Stran 1 od 1

Izbira odmične gredi

Objavljeno: To feb 08, 2005 6:21 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Alo folk!

A mi lahko kdo pomaga pri izbiri boljše odmične gredi.

Izbiram odmično gred za 377 Chevy small block z Edelbrock Performer RPM AirGap sesalnim kolektorjem. Rad bi izbral tisto, ki mi bo potegnila kar največ iz mojega motorja.

Odločam se med dvema odmičnima gredema:

1.) Comp Cams Xtreme Energy Camshaft, Hydraulic Flat Tappet, Advertised Duration 268/280, Lift .477/.480, Chevy Small Block, CS XE268H-10

2.) Edelbrock Performer RPM Cam, Hydraulic Flat Tappet, Advertised Duration 308/318, Lift .488/.510, Chevy, Small Block

Ali moram pri kateri od teh dveh odmičnih gredi naročiti tudi komplet drugih dročnikov ali lahko uporabim kar te dročnike, ki jih že imam v motorju (NEW P.A.W. Hydraulic )

Če izberem Edelbrock CAM, ki ima .510 exh lift, ali moram potem NUJNO naročiti tudi dodatna vodila ventilov in druge močnejše fedre za ventile, ki omogočajo tak lift?

Kaj mislite?

Objavljeno: To feb 08, 2005 6:24 pm
Napisal/-a monster_d
po besedah tunerjev feder naj nebi blo treba menjavat.
Nad 300stopinjsko odmicno je ze pomoje fajn da se prilagodi zadeva.
Cak kak gre ze, vec stopinjska je visje se avto vrti, visje ma navor in pa moc, vec benza porabi pa bolj se dere :P

Objavljeno: To feb 08, 2005 6:30 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Sej kle ni problem, da bi bili fedri "prepočasni" v visokih obratih ampak ali omogočajo tako velik dvig ventila.

Objavljeno: To feb 08, 2005 7:01 pm
Napisal/-a PiLLLe
Fedrcke bo najbrz kr treba menjat :) k res je potrebn neki cajt da se zadeva dvigne :)
aja kaj k bi probu kje najdt ksn amerikanish forum :) if you want we can help :P :D

LP PiLLLe

Objavljeno: To feb 08, 2005 7:07 pm
Napisal/-a Pero
a PAW pomeni Performance Automotive Warehouse, California?

Mislim da je najbolj sigurno če vzameš še gred od edelbroka.

dročniki in vzmeti bodo verjetno OK. Sicer pa kontaktiraj edelbrock pa jih vprašaj če sigurno gre ;)

Jaz bi pa dokupil še ''roller rocker arms''. Za malo denarja dobiš še ene par konjev pa malo manj zgub v motorju.

Objavljeno: To feb 08, 2005 7:30 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Ja, glede roller rockersov maš prov. Razmišljam o nakupu, vendar to stane dodatnih 35k. Enkrat jih bom sigurno mel notri. Glede odmiče se tud jest bolj nagibam k Edelbrocku, čeprav sem bral dobra priporočila za Comp Cams Xtreme Energy serijo odmičnih. Edelbrockova gred baje zelo grdo lavfa v nizkih obratih medtem ko CCjeva lavfa lepo in tud iztisne extremno veliko energije skozi celotno območje obratov.
Glede ferčkov, ki jih imam sedaj v glavah, pa mi piše, da omogočajo lift do .500 .
Tkod azdej res ne vem. Pomoje, da če so dobri za do .500, da bodo prenesli tud .510.

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 9:04 am
Napisal/-a Pero
Saj se da premerit koliko ti sedaj dvigne odmična in koliko imaš še rezerve pri hodu ventilov.

Če ima motor veliko kilometrov in če nebi kasneje še enkrat odpiral motorja zamenjaj še vzmeti pa bo rešeno za vedno. Bolje enkrat pa vse na 100%.

