Stran 1 od 1
Nižanje kompresije
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 1:06 pm
Napisal/-a pocketrocket
Zanima me če bi bilo dobro kar takole kot kaže slika pobrusit bate in s tem znižat kompresijo, vprašanje če bi zdržali

Objavljeno: Sr jan 05, 2005 1:15 pm
Napisal/-a Pugi
Raj dj distančnik na glavo.
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 4:33 pm
Napisal/-a monster_d
Jaz bi raje dal debelejse tesnilo glave.
Ce bi nizal... torej rabis za turbo vrjetno.
pol najboljse kovinsko tesnilo ki je mal debelejso pa si reso zadevo
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 4:39 pm
Napisal/-a M3
verjetno se bostre smejali, samo kolko naredi razlike če bi kot vi pravite višal glavo z
debelejšim tesnilo? ne razumemem pa tudi zakaj je boljše če je manj kompresije.
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 4:47 pm
Napisal/-a eXtreme
Pri meni z dobrim milimetrom prideš iz 9.5 na 10.5:1, ali obratno.
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 6:51 pm
Napisal/-a Zorqon
mislim da je boljsa resitev ce das debelejso tesnilo kot pa ce bate dol brusis..ker bos verjetno se kako turbino gor namontiral pa ti ne bodo zdrzali...ali pa nabavi kaksne drugacne bate..
Objavljeno: Če jan 06, 2005 8:25 pm
Napisal/-a Nejko87
ne me napadet, oz. se smejat.
moje mnenje je da je bat tam pobran kjer so ventili...
zakaj?
zato ker je glawa tolk znižana da bi drugače wentili tolkli ob bat.
mnenje!
Objavljeno: Če jan 06, 2005 8:27 pm
Napisal/-a Nejko87
aja, pa ne razumen zakaj je bolše met manj kompresije,
pr nas u šol kdaj kkšno dol spustimo ne pa da bi jo višal

Objavljeno: Po jan 10, 2005 10:02 pm
Napisal/-a Maxx
mogoče pa so bati brušeni zato ker je bila predelava motorja in je dal gor 16v glavo
Objavljeno: To jan 11, 2005 4:02 pm
Napisal/-a Gigen
Bati se tako brusijo ko se niza glavo, se pravi - visa kompresijo (da ne bi bati udarli v ventile). Najboljsa resitev je kot so ze ostali povedali.
Objavljeno: To jan 11, 2005 4:14 pm
Napisal/-a Žune
Nejko87 je napisal/-a:aja, pa ne razumen zakaj je bolše met manj kompresije,
pr nas u šol kdaj kkšno dol spustimo ne pa da bi jo višal

Kompresijo se niža ko se tlači gor turbino, ker če ne se preveč zviša kompresija in prihaja do predčasnega vžiga mešanice oz. klenkanja. To je tako na hitro razloženo.
Lp!
Objavljeno: To jan 11, 2005 5:08 pm
Napisal/-a FireSTORM
Žune je napisal/-a:Nejko87 je napisal/-a:aja, pa ne razumen zakaj je bolše met manj kompresije,
pr nas u šol kdaj kkšno dol spustimo ne pa da bi jo višal

Kompresijo se niža ko se tlači gor turbino, ker če ne se preveč zviša kompresija in prihaja do predčasnega vžiga mešanice oz. klenkanja. To je tako na hitro razloženo.
Lp!
nižanje kompresije pa ne "prinese" nič konjev?
to se dela samo zaradi klenkanja?
Objavljeno: To jan 11, 2005 5:43 pm
Napisal/-a pocketrocket
slikca naj bi bila mišljena za takole predelavo
in sicer iz unota 1.4 turbota naredit 1.6 turbota
basis ist ein kompletter 1.4l turbo racing motor
hinzu kommt der 1.6l tipo motor
Tipo 1988 - 1993 1581 ccm SPI (78 PS) 159A3.046
(kopf block kurbelwelle pleul kolben usw ohne anbauteile)
an dem 1.6l motor muss angepasst werden
kolben abdrehen weden, um Verdichtung zu reduzieren (Tipo 1.6 9,2:1, Uno Turbo 1.4 7,8:1) (1.8mm abdrehen)
beim zylinder kopf müssen die auslass ventile von dem 1.4l racing kopf nehmen da die natrium gefült sind
der wasser anschluss für den turbolader muss gebohrt werden link
die öl leitun muss auch ein lochgebohrt und gewinde angefertigt werden und das termostat braucht auch noch einen platz
link
die ölwanne muss auch von dem racing motor verwendet werden da die den ölrücklauf für den turbolader hat
bei dem umbau muss auch ein anderer turbolader verwendet werden hier wurde ein garrett (t2 t25 turbolader verwende
es müssen auch noch 2 löcher für die kümmer stütze gebohrt werden
nun sind noch ein paar fragen an die 1.6L turbo fahrer unter uns
Nr.1 muss der motor von dem 78PS motor genommen werden oder geht auch der mit 75PS was ist der unterschied??
hier ein paar daten
Tipo 1988 - 1993 1581 ccm SPI (78 PS) 159A3.046
Tipo 1988 - 1993 1581 ccm SPI (75 PS) 159A3.048
Nr.2 was für eine nocken welle war verbaut??
Nr.3 hatt der 1.6l tipo motor eine kolbenboden kühlung??
Objavljeno: To jan 11, 2005 5:46 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Glej ko imaš ti turbo motor je v izgorevalnem prostoru po domače povedano gužva.
Že tako ob našem bencinu pride hitro do klenkanja, potem bi pa sploh. In ker turbina fila več zraka v cilinder je tam preveč mešanice in bi prišlo de prevelilkih obremenitev in seveda klenkanja ker bi se kompresija dvignila, če je ne bi zmanjšali kot so rekli.
Get it?
Objavljeno: To jan 11, 2005 6:44 pm
Napisal/-a FireSTORM
Mick Jerry je napisal/-a:Glej ko imaš ti turbo motor je v izgorevalnem prostoru po domače povedano gužva.
Že tako ob našem bencinu pride hitro do klenkanja, potem bi pa sploh. In ker turbina fila več zraka v cilinder je tam preveč mešanice in bi prišlo de prevelilkih obremenitev in seveda klenkanja ker bi se kompresija dvignila, če je ne bi zmanjšali kot so rekli.
Get it?
razumem to...nisem iz marsa...
saj pa dobro poglej kaj sem napisal
če doda kaj moči ALI je to samo zarad klenkanja(če se samo zarad klenkanja da nižat kompresijo)

Objavljeno: To jan 11, 2005 6:49 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Ne nič konjev ne bo od nižanja kompresije, kvečjemu kakšen manj.
Objavljeno: To jan 11, 2005 6:49 pm
Napisal/-a TITan
Moč se ti do klenkanja povečuje. Normalno lahko sam tolk pa tolk pritiska daš da še ne začne klenkat, pol k pa zmanšaš kompresijo lohka daš več zraka notri in dobiš več moči
