolo je treba met da ti ne razfuka masine od prevelikega pristiska, tko kukr ma recmo turbo bov pa se kej vrjetn, sej pravm ne spoznam se na te zadeve. pa vrjetn bi blo treba debelejso dihtungo za na galavo dat zarad manjse kompresije, pa zamislu sm si eno u izi kontrolo in sicer vrtljaji so povecujejo vecji je pristik ki je v sesalni cevi, pol pa k bi recmo spustu gas bi se pa vklopu em ventil ki bi spustu odvecn pritisk vn, a bi blo to ql a je treba kaksno vecjo kontrolo nardit?
idejo sm dobu na netu ker v ameriki so kompresorji kr popolarni sploh pr terencih, pa zej trenutno montiram kompreserje za hladilno napravo v kombije, sam sm glih kr zacel tko kaksnih velikih izkusenj kar se te teme tice nimam, tko da sprasujem ce ve kdo kej vec tle gor od kompresorjev, je pa tko ne racunam na kkanso veliko pridobitev konjev, to mi je jasn da iz 1.2 masine ne bom iztisnu kej dost.
torej, ce bi bil kdo tko dobr pa mal bl razlozu zadevo kako sistem deluje in ali je varjanta to spedenat brez vratolonih stroskov, vecino materjala, ce bi se to ze lotu bi dobu na sihtu in bi la varjanta tud z kej rabljenim pokombinirat in tko.
hvala
ps: se enkrat!! kaksnih butaste komentarje zadrzte zate, ce sm ze jest butast uprasanje dal ni treba bullshita naprej zganat
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 8:47 pm
Napisal/-a PiLLLe
Ce ti kj pomaga
Klick to learn
Lp PiLLLe
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:00 pm
Napisal/-a monster_d
Mas eno filrmo ki se s temi zadevami v slo ukvarja.
Za golfa3 VR6 je cena materiala z montazo 5000eur.
moc povecana z 190 na 245 nekje.
CE bos poiskal bos naso link nekje na forumu, ze blo nekaj o tem.
Baje pa da naj nebi nic v motorju blo spremenjeno.
Kolko drzi ne drzi nevem.
lp
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:07 pm
Napisal/-a Neo32
PiLLLe: hvala za link, je velik uporabnega napisanga, pa se vidm da userja 1.8T pa G0lden kr obvladata zadevo in bom kr njiju mal kontaktirov
monster_d: jest bi se to vse sam lotu, nekak no

, tko da kaksne firme ki se s tem ukvarjajo odpade (sploh pa 5000 evrov je kr neki dnarja, sploh zame), pa tud kaksnega hudga performenca ne prcakujem, pac to bi mal tko pocas vse skupej sestavlov, mal za veseje, tko al tko bo treba najprej nacrt za nosilc kompresorja zrisat pa nardit.
hvala pa za info
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:19 pm
Napisal/-a monster_d
heh, ja sej fora je tudi v tem za nase ` varcne motorcke` se kiti tudi niti ne dobijo.
Bi mogo probat naredit varianto ko bi dodalo recim 20km pa po moje nima kaj se z motorjem zgodit.
pol pa naredis nosilec, sam pazi nosilec mora bit pritrjen na motor.
Povezes kompresor preko jermena, poleg altenatorja in vodne pumpe itd...
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:29 pm
Napisal/-a Asterix
lahko motor prenasiliš z zrakom?
Kaj bo pa zrak hladilo, preden bo vstopil?
To misliš brez IC-ja?
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:30 pm
Napisal/-a monster_d
Asterix je napisal/-a:lahko motor prenasiliš z zrakom?
Kaj bo pa zrak hladilo, preden bo vstopil?
To misliš brez IC-ja?
sportn filtr?
Kopresor ni turbina ki se greje in nerabi icja.
Motor prenasicil z zrakom... treba racunalnik optimizirat, cene pa nevem kak bi zgledalo
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:33 pm
Napisal/-a Neo32
monster_d je napisal/-a:heh, ja sej fora je tudi v tem za nase ` varcne motorcke` se kiti tudi niti ne dobijo.
Bi mogo probat naredit varianto ko bi dodalo recim 20km pa po moje nima kaj se z motorjem zgodit.
pol pa naredis nosilec, sam pazi nosilec mora bit pritrjen na motor.
