Stran 1 od 1
Stilo Abarth
Objavljeno: To feb 08, 2005 2:49 am
Napisal/-a Daredevil
Zdravo!
Imam Fiata Stilota Abarth z 2.4 mašino... Sej zaenkrat stegne kar lepo, ampak sem razmišljal o vgradnji turbine. Bi mašina zdržala to?
Kje gre dobit poceni rabljene turbin itd. ? (mogoče kaki link)
Hvala, LP
Re: Stilo Abarth
Objavljeno: To feb 08, 2005 2:55 am
Napisal/-a _VeNoM_
Daredevil je napisal/-a:Zdravo!
Imam Fiata Stilota Abarth z 2.4 mašino... Sej zaenkrat stegne kar lepo, ampak sem razmišljal o vgradnji turbine. Bi mašina zdržala to?
Kje gre dobit poceni rabljene turbin itd. ? (mogoče kaki link)
Hvala, LP
pri predelavi takega postopka kokr je dodati turbino k mašini,te pride kr velik zalogaj denarja,tko da poceni zihr ne boš čez prišel!
Objavljeno: To feb 08, 2005 2:57 am
Napisal/-a Daredevil
Si predstavljam ja.. ampak mam kar nekaj prihranjenega..
Kaj vse pa bi moral menjat?
PS: Ne bi bil 2.4 Turbo prava petarda?

Objavljeno: To feb 08, 2005 9:58 am
Napisal/-a ferrarist
audi s2 2,2 Turbo turbino,pa gassssa...sam se moraš zavedat,da je ta avto nov in je okrog motorja sama elektronika...tko,da boš mogu res veliko dnarja vložit v elektroniko,ostalo pa veš...bati,ojnice,blow off itd itd itd itd...to je nov avto in je stvar kar zakomplicirana-če vprašaš mene...no,sej mogoče se dobi kak kompresor ali turbo kit za to stvar...mal poglej po netu...novitec itd......
LP Ferrarist
Objavljeno: So feb 12, 2005 6:21 pm
Napisal/-a Nasty
Je že bilo govora na to temo.Ampak vseeno.
Naslov teme je bil "Stilo 2,4 GT", druga stran.
Objavljeno: Ne feb 13, 2005 3:56 pm
Napisal/-a Mister Twister
Ta mašina tega nebi zdržala !!!!
Moj fotr ma tut Stilota 2.4 GT pa mu jo je pri 13kkm( trinajst tisoč ) razneslo sredi avtoceste !!
Karkoli bi dal gor bi bil skos v strahu da ne bi bilo spet kaj narobe

Objavljeno: Ne feb 13, 2005 4:05 pm
Napisal/-a Doc_
Kaj misliš turbino al motor

Objavljeno: Ne feb 13, 2005 5:47 pm
Napisal/-a Mister Twister
Motror

Objavljeno: Ne feb 13, 2005 6:39 pm
Napisal/-a Nasty
Mister Twister
Zakaj je očetu razneslo motor je vprašanje.
Ali so ugotovili vzrok?
Če malo pogledaš Novitec-ovo stran, bi ugotovil, da niso "od včeraj". V bistvu so
specializirinani za vgradnjo kompresorjev na italijanska vozila. Med drugim tudi za Ferari. Glede na to, da dobiš vse papirje, TUV-e, garancije, mislim, da se nimaš kaj za bat.
Član tega foruma oziroma njegov oče, je pri njih dal frizirat Alfo 147 GTA.
Kolikor vem je pri Novitec-u tudi odnos do vsega, kot pravijo nekateri, "tak, kot šika".
PS
Imel sem Mareo 2,0 20v (letnik konec 1998). Še danes drugemu lastniku služi BP.Ima že skoraj 180.000km. Poznam pa dva, ki jima je razneslo enak motor na AC. Žal, so ugotovili tovarniško napako na motorju. Obe sta bili letnik 1997.
Objavljeno: Ne feb 13, 2005 7:09 pm
Napisal/-a Mister Twister
Počil je blok v motorju
So odkrili tovarniško napako pa je bil čez dober mesec notr že nov motor
Oni dajo garancijo na kompresor ne na motor in ko ti vgradiš kompresor izgubiš Fiatovo garancijo (vsaj mislm da je tako) In ko je karkoli narobe morš sam krit stroške
Objavljeno: Ne feb 13, 2005 8:05 pm
Napisal/-a Doc_
Jst sm v ITA vidu enga k je dal na alfo 147 1.6 kompresor in je mogu dat proč klimo

