Stran 1 od 2

Nadgradnja-turbo?

Objavljeno: Po mar 03, 2003 7:21 pm
Napisal/-a HPFreak
Zdravo! Namreč naletel sem na idejo, da bi v avto montiral kompressor oz. turbo kompressor. Motor je bencinski 1.8. Zdaj me pa zanima, ali bi to lahko naredil, koliko stane taka investicija ter kje v SLO se da to nardit? Hvala za odgovore! :-P

Objavljeno: Po mar 03, 2003 7:22 pm
Napisal/-a WhiteCell
eemm pod 3000 eur se nesplaca ( al pa se vec)

Objavljeno: Po mar 03, 2003 7:28 pm
Napisal/-a HPFreak
kaj se ne splača? kaj je več vrst oz. različne kvalitete kompressorjev?

Objavljeno: Po mar 03, 2003 7:40 pm
Napisal/-a uros_r
začne se nekje pri 3000€.

Re: Nadgradnja-turbo?

Objavljeno: Po mar 03, 2003 7:53 pm
Napisal/-a Need_Power
HPFreak je napisal/-a:Zdravo! Namreč naletel sem na idejo, da bi v avto montiral kompressor oz. turbo kompressor. Motor je bencinski 1.8. Zdaj me pa zanima, ali bi to lahko naredil, koliko stane taka investicija ter kje v SLO se da to nardit? Hvala za odgovore! :-P


Hmm...če se boš lotil tega projekta, računaj da boš potreboval cca. 1 Mio sit. Ker turbina/kompresor potegneta za seboj ogromno stvari. Največ o tem bi ti znal povedat Cicero iz Mobisux-a, ker on je to naredil na svojem cliotu.
nekaj osnovnih stvari, ki jih je potrebno naredit:
1. znižanje kompresije (iz cca. 10.5 :1 na nekje 8:1) - debelejša 'dihtunga'. Tega edino ni potrebno naredit, če bo pritisk turbine/kompresorja od 0.4 bara, ampak pol je prirast moči tut dost manjše (ampak še vedno ogromen).
2. Montiranje intercoolerja
3.Fajn je če še zamenjaš odmične gredi in pa seveda predelava izpuha, vključno s kolektorji
4. Bate je priporočljivo zamenjat s kovanimi
5. Optimizacija krmilne elektronike na valjih
6. Hladilnik olja (da se ne segreje preveč pod obremenitvami)
7.....
8.....

To je samo približen seznam, kaj je vse potrebno storit, ampak sigurno sem kaj pozabil, ker to je res zahteven projekt in potrebuješ prave strokovnjake če žeilš da stvar deluje tako kot je potrebno.
Upam da te nisem odvrnil od tvoje namere, ampak da dobiš vsaj približno sliko kaj je vse potrebno storit. Ker kot laiku se zdi da pač samo 'prišravfaš' turbo pa maš takoj 50+ KM, vendar žal ni temu tako.

Upam da bo se našel kdo z izkušnjami glede tega in nam dejansko povedal kako je s tem.

Ajde

Objavljeno: Po mar 03, 2003 8:10 pm
Napisal/-a uros_r
Cicero, bo vse vrnil nazaj v original stanje, upam da ti to dovolj pove!

Za kater avto pa gre?

Objavljeno: Po mar 03, 2003 8:17 pm
Napisal/-a HPFreak
Kia Clarus 97'- zaenkrat sem dal gor športen filter in kompet izpušni (športni) sistem. :wink:

Objavljeno: Po mar 03, 2003 8:26 pm
Napisal/-a Need_Power
[quote="uros_r"]Cicero, bo vse vrnil nazaj v original stanje, upam da ti to dovolj pove!
[quote]

Res al kaj? Zakaj pa ? Ker njegov Clio mi je pa res zakon, še toliko bolj pa ker je naredil res kompletno predelavo (styling & tuning & kompresor :D ). Pa fant se je še peljal 'tak kot treba'.

Ajde

Objavljeno: Po mar 03, 2003 8:34 pm
Napisal/-a HPFreak
Naj Cicero mal pove kako je kej naredu si turbo! :D

Objavljeno: Po mar 03, 2003 8:42 pm
Napisal/-a uros_r
Kontaktirajte ga na sux-u, vam bo z veseljem povedu :)

Objavljeno: Če mar 06, 2003 2:12 pm
Napisal/-a HPFreak
uros_r je napisal/-a:Kontaktirajte ga na sux-u, vam bo z veseljem povedu :)


kje je ze to?

Objavljeno: Če mar 06, 2003 2:28 pm
Napisal/-a mark-shark
Prosim če mi kdo razloži zakaj je potrebno pr takih nadgradnjah (turbo,super) znižat kompresijo? Hvala za odgovore.