Edelbrockovo odmično gred bi ti svetoval ker je prilagojena sesalnemu kolektorju in sigurno daje dobre rezultate. To tudi ni tako hud model da bi se bilo treba sekirat za malo zgube na vakumu. Američani imajo druge predstave kaj je navor kot mi. Drugo je tudi če delaš motor za enega terenca z avtomatskim menjalnikom...

Pa več ko boš naročil delov ceneje te pride prevoz in carina.

PS: pa ne ga srat z spuščanjem glave!!!

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 9:07 am
Napisal/-a Pero

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 10:47 am
Napisal/-a _BANDIT_
Lej, fora je v tem, da naročam nov engine kit iz amerike. Rad pa bi namest une odmične k je not (ena SSI brezvezna) uzel eno mal bolj hot odmično. Sam problem pri vsem tem je ta, da lahko zarad tega rata en kup problemov. Berem USA forume in vidim, da ma folk probleme ravno pri izbiri taprave odmične. Pa ne že tolk zarad zmogljivosti ampak tudi zaradi tega, da mi ne bo zadela recimo v rod bolt al pa kam drugam (naročam stroked 350 motor - 350 motor z večjim hodom, kar zahteva mal dela tud na bloku, da glavna gred ne zadane v glok, ker gre na knap).
Drug problem pr vsem tem je pa tud ferčki na vrhu ja. Sam pomoje da če so tile delklarirani za do 0.500 lifta, da bodo prebavili tud 0.510 lifta (kolikor ga ma edelbrokova odmična na exh ventilu)

Čeprav eni tam mi zdej priporočajo čist ene druge odmične (od Crane cams). Bom vidu dons kaj bodo rekli, pol pa bom nekej izbral pa kar bo pa bo. Jebat ga zdej :D

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 11:02 am
Napisal/-a Pero
če pa piše 0,5 potem pa menjaj. Ti bo vsaj ostalo malo rezerve če boš vzel nihajne vzvode z drugim razmerjem. Se ne spomnim cen za fedre, ampak hudo drago ne more bit.

Vse eno mislim da bi manifold in Cam bilo najbolje vzet v kompletu. Performer RPM je vse eno odmična za normalno in ne dirkalno uporabo.

Crane tudi ni slaba firma ampak zakaj bi kompliciral?

Objavljeno: Sr feb 09, 2005 11:08 am
Napisal/-a _BANDIT_
Dirkalna odmična men ne pride v poštev, ker une so narjene za visoke obrate (7-8-9k), kar pa ni zame. Moja mašinka se bo zavrtela do mah 6000 RPM (ker ma povečan hod), pa že to bo hudo. Tkoda bo bolje vzet eno odmično, ki da moč v nižjih in srednjih obratih. Vsaj pomoje.

Aja, a ti mogoče veš v čem je glavna fora teh rockersov, ki majo drugo razmerje. Recimo fabrško razmerjej je 1.5:1 Dobiš pa tud recimo 1.6:1 al pa še večje.

A to samo poveča odmik al je še kej druzga?

Objavljeno: Po feb 14, 2005 8:10 pm
Napisal/-a keylone
bandit uzami 300 stopinsko odmicno ali 298 pa glavo z vecjimi ventili ce samno odmicno bos avto samo prej na obrate dal drugega pa kaj dosti ne.

Objavljeno: Po feb 14, 2005 11:10 pm
Napisal/-a nebivedu
Edelbrock Performer RPM Cam, Hydraulic Flat Tappet, Advertised Duration 308/318, Lift .488/.510, Chevy, Small Block
+
komplet drugih dročnikov
+
dodatna vodila ventilov in druge močnejše fedre za ventile, ki omogočajo tak lift


Ampak tole je samo moje mnenje, čeprav mislim, da bi tut po performansih bila kr dobra varianta vse skup vzet. Boš mel najmanj problemov, ker če ti sedanji fedri ne bodo zdržal, boš mel kr dost problemov.