Stran 1 od 2
Povečati moč motorju...
Objavljeno: Če jan 06, 2005 5:57 pm
Napisal/-a YOC
Živ!
Vidm da ste tle gor sami majstri pa bi prosu če mi znate svetovat sledeče:
Mam
P 406 1.8 in kar lepo s***** ampak jst bi seveda rajš da bi spizdiu še bolj.
Kaj mu v bistvu lahko dodam, da bo bolj "eksploziven,..." v stilu opreme kot so filtri in izpuhi, ki mu dodajo nekaj moči. V bistvu nevem veliko niti o teh filtrih ipd.
tnx
Yoc

Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:03 pm
Napisal/-a goba
šprtni izpuh - cel sistem
čip tuning
katalizator dol
športn filtr

Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:05 pm
Napisal/-a YOC
A pa se da na P 406 1.8, letnik 98 gor čarat s čipi?
In kake posledice ima "katalizator dol"?
tnx
YOC

Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:11 pm
Napisal/-a goba
ja če ma računalnik oziroma dirktn vbrizg bencina v mašinco se da čarat s čipi
ča daš pa katalizator dol di da ene 5 - 8 KM, sam ga boš mogu za tehnični pregled nazaj gor dat
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:14 pm
Napisal/-a lublancan
ful optimistična napoved: 15 konjeu več in 250 000 stroškou
pa tist morš narest kar je napisan ene 2 posta viši
ker nimaš turbine, je pridobivanje konjeu težje in dražje
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:15 pm
Napisal/-a YOC
Ja, direktn vbrizg ma. A veš mogoče, kje dobim več infota glede tapravga čipa za moj avto pa kdo pr ns to montira?
Pa še neki? a kapsi al pa na tehničnm to zadevo vidijo oziroma kako drugače ugotavljajo?
hvala
YOC

Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:15 pm
Napisal/-a seicento
jaz tudi imam p 406 1.8 96 letnik
imam pover fula na avtu in kit od K&N
pa ta avto ni za kaj dosti za divjat je preteški pa menjalnik je zelo nežen ne prenese nekega nepotrebnega nacukavanja
ta avto je bolj turistika
!!!!!
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:17 pm
Napisal/-a goba
ja to pa itak
se strinjam
LP
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:21 pm
Napisal/-a YOC
Res je. Prej sem mel P 405 SRI pa je spizdil k svinja. Menjalnik je bil proti temu majka.
Pri 406 ga moram prov lepo umirit, da ga spravm iz četrte v drugo. Sam pišuka vseen bi rd tega turistika mal zmigu. Če štekaš? Verjetno ja.
no, in kako je s temi čipi?
tnx
Yoc
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:22 pm
Napisal/-a Gricko
seicento je napisal/-a:jaz tudi imam p 406 1.8 96 letnik
imam pover fula na avtu in kit od K&N
pa ta avto ni za kaj dosti za divjat je preteški pa menjalnik je zelo nežen ne prenese nekega nepotrebnega nacukavanja
ta avto je bolj turistika
!!!!!
jp sem opazu
tud ceste se drži tko!!

turistik varjanta
edin kar je dobr, je udobje!
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:24 pm
Napisal/-a lublancan
zaenkrat še ni merilnih valjeu, tko da ti ne vidjo, sploh se pa ponavad preprogramira sama elektronka motorja, to pa ni vidn (ni nobene dodatne škatle)
ampak najprej morš zamenat filtr in celotn izpuh, pol pa na čip tuning
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:25 pm
Napisal/-a Gricko
YOC je napisal/-a:Res je. Prej sem mel P 405 SRI pa je spizdil k svinja. Menjalnik je bil proti temu majka.
Pri 406 ga moram prov lepo umirit, da ga spravm iz četrte v drugo. Sam pišuka vseen bi rd tega turistika mal zmigu. Če štekaš? Verjetno ja.
no, in kako je s temi čipi?
tnx
Yoc
prodej pa kup alfo 156!
cena je skor ista, lega, pospeški, ni primerjave, glede udobja pa tudi, vendar v p406 korist!
tud sam imam podobne pribliske
Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:40 pm
Napisal/-a YOC
Sam kolk ti žre Alfica? Men P v povprečju ne more žret več kt 8,5 pa če ga nevem kolk trgam.
Aja kje dobim info o čipu za P 406?
tnx
YOC

