Stran 1 od 2

Dovod zraka v motor iz jeklenke

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:02 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Na dragih sm videl kako majo NOS


mene pa zanima kako se napelje in kam .........

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:06 pm
Napisal/-a damjan
jeklenke z zrakom??????????
da ti nisi malo to zamešal z NOS-om???

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:08 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
ne zrak v jeklenki je pod pritiskom



pa kam se montira NOS...mal opisa prosim

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:11 pm
Napisal/-a povzek
Ja zrk ja! Ma pač mečanco zraka pa vrjetn mal več kisika notr, za bolši izgorevanje! zadeva niti ni tok neumna, sam pa motor tok bl trpi!

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:11 pm
Napisal/-a RedBull™
misliš tole... NOS

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:12 pm
Napisal/-a damjan
NOS se montira na sesalni kanal........če hočeš pa kaj več zvedet je pa tle tem o NOS-u mali 1 000 000.
zrak pod pritiskom???ta mi je prva.....

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:14 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
a mi lahko kdo razloži kako je to vgrajeno

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:14 pm
Napisal/-a BossM
Jah, zrak, ja.... :rofl

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:16 pm
Napisal/-a povzek
damjan je napisal/-a:NOS se montira na sesalni kanal........če hočeš pa kaj več zvedet je pa tle tem o NOS-u mali 1 000 000.
zrak pod pritiskom???ta mi je prva.....


Kaj dosežš s sportn filtram? Kaj dosežš s kompresorjam? No jeklena ti oboje združ, več kisika v mešanci, ter komprimiran zrk! Ne vem kwa je kle tok za mislt?!?

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:17 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
mal bl podrobn kam se montira na sesalni kanal kaj se sam napelje cev not

al se nardi šobe v steno kanala

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:18 pm
Napisal/-a RedBull™
preber si tukaj...malce reklame :D ampak tolk da se ti mal razjasni kako deluje http://www.zup-racing.com/forum/viewtopic.php?t=53

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:40 pm
Napisal/-a Neo32
povzek je napisal/-a:
damjan je napisal/-a:NOS se montira na sesalni kanal........če hočeš pa kaj več zvedet je pa tle tem o NOS-u mali 1 000 000.
zrak pod pritiskom???ta mi je prva.....


Kaj dosežš s sportn filtram? Kaj dosežš s kompresorjam? No jeklena ti oboje združ, več kisika v mešanci, ter komprimiran zrk! Ne vem kwa je kle tok za mislt?!?



ideja je, sam se zmerej mors kar nekej stvari predelat, recimo sesalni kanal more bit tko narjen oz. predelan da ti bo zdrzov pritissk ki ga ti sopnes v jeklenko, predelana more biti glava, in sicer dvignjena da zmanjsas kompresijo pol je pa treba se ECU precipat da ti sobe dajo tolk vec bencina, ker mesanica more bit taprav, ker cene spet nisi nc naredu, uglavnem taka na zacetku simpl predelava potegne za sabo en kup stroskov, ki ce jih na koncu sestejecs vides da prides cnej skoz skoz kot ce bi kupu mocnej avto.

Pa se to je slabost to je samo kratkotrajna moc, razn ce ne mislis se kaksn 500l tank s sabo vozt :roll:

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:45 pm
Napisal/-a povzek
@Neo32:
To je men use jasn, ne vem pa zakaj bi mogu glih predelat sesaln kanal za večje pritiske! To bi najbl simpl rešu tko da bi mel več kisika v mešanci zraka! Drgač pa vem da se kej tazga ne splača delat, sm sam hotu povedat da to je izvedliv, ne pa da se folk smeje ko kdo omen zrk namest NOSa!
Zadevo se pa eetak uporabla tako kot NOS, ko rabš uporabš! ;)

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:53 pm
Napisal/-a eXtreme
Mogoče se je HyundaiGTI napak izrazil in je namesto zraka mislil čisti kisik?

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:55 pm
Napisal/-a povzek
eXtreme je napisal/-a:Mogoče se je HyundaiGTI napak izrazil in je namesto zraka mislil čisti kisik?


Zdej pa reč da se hecaš! K pol se pa raj usedm na bombo, mam več šans da prežvim :!:

Objavljeno: So feb 05, 2005 7:58 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
hvala v za tole pojasnilo

AJA SE NEKI ME ZANIMA KJE BI DOBU RABLJEN KOMPRESOR ?

Objavljeno: So feb 05, 2005 8:00 pm
Napisal/-a Neo32
povzek je napisal/-a:@Neo32:
To je men use jasn, ne vem pa zakaj bi mogu glih predelat sesaln kanal za večje pritiske! To bi najbl simpl rešu tko da bi mel več kisika v mešanci zraka! Drgač pa vem da se kej tazga ne splača delat, sm sam hotu povedat da to je izvedliv, ne pa da se folk smeje ko kdo omen zrk namest NOSa!
Zadevo se pa eetak uporabla tako kot NOS, ko rabš uporabš! ;)


no ja ne v teoriji ti ne bi blo treba predelat sesalnega kanala, ce ne bi poveceval tlaka iz jeklenke, ce bi sam dovajal mesanico, brez vecjih pritiskov, mas res

:D

Objavljeno: So feb 05, 2005 8:04 pm
Napisal/-a Neo32
HyundaiGTI je napisal/-a:hvala v za tole pojasnilo

AJA SE NEKI ME ZANIMA KJE BI DOBU RABLJEN KOMPRESOR ?


za ker avto???

mas tle eno temo k sm jo jest odpru in bov vidu da tud kompresor ni tko lahko nainstalirat

preber si pa bos vidu zakaj http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=24447&postdays=0&postorder=asc&start=0

Objavljeno: So feb 05, 2005 8:17 pm
Napisal/-a povzek
Neo32 je napisal/-a:
povzek je napisal/-a:@Neo32:
To je men use jasn, ne vem pa zakaj bi mogu glih predelat sesaln kanal za večje pritiske! To bi najbl simpl rešu tko da bi mel več kisika v mešanci zraka! Drgač pa vem da se kej tazga ne splača delat, sm sam hotu povedat da to je izvedliv, ne pa da se folk smeje ko kdo omen zrk namest NOSa!
Zadevo se pa eetak uporabla tako kot NOS, ko rabš uporabš! ;)


no ja ne v teoriji ti ne bi blo treba predelat sesalnega kanala, ce ne bi poveceval tlaka iz jeklenke, ce bi sam dovajal mesanico, brez vecjih pritiskov, mas res

:D


Vem da ne, ker sm o tem že razmišlov lep cajt nazaj, sam kot prvo bi mašina preveč trpela, večja koncentracija kisika bi naredla svoje! ;)

Objavljeno: So feb 05, 2005 9:08 pm
Napisal/-a eXtreme
povzek je napisal/-a:
eXtreme je napisal/-a:Mogoče se je HyundaiGTI napak izrazil in je namesto zraka mislil čisti kisik?


Zdej pa reč da se hecaš! K pol se pa raj usedm na bombo, mam več šans da prežvim :!:


Ne hecam se, mogoce je to mislil ;) Ce pa hoces prezivet se pa raje ne z avtom vozit ;)