Objavljeno: Ne feb 13, 2005 11:42 pm
Napisal/-a Yagi-san
Nasty je napisal/-a:Mister Twister
Zakaj je očetu razneslo motor je vprašanje.
Ali so ugotovili vzrok?
Če malo pogledaš Novitec-ovo stran, bi ugotovil, da niso "od včeraj". V bistvu so
specializirinani za vgradnjo kompresorjev na italijanska vozila. Med drugim tudi za Ferari. Glede na to, da dobiš vse papirje, TUV-e, garancije, mislim, da se nimaš kaj za bat.
Član tega foruma oziroma njegov oče, je pri njih dal frizirat Alfo 147 GTA.
Kolikor vem je pri Novitec-u tudi odnos do vsega, kot pravijo nekateri, "tak, kot šika".
PS
Imel sem Mareo 2,0 20v (letnik konec 1998). Še danes drugemu lastniku služi BP.Ima že skoraj 180.000km. Poznam pa dva, ki jima je razneslo enak motor na AC. Žal, so ugotovili tovarniško napako na motorju. Obe sta bili letnik 1997.
To je baje vse res (kar se Novitec-a tiče) jaz grem v bližnji prihodnosti do njih v Freilassing na chip tuning.
Yagi-san
Objavljeno: Po feb 14, 2005 6:56 am
Napisal/-a Nasty
Mister Twister
Pri kakršni koli predelavi, tudi pri nižanju vozila, izgubiš Fiatovo garancijo.
Je Stilo JTD pri hiši, pa čaka, da preteče (maja) garancija. Potem pa nastavljivo podvozje (in 17 col) in chip pri Senici v (na) avto.
Novitec da garancijo poleg vgradnjih delov tudi na motor, menjalnik.
Motor mora imeti pa manj, kot 50.000 km, da dobiš garancije.
Pa tudi k njim ga moraš vozit na servis oziroma preventivne preglede.
Ta interval je ponavadi na 6-8000 km.
Tak (friziran) motor (na splošno) moraš pogosteje vozit na preglede, ravno zaradi
življenske dobe,.......
Mal se mi pa zdi čudno, da so morali vzeti klimo iz avta, zato, da so vgradili kompresor.
Ali je bila Novitec-ova predelava?
Če na avtu ni tovarniška frizura (AMG, ABT, G power,....), izgubiš garancijo ne glede na znamko vozila.To ne velja samo za Fiate.
Objavljeno: Po feb 14, 2005 8:23 am
Napisal/-a Doc_
JP je bla Novitec-ova predelava...
Objavljeno: Po feb 14, 2005 4:36 pm
Napisal/-a Nasty
Novitec vgradnje kompresorja za Alfo 147 in Alfo 156 1,6 za Nemčijo nima v ponudbi,
"export version only".
Zakaj? To vedo samo oni. Mislim (predvidevanje) pa, da je problem v ekologiji (ne izpolnjuje norme Euro ?) in davkih na moč motorja.
Če spravijo v Alfo 156 2,5 V6 dva kompresorja, ki je veliko večji motor, je prav čudno, da bi pri 1,6 morali "vzeti" klimo ven.
Objavljeno: Po feb 14, 2005 10:27 pm
Napisal/-a Doc_
Je bla novitec-ova predelava

in ni mel več klime, tako da....

aja ja imajo za 1.6 147

Objavljeno: To feb 15, 2005 5:18 pm
Napisal/-a Nasty
Nisem rekel, da je nimajo.
Ja, imajo kompresor tudi za AR 147 1,6. Toda samo za izvoz (ne za Nemčijo).
Alfa Romeo 156 /147 1.6 16V Kompressor (nur für den Export)
259NM bei 3800 U/min...... 213 km/h .....8,1sec. auf 100
88 KW/120 PS........... 130 KW/177 PS