Stran 1 od 1
Odstranitev katalizatorja prons & cons
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 8:38 pm
Napisal/-a Balt3e
torej v naslovu je kar me zanima. predvsem kaksne so posledice (ne kaj bo na tehničnem ampak večja poraba goriva in podobno...). ce je treba definirat avto je Peugeot 306. se to na 1.6 mašini sploh izplača, kaj bi s tem (jaz) pridobil.
hvala
LPB
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 8:47 pm
Napisal/-a povzek
Ja kot prvo se ti bo avto velik bl glasn, še posebi če si že auspuh zamenov! Poraba nej bi bla clo manjša (tko pravjo), pa mal se ti bo poznal na moči (poudarjam MAL)!
Sam če te bojo pa kapsi poslal na tehničnga maš pa loh probleme!

Objavljeno: Sr jan 05, 2005 9:06 pm
Napisal/-a Neo32
jest mam na clito namest katalizatorja samo cev in sicer k pa pride tehnicen pa samo premejam in dam gor katalizator
zej glede same moci nam reku da sm full pridobu sam se pa pozna, avto se lazji zvrti v visje obrate, na avtocesti se tud visje zvrti (peta pa ga s do konca) tko se je mal koncna hitrost dvignla po stevcu, zadeva se bl dere (mam tud devito izpuh, tko se se tuk bl pozna) pa glede na to da sparam pr katalizatorju je edina slaba lastnost to da ga je treba za tehnicnga gor dajat pa pol spet dol, sam am kolega dvigal pa je to za 10 minut narjen ker je treba sam 4 sraufe odsraubat in zamenjta, tko to sm najdu jest edino slabost, poraba se tud ni nc povecala.
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 9:36 pm
Napisal/-a Balt3e
aha no ker lih obratno sm prej prebral na netu. da kao večja poraba in končna slabša. pa mi ni blo jasno. spet drugje pa obratno

. kaksno je sploh vase mnenje, se sploh splaca to delat na takmu avtu al je skoda karkol glede na mašino in tok malo ko bi se pridobil?
LPB
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 9:44 pm
Napisal/-a povzek
Balt3e je napisal/-a:aha no ker lih obratno sm prej prebral na netu. da kao večja poraba in končna slabša. pa mi ni blo jasno. spet drugje pa obratno

. kaksno je sploh vase mnenje, se sploh splaca to delat na takmu avtu al je skoda karkol glede na mašino in tok malo ko bi se pridobil?
LPB
Ja neki je po sistemu rekla-kazala, drugo je pa da zadevo sprobaš! In v praksi je tko kot je neo napisov!
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 9:52 pm
Napisal/-a Pugi
Zvok se spremeni -opozarjam te, da to kvalitetno nared, čene bodo same pizdarije... Problem je če maš 2 lambdi, ker ti pol lučka sveti...
Opaznih sprememb v zmogljivosti ni, ble so pri starejših avtih... Poraba je ista.
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 10:02 pm
Napisal/-a Balt3e
nene pri men je lambda sm na kolektorju cist na zacetku tko da ni okol tega problem.
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 10:05 pm
Napisal/-a Neo32
Balt3e je napisal/-a:aha no ker lih obratno sm prej prebral na netu. da kao večja poraba in končna slabša. pa mi ni blo jasno. spet drugje pa obratno

. kaksno je sploh vase mnenje, se sploh splaca to delat na takmu avtu al je skoda karkol glede na mašino in tok malo ko bi se pridobil?
LPB
jah lej jest sm za to predelavo porabu celga jurja, ker cev mi je eden prodal rabljeno za jurja, kr je blo treba se nardit je da sm na dvigalki vzel dol katalizator dal cev gor zasilikonirov spoje nazal sraube za bakreno mastjo (zato da se lazji odtegnejo, k je treba zamenjat) in dal frendu za pivo ker mi je neredu uslugo, ok vse skupej me je prslo jurja pa pivo. Zej ce mas na cevi od katalizatorja lambda sondo je mal rizicino jet vse skupej delat da ne bos lambda sonde poskodoval pa tko ce bos dal cev delat ti jo nobedn ne bo naredu pod 5 jurji, raj vec, razn ce mas kaksnga kolega k zna mal z kovino delat pa da ti bo on to naredu. pa tko kukr je pugi reku nared kvalitetno, da navs pol zarad te modifikacije kej nopetrebnega menjov. za spremembo ti pa nobedn ne more povedat, edina varjanta je da sprobas, sam bos vec pridobu ce bos sp. filter namontirov.
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 10:23 pm
Napisal/-a sonči
pa sploh bo cool ,če te capsi dobijo s takim pre.... auspuhom?!
premisli!
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 10:44 pm
Napisal/-a CupraR
Moje izkušnje: je zelo odvisno od zasnove motorja kolk pride do izraza. Recimo na turbaču (1.8T ) se kr ornk pozna (na zmogljivosti, predvsem pa zvok!!!), na Hondici (1.5, cca 120ps) pa skoraj nič, recimo na Tipotu 2.0 se je pa spet ful poznal (avto bl šel, zvok). Enostavno svetujem da probaš, strošek je itak največ 3 jurje (da ti nardi cev z prirobnicam, da lahko sam zamenjaš).
Edini pravi minus pri tebi bo, da lahko fašeš 100.000 kazni (če te vržejo na izrednega)

problemov z raznimi sondami mislim da ne boš mel. Pil bo enako, je pa uprašanje kolk se boo na zvoku poznal, vlekl bo pa zihr lepš, ker katalizator sam zamori motor. (tist k ga je že mel v rokah mu je jasn :P )
Objavljeno: Sr jan 05, 2005 10:51 pm
Napisal/-a darkdog24
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... tran+adijo
tuki sm jst pred davnimi časi naredu isto zadevo in si preberi vse kako in kaj.
Treba je sam pogledat v iskanje in se vse najde.
Ni potrebno odpirat še 1 teme na to debato.