Stran 1 od 2
a je mogoce to
Objavljeno: To dec 28, 2004 9:53 pm
Napisal/-a cardynal
na techno racing sem poslau uprasanje kako je z filtrom za turbinske motorje in to so mi poslali nazaj ali je mogoce da celo nekaj pridobis z samim filtrom v tem primeru naj kar 6procentov
Pozdravljeni !
Notranji filter lahko dobite v izvedbi iz bombaža ali pa iz poliestra.
Cena notranjega poliestrskega filtra, ki je še mnogo boljši od bombažnega, je okrog SIT 17.000.
Pridobite cca. 4 - 5 % na moči, glede na to da se z modelom KD2 (kateri je tudi poliestrski) pridobi po testu cca. 6 %, ki pa je bolj primeren za atmosferske motorje.(test je bil opravljen na P206 S16, prirastek moči iz 137 HP na 145 HP)
LP
TECHNO RACING
Objavljeno: To dec 28, 2004 10:11 pm
Napisal/-a RegY
na turbo motorjih nekateri pravijo, da se dosti bolj pozna, kot na navadnih atmosferskih
Objavljeno: To dec 28, 2004 10:26 pm
Napisal/-a cardynal
ka se mi splača zadevo kupit al ne
ker jz bi ful rad z filtrom bols zvok dosego pa to ni mogoce pri turbacih ma mogoc kdo kak trik kje

Objavljeno: To dec 28, 2004 11:09 pm
Napisal/-a mloncar
če maš turbača raje reskiri še mal več denarja in si kupi drug blow off valve, ki da od sebe boljši zvok (pa še k daljši življenski dobi turbine prispevaš), tist ppppppssssssssssttttt.. ..če imaš pa atmosferski motor, potem pa kupi športni filter če se ti gre za zvok, ker na performansah dobiš zelo zelo malo (če je pravilno narejeno), če pa filter segret luft skka, pa na performansah izgubiš!
drugače pa uporabi iskanje!
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:42 am
Napisal/-a cardynal
blow off valve kje bi ga pa dobu sm isku poa ni nikjer kake konkretne cne napisano al pa pri nas kdo jih prodaja da bi ugodno blo pa kvalitetno
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 11:45 am
Napisal/-a vepar
ti kr dej poliestrski filtr gor.
bo vsaj pošteno mukal.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 12:19 pm
Napisal/-a iKst
Zaradi moči ne kupuj filtra, ker boš razočaran. Filter se zmontira skupaj z bolj pretočnim izpušnim sistemom. Če gre lažje zrak v mašino mora tut lažje iz nje.
Če pa ti je všeč samo zvok potem pa nimaš kej falit. Pa tudi osnovo imaš za nadaljni tuning

Ti nebo treba vse skupaj kupovat, ampak si lahko pol posebi še auspuh nabaviš
Če te pa BOV zanima pa pošlji PM. Glede na avatar domnevam da imaš VAG 1.8T ? Pošlji mi točne podatke o motorju (letnik in oznaka) pa ti lahko povem kaj rabiš.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 12:31 pm
Napisal/-a cardynal
auspuh bom dau jemcov gor tak da bo ubistvo use prislo zamenjano mislim da se mi zaradi filtra ne bo kaj poznalo na zvoko kar mi je ze vec kdo potrdiu tak da ne vem usak pove drgac pomoje bo tale notranji filter kr vredu a ne use to bi pa rad zdj cez zimo porihtu ker spomladi cilam na en cip tuning se nič kaj pretiranga ker nebi rad usak mesec menju turbine mogoce se za to kdo kaj priporoca
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 12:46 pm
Napisal/-a iKst
Nontranji filter je čisto solidna zadeva. Učinek je zelo podoben, le da imaš pri vložku že tovarniško narjen airbox, ki izolira filter od toplega zraka. Glede zvoka pa ne vem...meni se je na nissanu nekoliko spremenil zvok, pa zvoki iz turbine so prišli bolj do izraza.
Za čipanje VAGov je pa RSR baje mojster.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 12:50 pm
Napisal/-a cardynal
pa mas notranji filter al kaksnega kaj imas ti tudi turbino
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 12:57 pm
Napisal/-a iKst
Jaz trenutno nimam filtra zmontiranega. Probal sem pa tistega konusnega al kako se reče.
Ja imam turbino.
Objavljeno: Sr dec 29, 2004 1:56 pm
Napisal/-a 4gti
Glede tistega blow-off ventila pa kr kontatiraj modela AXA
Objavljeno: Če dec 30, 2004 12:55 pm
Napisal/-a Nasty
Za turbo motorje naj bi bili najbolj primerni notranji, nadomestni filtri.
Proizvajalci filtrov meritve opravljajo v idealnih razmerah (pritisk zraka, vlaga, temperatura,..), ki pa jih v vsakdanji uporabi zelo težko dosežeš. Zato so te meritve bolj namenjene marketingu.
Videl na Audi S3, ko je možakar vgradil univerzalni, zunanji, konični filter.Ko je probal, avto ni vlekel "nikamor".Potem je probal še s notranjim, nadomestnim. Ko se je pripeljal s probne vožnje, se je samo smejal.Obdržal je notranjega. Rekel je, da je razlika občutna glede na originalnega. To je primer s Audijem S3.
Vprašaj v Tehno racingu, če jim ga lahko vrneš, če ne boš pridobil obljubljenih 6% moči.
Objavljeno: Če dec 30, 2004 1:00 pm
Napisal/-a cardynal
sj jz bi itaq kupil notranjega sam ne vem zdj ali ma sploh smisu ali pač ne da nabos zgubo na moci
Objavljeno: Če dec 30, 2004 1:01 pm
Napisal/-a cardynal
bom jim zdj en mail poslau pa uprasu ce jim ga lahk vrnem

ce nebom zadovoln sam me pa res zanima ali se bi kaj poznalo ali pa ne kok je cena ce das avto na valje testirat mislim da se doben ni probu na tak nacin
Objavljeno: Če dec 30, 2004 1:17 pm
Napisal/-a monster_d
6% pri non turbo motorju?
Sam eno uprasanje mam, a vrjames tudi v bozicka?

Objavljeno: Če dec 30, 2004 1:18 pm
Napisal/-a krofl
Objavljeno: Če dec 30, 2004 1:34 pm
Napisal/-a cardynal
hehehee poskusit ni greh eto odgovor
Pozdravljeni !
Pred nakupom Vam lahko omogočimo brezplačno montažo in testiranje (kratka vožnja).
To velja za panelne filtre iz bombaža.
Po nakupu vračilo ni več možno.
Panelne filtre iz poliestra prodajamo samo po naročilu, tako da je naročilo možno samo preko akontacije in vračilo zato ni možno.
LP
TECHNO RACING
Objavljeno: Če dec 30, 2004 1:35 pm
Napisal/-a cardynal
se pravi da je use skp za en k***;)
Objavljeno: Če dec 30, 2004 2:54 pm
Napisal/-a _VeNoM_
lej za filtr je tko,glej da ti ne bo zdilal kaj manjšega kokr je men za mojo mašino,k sm nakoncu ugotovil da je filter premajhen itd.... tko da filtri niso dragi in se splača probat dat ga na turbinarja!!vsaj jaz bom dal + dovod mrzlega zraka sevede
