Stran 1 od 2
Brembo kit s coupeja na bravota - bi slo?
Objavljeno: Ne mar 02, 2003 12:23 pm
Napisal/-a Serđo™
ok, na netu se prodajajo rabljeni diski skupaj s celjustmi, original s fiat coupe 2.0 20V Turbota, pa me matra, ce se jih da ponucat, da jih dam jst gor?
Cena se ni znana (drazba, je se neki dni ostal), sam ce bo pod 80k sit na koncu, kupim pomoje
hvala za pomoc.
Objavljeno: Ne mar 02, 2003 11:54 pm
Napisal/-a BiMMER
Pomoje da bi šlo!
Objavljeno: Po mar 03, 2003 12:13 am
Napisal/-a WhiteCell
najbol da na servis prasas

Objavljeno: Po mar 03, 2003 12:20 am
Napisal/-a monster_d
Ali pa na kak fiat forum!
Objavljeno: Po mar 03, 2003 12:48 pm
Napisal/-a Pero
hmmmmmmmm....
Jaz sem pa malo skeptičen da morda ne bo šlo.
Ne jih vzet na 100% ampak se probaj prvo zmenit da jih pogledaš in preveriš če res pašejo na tvoj avto.
Objavljeno: Po mar 03, 2003 1:07 pm
Napisal/-a BiMMER
Veš kaj malo poglej, po netu, če boš kje zasledil premer diskov pri tvojem in pri tistem, ki je imel te brembote gor!! Če je isti premer, pol najbrž sigurno paše!
Objavljeno: Po mar 03, 2003 2:23 pm
Napisal/-a Serđo™
Prodajalec mi je rekel, da ne bo šlo, Vseved z mobisuxa trdi, da gre gor, če ne pa z nastavkom ma da paše..
kaj nej nardim? Zadeva je v nemčiji...

Objavljeno: Po mar 03, 2003 3:35 pm
Napisal/-a Pero
Ta hudi Fiati imajo ponavadi malo spremenjene stvari in ne pašejo ravno na ta male.
Teoretično se vse da, ampak v praksi se marsikaj ne splača.
Če je prodajalec v Nemčiji raje ne reskiraj, sploh pa ne za ta denar!
Če bi rad izboljšal bremze zamenjaj ploščice, zavorno tekočino, poglej za kakšene hude diske ki sigurno pašejo po trditvah proizvajalca (Ate, Tarox, Brembo...). Ni vse samo v velikosti. Veiko pridobiš tudi z kvaliteto!
Objavljeno: Po mar 03, 2003 3:37 pm
Napisal/-a Serđo™
Pero: ne gre se mi za diske, bolj me mikata celjusti, saj za bravota ne dobis ravno veliko stvari, se posebej pa ne za pameten denar (tarox diska + celjusti + se ene par stavri je cirka 1800 evrov!).
Disk bi tko al tko vrgu stran, ker je po sliki sodec, prevec gnil, sam celjusti me pa matrajo..
Objavljeno: Po mar 03, 2003 3:40 pm
Napisal/-a Pero
Sem šel še enkrat pogledat ceno...
za 80 k dobiš v Sloveniji nove diske, ploščice itd... vsaj po moje mislim da toliko stane in boš sigurno bolje vložil denar kot če kupuješ nekaj za kar nisi 100%
Sicer pa zakaj raje ne kupiš kaj avtoakustike

