Stran 1 od 4

BLOW-OFF VENTIL: DA ali NE?

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 8:51 am
Napisal/-a s8n
Mal sm se ogrel za blow-off ventile in sicer se raziskujem trg in ponudbo (btw: KJE BI BLO NAJBOLJS TO VZET V SLO???) in zato, da ne bi prevec v trikrasne raziskoval, me zanima osnovno vprasanje: BLOW-OFF DA ali NE :?: :?: :?: :?

Predvem me zanima dolgotrajni upliv na motor in turbino (kaj bo morda trpelo/se obrabljalo bolj, kaj manj) :?:

Katere naj bi bile dobre strani ze vem - pa so vse resnicne :?: :? :? :?

HVALA!

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 8:57 am
Napisal/-a MacAudio
Mislim da ti podtlak hitreje spusti iz turbine. in hitreje se napolni. Nebom pa trdil. Sikanje dobiš. Tista ubijalska štima pssst pssst. :oops:

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 10:59 am
Napisal/-a modriDIRKAC
ja to je pa čist tvoja odločitev ...večinoma so serijski ventili čist v redu ( opravljajo svojo funkcijo )...če pa hočš specialn zvok pol pa kr...sam morš mal stvari vedt predn se spuščaš v to, ker za različne motorne elektronike pridejo tud različni ventili....pol je pa še miljon izvedb ki se razlikujejo po glasnosti in tonu zvoka....

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 11:12 am
Napisal/-a MacAudio
Kir avto pa maš, oziroma kateri motor poganja tvoj avto?

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 12:53 pm
Napisal/-a NoName
MacAudio je napisal/-a:Mislim da ti podtlak hitreje spusti iz turbine. in hitreje se napolni. Nebom pa trdil. Sikanje dobiš. Tista ubijalska štima pssst pssst. :oops:

podtlak? ce bi biu tam podtlak pol bi not vleklo pa delal foooss (al neki v tem smislu). drgac pa ja.. da nadtlak ven spusti iz air intakea, pa da ma turbina se tisti moment pa se vrti ko prestavis v naslednjo prestavo. po mojem ne mors falit ce kupis bov. zal pa na mojem oplehanem mopedku ni turbine, kaj sele bov-a tak da... :roll:

aja... pa si razmislal o wastegate?

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 1:22 pm
Napisal/-a s8n
MacAudio je napisal/-a:Kir avto pa maš, oziroma kateri motor poganja tvoj avto?


2.0 turbo, 200+ konjev

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 1:23 pm
Napisal/-a s8n
aja... pa si razmislal o wastegate?[/quote]

:idea: Kaj me bos ti preprical :?: :twisted: :lol:

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 1:58 pm
Napisal/-a iKst
Kaj zdaj wastegate rinete zraven ? Kako misliš, če je razmišljal.

Glede BOVa. Stvar je sigurno koristna za turbino in za tvoje občutke pri vožnji :) Eden najboljših zvokov pri avtomobilu za mene je sikanje BOVa. Poleg tega se malenkost povečajo tudi zmogljivosti in uporabnost avtomobila, saj se turbina med prestavljanjem vrti in v naslednji prestavi takoj potegne, ne rabi toliko časa za spool up. Torej BOV je vsekakor uporabna, koristna in zdrava zadeva.

Če imaš nekaj denarja odveč ti ga priporočam. Čeprav v Sloveniji boš težko dobil. V A3M sem sicer vidu ene 3 ampak ni kakšne hude izbire.

Btw...povej že kir avto imaš ali vsaj tip motorja. Sej ne zarad firbca ampak zato, da bomo znal povedat kak BOV rabiš. Je par različnih varjant in ne delajo vse na vsakem motorju.

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 2:28 pm
Napisal/-a s8n
EEEEEEEEEEEEEEEJ iKst, res hvala ti - to sm rabu :!: :!: :!: ;)

Motor: 2.0 + turbo + 211 konjev + boxer = subaru impreza GT (l.94)

Če mi boš/boste res lahko kaj pomagal glede kontaktov/ponudbe, bi ti/vam bil neskončno hvaležen, HVALA :!: :D :D :D

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 2:29 pm
Napisal/-a NoName
ne vem.. sm mislu da se pr avtih s bov-om turbina hitreje zavrti preko tistih kriticnih meja kar dolgorocno ni zdravo, pa da se zadeva kontrolira z wastegatom. ma.. never mind.. itak niam pojma :?

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 2:35 pm
Napisal/-a nebivedu
s8n je napisal/-a:EEEEEEEEEEEEEEEJ iKst, res hvala ti - to sm rabu :!: :!: :!: ;)

Motor: 2.0 + turbo + 211 konjev + boxer = subaru impreza GT (l.94)

Če mi boš/boste res lahko kaj pomagal glede kontaktov/ponudbe, bi ti/vam bil neskončno hvaležen, HVALA :!: :D :D :D


Če ga rabiš za subaruja me kontaktiraj preko PM - za subije lahko vse zrihtam - stane pa okol 240EUR - tak mal boljši, kot jih imajo na "boxer + turbina" mašinah za avtokros al pa za rally!!!