Objavljeno: Če jan 06, 2005 6:45 pm
Napisal/-a Gricko
YOC je napisal/-a:Sam kolk ti žre Alfica? Men P v povprečju ne more žret več kt 8,5 pa če ga nevem kolk trgam.
Aja kje dobim info o čipu za P 406?
tnx
YOC

ne sej jst mam tudi p406, samo premišlujem če bi menjal
velikost je skor glih, dnarje tud, poraba pomoje tud...
men pa p406 žre en drobiž manj kot 10l po ljubljeni, relacija okol 8, sam sem ga kar šparal (več kot 140 nisem šel, prehteval pa malo)
ne sej avto je dober, samo to ni avto za kitro vozit in noret, in to me mal mot!!
kaj ti pomaga če boš mel 150 KM, ko pa se za en k*** drži ceste
Alfe so pa itak že bolj športne, so pa manj udobne za kruzat u izi naokol.
glede čipa_- se ti ne splača!!! premal KM pridobiš, glede na to kolk stane!!
Objavljeno: Če jan 06, 2005 9:07 pm
Napisal/-a PiLLLe
Prvo kt prvo menjalnik na p405 pa na p406 je siti le v sklopki je razlika

pol avto ni za rejsat vrjemte

poznam ga v nulo edin ce bi radi driftal brez rocne pol je to avto za vs

lega na cesti je cist v pizd se posebi spredn deu v ovinkih zna vn letet

udobje kva pa vem jst k sm velk je jebeno

nevem nism se najdu avta k bi biu udobn

res je pa da je tko kolkr tolk dobr kar se tice udobja

sam masina je drugo ta je zaspana cist

res do 4k obratov nejebe zive sile

v notranjosti lepo muka sam neda nc vn iz sebe

am pol kva se bremze so dobre sam jih jebejo zadi bobni

mam ze en set unicenih pakn doma

hm kva se pleh je mehk kokr pr usakm francozu

pol kar se pa tice sraufanja je pa jeben avto v nulo
hm ce bi rd kj tunu si kup kj iz vag koncerna po moznost 1.8t motor tm bo pa spizdil
Lp PiLLLe
Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:26 pm
Napisal/-a Gricko
evo tko ko je pille reku, spreden del avta se SPLOH ne drži ceste!!
namotaš , avto pa ravno!!!
z ročno ga vozt je vredu, ker je dolg in gre lepo čez ovinek!!AMPAK če si prehiter, ti ročna nič ne pomaga, ker ti itak spredn konc začne drset ko svija in rezultat- avto leti neki počez, ti pa nimaš nobene kontrole
glede mašine - jah tam okol 3k se začne mal dogajat, pr 4k mal vesela, to je pa tud vse tja do 6 k
amortizerji so že original mehki, tko da pri 7 let starmu so pa itak že ko spužve
glede šravfanja-zdele sem menjal zajle za ročno-JEBA!!!!!
celo sredinsko konzolo treba podret pa ven vzet, da zamenjaš zajlo
karkol sem šravfal, povsot so ble j**e, k sem mogu pol avta zdret, da sem pršu do kake stvari!!!
men je zmeri bol žal, da nisem kupu alfe156

jeben francoz

Objavljeno: Če jan 06, 2005 10:38 pm
Napisal/-a PiLLLe
Gricko cak da bos moru menjat pecko za gretje kabine

prprav se na muke

tist je pa tolk jebeno da res sam popizdis kokr si opazu je treba pou drugih stvari dol dat

tko da pri pecki moras dol dt volan uso plastiko tm okol pa se to ti nau pomagal k je res zaj**** plc

aja pecka je pa tko 20k :P

res francozi pa mece so najbl zajebani avti za sraufat
aja pa da nepozabmo p406 ma sjebo z elektronko
LP PiLLLe
Objavljeno: So jan 08, 2005 11:14 am
Napisal/-a FireSTORM
YOC je napisal/-a:A pa se da na P 406 1.8, letnik 98 gor čarat s čipi?
In kake posledice ima "katalizator dol"?
tnx
YOC

čipat se da vsak avto ki ima računalnik oz. ECU...to pa majo od leta 92 naprej že vsi(upam da se nisem vsekal pri letnici)
katalizator pa je ustvarjen samo za to da prečiščuje pline in jih z tem tudi ustavi tako da nastane "gužva" v izpušni pred katalizatorjem, če pa cukneš katalizator dol pa ta gužva zgine in plini lažje potujejo skozi izpušni sistem in s tem se zveča moč...sicer ne grozno veliko, pozna pa se...
Objavljeno: Pe feb 04, 2005 12:28 pm
Napisal/-a MR_HAHN
Pa ne pozabt da teža igra tle veliko vlogo. Kej vn zmečeš pa kšno stvar zamenaš z lažjo... Glede pospeškov pa krajš menjalnik pa ne preširoke pa prevelke gume. Morš nek mero ujet.
Lej jest bi tko naredu an: spredne blatnike iz fiberglassa pa haubo iz karbona, zadj sedeže vn pa rezervno gumo. Gume nebi dau preširoke, bi rajš nabavu semi slick k majo bolš grip (poglej si Yokohama A032R), krajš menjalnik pa vse une mjhne pizdarije kukr filtr pa katalizator dol, čip,... Pa če maš dnar pa lohk še šipe iz lexana

Objavljeno: Pe feb 04, 2005 12:46 pm
Napisal/-a vepar