Povezes kompresor preko jermena, poleg altenatorja in vodne pumpe itd...
e to vidis, tko razmisljaj k jest, to jest mislm nardit, glede na to pa da moj clio nima glih velike masine ma placa okol masine da bi ilegalce svercov cez mejo lohka.
sam zej rabm kaksn konkretn odgovor ce bi blo to mozn
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:33 pm
Napisal/-a Asterix
Kompresor je torej zadeva, ki sili zrak noter....kaka slika?
podobno kot navadna kava in kava iz espresso avtomata...
malo cudna primerjava, samo podobna...
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:35 pm
Napisal/-a Neo32
Asterix je napisal/-a:lahko motor prenasiliš z zrakom?
Kaj bo pa zrak hladilo, preden bo vstopil?
To misliš brez IC-ja?
ja na eno stran bi prsu sp. filtr na drugu stran pa cev do lopute, vmes pa em ventil, da k bi spustu gas da bi izpustu prevelk tlak vn
monster_d: kako je pa pol z racunalnikom, kaj pa je treba nastavt tm?
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:36 pm
Napisal/-a Asterix
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:41 pm
Napisal/-a monster_d
Asterix je napisal/-a:Kompresor je torej zadeva, ki sili zrak noter....kaka slika?
podobno kot navadna kava in kava iz espresso avtomata...
malo cudna primerjava, samo podobna...
En mal vecji puhalnik
Ko nek ventilator, bom probal kako slikco najt
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:44 pm
Napisal/-a HPFreak
neo32 me zelo veseli, da se nejde tudi tak, ki razmišlja v to smer... sam sem nekaj časa nazaj začel z projektom doma izdelanega kompresorja..naredu sem ga že, samo problem ga je spravit na mašino... no kasnej me je minilo, ker sem poslušal razne priče o brezvezju in nesmiselnosti, tako da niti ne nameravam česar koli objavlat več o mojih inovacijah oblubim pa da objavim takoj ko bom še imel dyno paper......
Poročaj svobodno o projektu.......
lp uroš
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:45 pm
Napisal/-a Asterix
V osnovi je motor narejen optimalno, kaj pa ce preveč zraka pride noter? kaj se lahko zgodi?
po moje to kar tak ne more laufat, da bi si to kar nekaj zmislo in bi špilalo.
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:45 pm
Napisal/-a monster_d
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:46 pm
Napisal/-a Neo32
Asterix je napisal/-a:http://www.esuperchargers.com/
je podobno?
ja slicno
lej ves kaksn je kompresor za zrak gun k ma tank uspodi pa k mas za pihat, pa za strihat, no to je u bisvto to.
teli superchargerji so gnani prek elektro motorja, kompresor je pa u bisvtu cilinder notr je bat (lohka je vec cilindrov, k pr avtu) ki se premika gor pa dol in dela pritisk oz kompresira zrak.
dela na pricipu navadnga motorja, v cilindru dela pritisk sam da pr navandem motorju pol ventili odprejo in grejo vn v izpusno cev tle pa gre v tank, al pa direkt na porabnika .
zastops?
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:47 pm
Napisal/-a Asterix
Zastopim.
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:50 pm
Napisal/-a monster_d
Asterix je napisal/-a:V osnovi je motor narejen optimalno, kaj pa ce preveč zraka pride noter? kaj se lahko zgodi?
po moje to kar tak ne more laufat, da bi si to kar nekaj zmislo in bi špilalo.
Trokiral bo pa cukal.
Podobno kot da hoces uzgati zjutraj avto brez zauka.
Sam je pa fora da ga vezes preko jermena.
Torej tisti jermen se vrti z razlicno hitrostjo, pri nizkih obratih naredi cisto malo obrata pri visokih turah pa se suce ko da ga bo spipal. :P
Skratka pomoje bi blo kr ql, ce gledamo da bi se pod stangasom komi kaj lufta dodajalo.
Nevem. tezko rect kar nekaj v tri dni dokler se nisi sprobal.
Pomoje je tak.
pa za cipat bi ga pol verjetno mogo pelat.
Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:53 pm
Napisal/-a Neo32
lej se slikce
tko zgleda namontiran na motorju (toje farbrska izdelava in pride kot je monster_d reku okol 5k evr in na gor
evo pa se kako to zgleda notr:

Objavljeno: Sr dec 22, 2004 9:56 pm
Napisal/-a Asterix
keri jermen žene to?
svoj?