Stran 1 od 1

Odmična gred

Objavljeno: So jan 22, 2005 8:30 am
Napisal/-a mito155
Zdravo!

Mene pa zanima kje bi dobu odmične za punta GT. Sej vem da je bilo že nekaj napisanega na tabli, pa sem mal gledu... ok priznam ne da se mi iskat...
Pa še eno vprašanje. Če dam not odmično ali moram pol tut k Senici ga pelat da mi nastavi kaj al, bo vse delalo normalno, tako kot mora.

lp

Re: Odmična gred

Objavljeno: So jan 22, 2005 12:08 pm
Napisal/-a Punto_GT
mito155 je napisal/-a:Zdravo!

Mene pa zanima kje bi dobu odmične za punta GT. Sej vem da je bilo že nekaj napisanega na tabli, pa sem mal gledu... ok priznam ne da se mi iskat...
Pa še eno vprašanje. Če dam not odmično ali moram pol tut k Senici ga pelat da mi nastavi kaj al, bo vse delalo normalno, tako kot mora.

lp


Odmično za p GT dobiš na fiatu za okoli 200 eurou, original.

Po tvojmu postu mislim, da hočeš povedat da bi dal not ostrejšo odmično, čeprav tega nisi napisu.
Taka odmična pride prou kadar boš imel avto predelan nad 200 konju, do takrat nima smisla ker ne boš nič pridobil (oz. tko malo, da ni vredno tistega denarja), če bi rad da se ti avto vrti do več obratov npr. 7500 je dovol da ga čipaš.

Objavljeno: So jan 22, 2005 2:14 pm
Napisal/-a cresh
Ah, tista nad 200Km je bl tko no. Ne vem kako je pri vas(punto GT), ampak pri nas(VTI) je menjava odmičnih že nuja, pa ni važn kolk KM maš. Jst mam pod 200KM pa jih mam zamenane

Objavljeno: So jan 22, 2005 2:45 pm
Napisal/-a Punto_GT
cresh je napisal/-a:Ah, tista nad 200Km je bl tko no. Ne vem kako je pri vas(punto GT), ampak pri nas(VTI) je menjava odmičnih že nuja, pa ni važn kolk KM maš. Jst mam pod 200KM pa jih mam zamenane


Ja pri hondah itak, k je temelni tuning zamenjava odmične. Ma pri puntotu k je turbo skor nima veze, če hočeš navit mašino samo zamenjaš turbino in zvečeš pritisk zraka, pe še bnzina in je. Odmična pride pole že pri finecah, kadar si že dosegu določene konje, če ti daš ostrejšo odmično na original motor in turbino, se ne bo skor nič poznalo, v konjah gledano, pridobil boš lahko večjo moč na niskih obratih oz. zmanjšu turbo luknjo. Tko da za tisti denar si rajši kupiš WG in z katerim bo dosti več konju pridobil.

Objavljeno: So jan 22, 2005 3:11 pm
Napisal/-a cresh
Punto_GT je napisal/-a:
cresh je napisal/-a:Ah, tista nad 200Km je bl tko no. Ne vem kako je pri vas(punto GT), ampak pri nas(VTI) je menjava odmičnih že nuja, pa ni važn kolk KM maš. Jst mam pod 200KM pa jih mam zamenane


Ja pri hondah itak, k je temelni tuning zamenjava odmične. Ma pri puntotu k je turbo skor nima veze, če hočeš navit mašino samo zamenjaš turbino in zvečeš pritisk zraka, pe še bnzina in je. Odmična pride pole že pri finecah, kadar si že dosegu določene konje, če ti daš ostrejšo odmično na original motor in turbino, se ne bo skor nič poznalo, v konjah gledano, pridobil boš lahko večjo moč na niskih obratih oz. zmanjšu turbo luknjo. Tko da za tisti denar si rajši kupiš WG in z katerim bo dosti več konju pridobil.


No sej sm reku da ne vem kako je pri vas, in nism nobenmu hotel solit pameti, ker glede turbačov nimam velik izkušenj.

Ma pa frend GT in je zdej zvišu boost turbine na 2 bara. Matr, kr lepo gre, zvoka nobenga, ampak sam sopiha tista turbina.

Objavljeno: So jan 22, 2005 3:54 pm
Napisal/-a fiat gt
Na 2 bara? sej mu raznese motor...........to je malo dosti ,oz kaksen avto? :shock:

Objavljeno: So jan 22, 2005 3:56 pm
Napisal/-a cresh
fiat gt je napisal/-a:Na 2 bara? sej mu raznese motor...........to je malo dosti ,oz kaksen avto? :shock:


Hehe, ja nas je nekaj tut takega mnenja da mu bo res kmal raznsl motor če ne prej kej druzga. Glih sedaj mu je eno cevko rasfukal. Avto je kot sm reku punto GT

Objavljeno: So jan 22, 2005 6:18 pm
Napisal/-a mito155
bogi avto.

Pa je to kej čipan? Ker drugače bo kmalu luknje naredilo čez bate...

lp

Objavljeno: So jan 22, 2005 6:20 pm
Napisal/-a fiat gt
ja taki bati so obcutljivi na take bare......ker pol je treba posebne bate kupit