Stran 1 od 1

če kdo ve slučajn...

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 12:19 am
Napisal/-a Nejko87
http://www.kiss-tuning.net/
tam kjer je chip tuning piše da se poveča moč, poraba pa pade.
zakwa to pol firme ne ugrajujejo že serijsko???

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 12:23 am
Napisal/-a PiLLLe
www.howstuffworks.com . Figure it out on your own.

LP PiLLLe

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 4:53 pm
Napisal/-a mitja320

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 5:00 pm
Napisal/-a X-Hair
Zato, ker morajo zadovoljiti vsem emisijam in ker delajo z veliko rezerve.

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 7:36 pm
Napisal/-a Nejko87
tnx X-Hair, sam a ni dokaj logično manj goriva -> manj emisij ?
LP

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 7:40 pm
Napisal/-a TITan
Niti ne :lol:

Takrat nastanejo eni zlo nezaželjeni plini (v primeru premalo bencina). Drugače je pa poraba v enem območju nižja v enem pa višja, ne pa čez celo območje obratov nižja.

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 7:48 pm
Napisal/-a lublancan
motorji se delajo z rezervo, ker verjetn ne kupuješ nouga auta vsak mesec
torej mora motor zdržat 300 000 km
zdej niso vsi umirjeni in normalni vozniki in motor brez rezerve bi takim kajhitro crknu

je pač razmerje med močjo in vzdržljivostjo

sej če daš čipat auto, ti tud ne bo prec crknu - tud tuki je neki rezerve
sploh pa se ponavad ljudje zavedajo da pri tem ni garancije

Objavljeno: Ne jan 09, 2005 8:14 pm
Napisal/-a monster_d
lublancan je napisal/-a:motorji se delajo z rezervo, ker verjetn ne kupuješ nouga auta vsak mesec
torej mora motor zdržat 300 000 km
zdej niso vsi umirjeni in normalni vozniki in motor brez rezerve bi takim kajhitro crknu

je pač razmerje med močjo in vzdržljivostjo



se podpisem

Objavljeno: Po jan 10, 2005 9:53 pm
Napisal/-a Maxx
samo če daš chip moraš imeti mejo pri stopalki za plin, drugače lahko pričakuješ okvaro motorja,ki pa ni poceni :idea:

Objavljeno: To jan 11, 2005 5:40 pm
Napisal/-a PiLLLe
Maxx je napisal/-a:samo če daš chip moraš imeti mejo pri stopalki za plin, drugače lahko pričakuješ okvaro motorja,ki pa ni poceni :idea:


LoL in se enkrat LoL :lol: :cry

Lp PiLLLe

Objavljeno: Če jan 13, 2005 11:03 am
Napisal/-a Blinder
A ni tako da pri chipanju bencinskega n.a. motorja mu spremenijo razmerje med zrakom in bencinom?
Hm, pa o katerih rezervah vi govorite?

Objavljeno: Če jan 13, 2005 11:22 am
Napisal/-a lublancan
Blinder je napisal/-a:A ni tako da pri chipanju bencinskega n.a. motorja mu spremenijo razmerje med zrakom in bencinom?
Hm, pa o katerih rezervah vi govorite?


tvoj auto ma u resnici 100 konjeu
ampak tak auto nima blokade, kur 12 litrou, zdrži 2000 km
pol ti pa oni elektronsko omejijo vrtljaje na max 7000, omejijo vbrizg goriva itd..
konji padejo na 90 in auto zdrži 300 000 km
mau pretirano napisano, pa vseen

btw: kako pri motorju brez turbine povečaš količino zraka?? povečaš lahko vbrizg goriva in premakneš blokado malo više

Objavljeno: Če jan 13, 2005 12:35 pm
Napisal/-a Nixxon
lublancan je napisal/-a:motorji se delajo z rezervo, ker verjetn ne kupuješ nouga auta vsak mesec
torej mora motor zdržat 300 000 km
zdej niso vsi umirjeni in normalni vozniki in motor brez rezerve bi takim kajhitro crknu

je pač razmerje med močjo in vzdržljivostjo

sej če daš čipat auto, ti tud ne bo prec crknu - tud tuki je neki rezerve
sploh pa se ponavad ljudje zavedajo da pri tem ni garancije


Dobri tunerji ti ponavadi dajo garancijo ne samo na svoj izdelek ampak nekako povzamejo tovarniško garancijo za motor.

Objavljeno: Če jan 13, 2005 3:54 pm
Napisal/-a PBox
Blinder je napisal/-a:A ni tako da pri chipanju bencinskega n.a. motorja mu spremenijo razmerje med zrakom in bencinom?
Hm, pa o katerih rezervah vi govorite?


Če pogledamo motor ima zaradi preseka sesalnega dela omejeno možnost sesanja zraka (ali pa polnjenja preko turbine). Zaradi okoljskih in podobnih zahtev ter standardov, v določenih območjih delovanja motorja, motor dobi precej manj goriva kot bi ga lahko zgorelo v tistem zraku, ki bi lahko prišel skozi sesalni del. Če torej temu zraku dodamo toliko goriva kolikor ga lahko zgori, potem ne bomo prekoračili mejnih vrednosti izpušnih plinov, bomo pa pridobili precej navora in moči. In tako isti motor, z več navora, porabi manj goriva pri isti hitrosti.

lp


p.s.
pa da ne bo kdo zdaj začel tolči po meni zaradi podrobnosti v katere se namenoma nisem spustil :roll:

Objavljeno: Če jan 27, 2005 3:07 am
Napisal/-a puter
Nejko87 je napisal/-a:tnx X-Hair, sam a ni dokaj logično manj goriva -> manj emisij ?
LP


niti ne. finta je v tem,da je pomembno izgorevanje samo, ne toliko kolicina goriva. izdelovalci vozil se ze od nekdaj trudijo izboljsati izgorevanje.... npr. motor z notranjim izgorevanjem je vse prej kot učinkovit, saj gre najmanj polovica energije v nič. popolno gorenje (čistega) bencina bi namreč vodiko-ogljikovo verigo spremenilo v ogljikov dioksid in vodo. resnica je drugačna. že samo dejstvo, da je eden glavnih plinov v izpuhu zelo strupeni ogljikov monoksid (CO), je dokaz o nepopolni reakciji, saj se dodatni atom kisika preprosto pozabi povezati. vzroka sta kratek reakcijski čas in premajhna količina kisika. le-ta je kajpakda nujen za gorenje. več kisika pomeni boljšo eksplozijo in posledično višjo moč motorja.