Stran 1 od 1

Tuning motorja pri meganu 1,9 dci

Objavljeno: Ne feb 13, 2005 1:06 pm
Napisal/-a joke
Najprej lep pozdrav vsem od enega novinca ;)

V megana nameravam vgraditi tuning box (baje se tako reče) za povečanje moči motorja, pa me zanima na kaj moram paziti, koliko različnih tovrstnih zadevic je na trgu in kakšne so razlike med njimi? Ima kdo slučajno izkušnje s tem? Drugače ima pa avto 1,9 motor s 120 KM in bi se baje dalo povečat na cca. 150 KM.

Objavljeno: Po feb 14, 2005 7:15 am
Napisal/-a mamomu

Objavljeno: Po feb 14, 2005 8:21 am
Napisal/-a MacAudio
Moji avtomobili tega ne bodo videli. So jih prejšnji, pa jim neki ni blo v redu. Ne bom več čipu.

Objavljeno: Po feb 14, 2005 9:02 am
Napisal/-a ga-ma
jaz mam od Car Inventa Rapid modul notr in ma zdej avto okrog 150 konjev. Je pa zadeva super in se noro pozna. 8) www.car-invent.com poglej Na mobikrogu se mi je poznal skor dve sekunde na casu. :P

Objavljeno: Po feb 14, 2005 9:59 pm
Napisal/-a joke
hvala za info, bom še malo razmislil...aja ga-ma, kako pa je glede porabe?

Objavljeno: Po feb 21, 2005 2:20 pm
Napisal/-a Caterham
joke je napisal/-a:hvala za info, bom še malo razmislil...aja ga-ma, kako pa je glede porabe?


http://www.car-invent.com/ponudba/diese ... #odgovor12

Tuki mas odgovor.....

Objavljeno: Po feb 21, 2005 6:41 pm
Napisal/-a joke
zadevo sem nabavil, zaenkrat ful zadovoljen :lol:. razlika je res očitna :!: tam okoli 150 HP pa 350 Nm, poraba pa največ odvisna od teže noge, v povprečju pa ni razlike.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 9:13 pm
Napisal/-a zupi13
kolega ima na 120 konjskem scenicu to zadevo noter (sicer ne vem točno katero) in ima avto tut okol 150 KM, sam povprečna poraba mu je pa padla z 8,1 na 7,5....

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:03 pm
Napisal/-a rok46
joke je napisal/-a:zadevo sem nabavil, zaenkrat ful zadovoljen :lol:. razlika je res očitna :!: tam okoli 150 HP pa 350 Nm, poraba pa največ odvisna od teže noge, v povprečju pa ni razlike.


kolk keša te je pršlo...isto k piše na uni strani se prav okul 127k ?

LP

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:08 pm
Napisal/-a joke
nop :!: ;) cca 320 EUR, pač neka druga znamka, baje glih tak vredu pa z garancijo.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:31 pm
Napisal/-a ga-ma
poraba pri meni je okrog 6,4 litrov ker bolj dinamicno vozim, minimalno sem spravil na 5.6, drugace pa po mestu 7,3 na mobikrogu pa 8,3 s tem da ga tam ne šparam. Je pa razlika res očitna, se sploh ker mam še malo modificiran modul :lol:

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:35 pm
Napisal/-a Yagi-san
Pa je razlika res toliko očitna. Jaz bom šel sicer k Novitec-u, sam me res zanima kakšna je razlika s tem modulom ! A imaš kakšen graf pred in po posegu :?: :?: :?:


Yagi-san

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:36 pm
Napisal/-a CupraR
joke je napisal/-a:zadevo sem nabavil, zaenkrat ful zadovoljen :lol:. razlika je res očitna :!: tam okoli 150 HP pa 350 Nm, poraba pa največ odvisna od teže noge, v povprečju pa ni razlike.


Brez zamere sam to je res okol :P dokler ni grafa z realnimi podatki. No sicer je pa važn da bolj veleče :twisted:

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:37 pm
Napisal/-a ga-ma
v kratkem grem na valje pa ti posljem graf.Drugac ce pa pozna na mobikrogu vec kot dve sekundi na krog. Lohk te pa peljem en krog pa se prepricas sam 8)

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:41 pm
Napisal/-a Yagi-san
ga-ma je napisal/-a:v kratkem grem na valje pa ti posljem graf.Drugac ce pa pozna na mobikrogu vec kot dve sekundi na krog. Lohk te pa peljem en krog pa se prepricas sam 8)



ga-ma ne me narobe razumet in mislit, da te napadam ali, da ti ne vrjamem. Samo zanima me, kakšna je razlika, ker sem tudi sam nekaj razmišljal o tej vrjanti, vendar je na koncu prevladal Novitec. V katerem delovnem območju je največja razlika? Se hitreje zvrti? Bolj vleče v zgornjem delu?? Opiši podrobno!!


Yagi-san

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:45 pm
Napisal/-a ga-ma
Sej nisem reku da me napadas ;)
razlika je vidna v celotnem obmocju. Ze od 2000 vrtljajev naprej se motorju kar odpelje, vlece kot hudic. Razlika se pozna vse do 4000 obratov, naprej je pri dizlu itq dolgcas in se ne dogaja veliko. razlika pri koncni hitrosti je pa nekje 20km/h mogoce malo vec.Je pa bistveno da je veliko vecja odzivnost skozi celo obmocje. V 6 prestavi pri 130 pohodis in potem samo gledas kako hitro se bliza kazalec na 200km/h.Je pa treba probat, pa bos najlazje videl razliko.

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:55 pm
Napisal/-a joke
ga-ma je napisal/-a:Sej nisem reku da me napadas ;)
razlika je vidna v celotnem obmocju. Ze od 2000 vrtljajev naprej se motorju kar odpelje, vlece kot hudic. Razlika se pozna vse do 4000 obratov, naprej je pri dizlu itq dolgcas in se ne dogaja veliko. razlika pri koncni hitrosti je pa nekje 20km/h mogoce malo vec.Je pa bistveno da je veliko vecja odzivnost skozi celo obmocje. V 6 prestavi pri 130 pohodis in potem samo gledas kako hitro se bliza kazalec na 200km/h.Je pa treba probat, pa bos najlazje videl razliko.


jap, zelo podobne izkušnje, tak da nimam kaj dodat. ga-ma a ti maš tudi 1,9 dci?

Objavljeno: Po feb 21, 2005 10:56 pm
Napisal/-a ga-ma
tud ja :) sam mam serijski modul se dodatno navit. 8) edin trenutno je se par dni zunaj ker me caka servis (oz garancijsko popravilo )