Objavljeno: Če mar 06, 2003 9:39 pm
Napisal/-a WhiteCell
kokr vem da poj k tuirbo dela ni prevelikega pritiska v glavi.. normalno je 8:1...tm okol....
preden turbo ukol je tm ccca 7:1 (okvirne cifre neki na pamet govorim)
ko pa turbo dela je pa 15:1

Objavljeno: Če mar 06, 2003 9:52 pm
Napisal/-a HPFreak
:o joj kr neki sprašujem o turbotih..pa ne vem. Kaj sploh dela tudbo? Razložte mi pliz!

Objavljeno: Če mar 06, 2003 11:10 pm
Napisal/-a Need_Power
Naloga turbine je, da fila zrak v motor pod večjim pritiskom, ker več kot je zraka, bolj gorljiva je zmes gorivo/bencin. Drugače pa nisem vedel da se kompresija pri turbačih spreminja glede na to s kako močjo turbina laufa. Sicer je pa čist logično. Zato pa je tut potrebno znižanje kompresije, ker pri turbačih variira od 7:1 do 15:1, torej se skoraj podvoji. Če pa nebi znižal kompresije in bi ostala npr. 10.5:1 in bi samo zmontiral turbino bi se potem podvojila kompresija na 21:1, tega pa pol motor ziher nebi zdržal.
Malo sem zabluzil. brez zamere

Ajde

Objavljeno: Pe mar 07, 2003 7:25 am
Napisal/-a Mihc
ah to kar pisete sploh ni treba delati
v grobo locis

low pressure turbo
kater ma majhne boost vrednosti .1 .2 bara . s takim dobis cca 20km pol v visjih obratih .... seveda kratka predelava avspuha pa sesalne cevi je potrebna pri trotle body u mores dodat diverter valve .... to pa je se no ja lahko se dodas intercooler samo pri tako majhnih bustih nima smisla

high pressure
je pa treba pregledat troottle body pa pogledat kompresijo verjetno nastavt nanovo vzih ... too vela tm do ene .8 .9 bara
ce pa hoces do exremov pa recmo cez 1.4 boost met pol pa mores met predelava masine drugacne bate (toplotne vrednosti) in ostalo nujna


in sto posto da low pressure turbo ne stane veliko

Objavljeno: Pe mar 07, 2003 1:51 pm
Napisal/-a mark-shark
Kolkr jest vem se kompresija ne more spreminjat kar tako, da bi sam kompresiran zrak dovajal v cilinder, ampak je to razmerje med prostorom v valju ko je bat na spodnji točki in med prostorom ko je bat v zgornji mrtvi točki. Gre se očitno samo za to, da bi tak motor z preveliko kompresijo in prisilnim polnjenjem ali klenkal, ali bi ga razgnalo, najbrž pa oboje skrati. Dizli imajo menda okoli 80 bar pritiska v cilindru.

Objavljeno: Pe mar 07, 2003 8:56 pm
Napisal/-a Mihc
hmmm ni cisto res
spet sta dva pojma staticna pa dinamicna kompresija

staticna je pri konstantnih obratih

dinamicna pa pri spremeljocih se obratih

smisel turbo kompresorja je da mamo konstantno kompresijo ces vso delovno obmocje od 500 pa do 7000 rpm ... dejansko kompresija pade s hitrostjo ker ma zrak premalo casa da zapolne celotni prostor komore ... takrat pa turbina s visjim tlakom 'pomaga' stisniti vec zraka v cilinder ... zato je tlak manjsi pri nizjih obratih pa vecji pri visjih ....

to se pa doseze z nastavljivim ventilom ki spusca vec ali mal izpusnega plina na pogonsko turbinsko lopatico. ...tako da lahko ce je boost prov nastiman celo poveca izkoristek motorja cudno se slisi vendar je res. v dizlu se mi zdi da je samo v casu explozije mogoce 80barov .. samo pomoje ni zato k tarat ze tlak potiska bat navzdol posledicno se volumen veca tlak pa manjsa .... no ja mogoce je to pri kakih cca 200km dizlih :)

Objavljeno: So mar 08, 2003 9:09 am
Napisal/-a mark-shark
Kompresija ni razmerje med tlaki ki se pojavijo v cilindru. če bi bilo tako bi imeli bencinarji kompresijsko razmerje 30-50:1 , pri dizlih pa 60-100:1. To je razmerje med prostorninami.

Objavljeno: Sr mar 26, 2003 8:10 pm
Napisal/-a Tuningcar
Sem kontaktirov eno firmo iz LJ in so mi rekli da namontirajo turbinco na mojega accenta za 400.000Sit in to je pa zelo dalec od 1.000.000 Sit kolikor je omenjal techno....

ps, firma je Beja d.o.o. , reklamo ma v avtomagazinu...email:beja@siol.net

LP,Sandi