Objavljeno: Po mar 03, 2003 3:47 pm
Napisal/-a Pero
MOj nasvet:
Ate power diski + ATe zavorne obloge.
Pokliči na Avtocommerc
Drugače pa:
če je fi diska isti in če so samo druge čeljusti rabiš spremenit tudi glavni zavorni cilinder in regulator pritiska zadaj... kakšne drastične spremembe pa ne bo.
Objavljeno: Po mar 03, 2003 3:50 pm
Napisal/-a Pero
pa ATE ni edina dobra firma, lahko pokličeš tudi ostale, ampak raje izboljšaj obstoječi sistem kot pa da bi kombiniral čudne stvari.
Teoretično lahko daš tudi najhujše dirkalne bremze, ampak vprašanje če se splača.
Objavljeno: Po mar 03, 2003 3:58 pm
Napisal/-a gerchy
Pero, se strinjam, cemu sportni diski za teh "slabih" 100 konjev ... ATE je zelo solidna firma, prva vgradnja v vecino nemskih proizvajalcev vozil.
Objavljeno: Po mar 03, 2003 5:11 pm
Napisal/-a Pero
ATE ima navadno serijo in ''Power diske'' ki so malo boljši od navadnih.
Zavorni sistem je celota in samo drastična zamenjava enega kosa ne naredi nič oziroma lahko naredi škodo.
Po moje je najbolje optimizirat cel sistem, se pravi da rabi: dobre gume, dobre amortizerje, dobre diske, ploščice, olje... In s tem se da serijski avto že veliko popravit.
Če pa da samo hude čeljusti pa ostalo ostane serijsko pa ne bo velikega efekta.
Objavljeno: Po mar 03, 2003 5:30 pm
Napisal/-a gerchy
spet se strinjam, ze z dobrimi gumami ob serijskem zavornem sistemu je moc veliko pridobiti - pa je investicija relativno nizka in seveda "potrosnega" pomena.
ATE pa je lep primer, vec denarja - vec glasbe

Objavljeno: Po mar 03, 2003 8:14 pm
Napisal/-a Need_Power
Sergio: Malo še preveri če boš potem felne gor spravil.....ker to je moj bratranec enkrat delal(par let nazaj) na nevemkerem avtu....pa so vse lepo skup naredili, pol pa so hoteli gume nazaj prišravfat pa ni šlo, ker je bla čeljust prevelika. Pol pa spet nazaj stare bremze montirat.
Ajde
Objavljeno: Po mar 03, 2003 9:23 pm
Napisal/-a CupraR
Pa dobr a tle ni nobenmu nc jasn. Fora dobrga zavornega sistema niso diski, ne ploščice ampak ene ormk ZAVORNE CELJUSTI(2,4,6-batne) Zato pa so diski tok pocen proti celotnemu kompletu. Za diske das tm cca 60 tisoc, za komplet pa od 350000 naprej. Je pa vprasanje ce se da to v eazy zamenat, kot prvo rab najman 16 col platišča. Drgac pa ta brembo sistem na coupeju trga-preverjeno.

Objavljeno: Po mar 03, 2003 9:59 pm
Napisal/-a gerchy
Pojavi se vprasanje, ce se investicija splaca, da ne bojo na koncu celjusti vec vredne od celega vozila. Sploh pa se je potrebno vprasati, ali vozilo tezko slabih 1000 kilogramov in s slabimi 100 konji potrebuje sportni zavorni sistem ?
Objavljeno: Po mar 03, 2003 10:43 pm
Napisal/-a Serđo™
gerchy je napisal/-a:Pojavi se vprasanje, ce se investicija splaca, da ne bojo na koncu celjusti vec vredne od celega vozila. Sploh pa se je potrebno vprasati, ali vozilo tezko slabih 1000 kilogramov in s slabimi 100 konji potrebuje sportni zavorni sistem ?
Če dobim komplet zdele za 120 evrov (30k sit, sam to se najverjetneje ni koncna cena) jst ne vidim pointa, zakaj ne bi kupu? 2 original diska od fiata me prideta 40k sit.... diska, ne celjusti, na katerih pise "brembo"?
al fousarija tolce, k so za fiata? :P (hec)
Objavljeno: Po mar 03, 2003 10:54 pm
Napisal/-a Sale
Hmmm, mene še najbolj skrbijo kakšne komplikacije z zavornim cilindrom in servo ojačevalnikom za bremze - sej to se vse da porihtat, samo zna zadevo podražit in zakomplicirat.
Sergio, če se nagibaš k extreme tuningu ( Emil varijanta) potem go for it; moraš pa vzet v zakup kakšne potencialne težave - če boš šel pa na tako bolj v izi sportsko frajersko tuniranje

, pol pa rajši kakšno komercialno varijanto vzemi. Evo to ti jaz predlagam

.