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 2:35 pm
Napisal/-a iKst
BOV nima nobene veze s hitrostjo vrtenja turbine. Tam je zato, da spusti odvečni zrak ven iz cevi in s tem prepreči compressor surge (to da se turbina na hitro ustavi, zelo nezdrava zadeva). Wastegate s tem nima nič.

s8n, ti bom poslal na PM kaj se da dobit pa kakšne so kej cene. Drugače pa priporočam ogled kakšnega eBaya in kakšnega tujega subaru foruma. Toliko, da malo vidiš katere BOVe se daje na impreze, kaj se obnese in kaj ne...

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 3:04 pm
Napisal/-a s8n
Torej, najprej HVALA VSEM :!: :!: :!: :D

Bi pa rad vseeno bil 110 %, da ne bi tale ventilček sam zarad piskanja (jaz sem strogo proti stajlanju :evil: , brez zamere) kej škodu moji ljubici. :!: ;)

Resno bom zadevo dal gor samo :!: , če bo to koristilo kaj - predvsem vzrdžljivosti -motorja. :!:

:idea: AAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA :?: :?: :?: :!: :!: :!: Kaj se pa zgodi z BOV, ko recimo zamenjas malce motornega drobovja (turbina, sesalni sistem ...) - ga je treba TAKOJ menjat ali imajo kakšen "range" od tolk do tolk konjev :?:

HVALA SE ENKRAT :!:

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 3:10 pm
Napisal/-a iKst
BOV je BOV. Vsak kvaliteten BOV daš lahko na na skoraj vsak motor. Pri tem ni važna moč motorja ampak tlak turbine. Pomoje nebi smelo biti problemov niti če 3 bare furaš :)

Aja, škodovat pa nima kaj če boš izbral pravilen ventil. Ravno obratno, BOV je koristen za turbino. Zakaj misliš da imajo dirkalniki BOV gor :)

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 3:21 pm
Napisal/-a s8n
Ja, kaj naj rečem iKst - VEČNA HVALEŽNOST :D :D :D

No, sej čez 2,5 bara pa itak nikol nisem mislu jt. ;)

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 4:12 pm
Napisal/-a monster_d
Brez prirejene elektronike bo pomoje bolj bogo spilalo

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 4:16 pm
Napisal/-a iKst
Zakaj pa to ?

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 4:23 pm
Napisal/-a Symon
s8n je napisal/-a: Resno bom zadevo dal gor samo :!: , če bo to koristilo kaj - predvsem vzrdžljivosti -motorja. :!:

:idea: AAAAAAAAAAAAAJAAAAAAAAAAA :?: :?: :?: :!: :!: :!: Kaj se pa zgodi z BOV, ko recimo zamenjas malce motornega drobovja (turbina, sesalni sistem ...) - ga je treba TAKOJ menjat ali imajo kakšen "range" od tolk do tolk konjev :?:

HVALA SE ENKRAT :!:


BOV ima le ta namen, da pri šaltanju (oz. ko se turbina vrti z polno hitrostjo potem pa naenkrat ne- ko spustimo gas in šaltamo) spušča odvečen zrak v atmosfero. Takrat nastane tisti wooosh zvok. Baje dajejo nekatere firme prav prednost temu, da BOV naredi ta zvok, ker je pač bolj priljubljen (vir: strokovna knjiga). V glavnem ti nima kaj škoditi. Škodi ti le, če ne dela. ;)
Sicer je pa tko kot ti je iKst napisal. Ker drugače v SLO tega ne dobiš kar tako. Lahko pa naročiš iz tujine. Pojdi na Googke in vtipkaj razne firme kot so HKS, STi, Blitz. Za tvoj avto ni boljših firm. Ali pa če preveriš še v Angliji pri Scooby-u. (www.scoobytek.co.uk). Profiji za tvoj avto.
Najbolje pa, da res Nebiveduja kontaktiraš.

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 4:30 pm
Napisal/-a Turbobitch
Ti kr NeBiVeduja kontaktiri ka za SubaRUčane ti pa lahk vse zrihta.

Objavljeno: Pe feb 11, 2005 4:38 pm
Napisal/-a Symon
monster_d je napisal/-a:Brez prirejene elektronike bo pomoje bolj bogo spilalo

Misliš unih piggy back čipov? A deluje BOV na računalnik ali mehanično? Če ima vmes kaj veze računalnik je to kdaj spusti. Tu pridejo najbrž v poštev boost controlerji/turbo timerji. Saj mam eno strokovno knjigo o teh tuningih ampak se mi ne da brskat, če so tvoje trditve točne. ;)
Tut, če rabi kakšne takšne enote sta še vedno ta dva naslova prava: Blitz ter HKS.