Stran 1 od 2

Audi 1.8 T

Objavljeno: Po feb 14, 2005 3:22 pm
Napisal/-a Mini Me
SAS!!

Dons sva šla z enmu kolegam k ma audi 1.8 t letnik 02
k Senici da bi pogledal kolk konjev se da dobit z čipom.
Avto je imel brez čipa 163 KM(drugače bi moral met okol 150 KM),
z čipom pa je pokazal 203 KM!!!Men se to zdi full!!!Kva pravte?

Aja pršlo ga je pa 100 000.No ja bil je še en popust... :-P

AJD!!!

Objavljeno: Po feb 14, 2005 3:33 pm
Napisal/-a CST™accim
emmm....hehehe :roll:

namen posta ? :)


hehe..amm ja kr lepo ane 8)

Objavljeno: Po feb 14, 2005 3:36 pm
Napisal/-a HORSE
accim je napisal/-a:namen posta ? :)


Ali se tudi vam zdi 203KM le s čip-tuno veliko za VAG 1.8T

Objavljeno: Po feb 14, 2005 4:03 pm
Napisal/-a monster_d
mal hudo se mi tole zdi, sicr je tudi uprasanje natancnosti valjev.
A mas moznost da bi prilepo izpisek z valjev?
lp

Objavljeno: Po feb 14, 2005 4:22 pm
Napisal/-a CupraR
HORSE je napisal/-a:
accim je napisal/-a:namen posta ? :)


Ali se tudi vam zdi 203KM le s čip-tuno veliko za VAG 1.8T


Eh to je premal za 1.8T :twisted: no uglavnm realno se 1.8T z 150 ps čipa na 190ps, s tem da bo prej kkšnga konja manj pokazal (pop off orginal ventil začne puščat), seveda brez dodatnih predelav.

Objavljeno: Po feb 14, 2005 7:57 pm
Napisal/-a Mini Me
203 KM in iz 214 Nm na 276 Nm!
Bom enkrat u bližni prihodnosti dal graf gor!
Uprašanje valjev?
Pomoje da pri Senici ne!

Objavljeno: Po feb 14, 2005 8:05 pm
Napisal/-a Mini Me
Aja Accim namen posta je bil da je dobu audi iz že tako
dobrih 163 KM 203 KM samo z cipom,in to sem pač hotel deliti z vami
avtomobilskimi navdušenci,če se ti pa zdi bedast ga pa ne brat!

Objavljeno: Po feb 14, 2005 8:17 pm
Napisal/-a INFINITI
Mini Me je napisal/-a:Aja Accim namen posta je bil da je dobu audi iz že tako
dobrih 163 KM 203 KM samo z cipom,in to sem pač hotel deliti z vami
avtomobilskimi navdušenci,če se ti pa zdi bedast ga pa ne brat!
ž
Ti čisto možno, vedar mu motor/turbina ne bo trajal dolgo.

Večina 1.8t čipanj konča slabo, še posebej ko se delajo meritve izpušnih plinov. Po testih je do sedaj uspešno/varno in zanesljivo načipal le ABT in še ena firma - vse drugo je dvomljivo.
Če še enkrat povzamem - seveda je lahko načipal na toliko, problem bo sedaj:
-Absolutno previsoka temperatura, kateri bogi tovarniški intercooler ni kos.
-Krepko večji vrtljaji na kateri se bo turbina vrtela (ležaji bodo šli papa, ko pa vetrnica začne opletat bo kaboooom turbine)
-Temperatura izpuha/emisije v riti
-Preforsiranje črpalke
-Topljenje/pokanje batov v cilindru
-Plastično boschevo sranje, ki bo kmalu šlo v 3 pm

Torej, če bo hotel laufat zadevo kolikor tolikor "varno", bo treba še kaj uredit.

Objavljeno: Po feb 14, 2005 8:31 pm
Napisal/-a Mini Me
Dobr jest ne vem,sam Senica je reku da je ščipan tolk
da za mašino 100% ni nevarno.Je pa res da majo Audiji od 2001 naprej
večje turbine(baje?) kot starejši modeli,in mogoče zato mal več konjev.

Re: Audi 1.8 T

Objavljeno: Po feb 14, 2005 8:51 pm
Napisal/-a Fiat007
Mini Me je napisal/-a:SAS!!
AJD!!!


Ti pa ne mores skrit, da si s Tžiča. :lol: :lol:

Objavljeno: Po feb 14, 2005 9:14 pm
Napisal/-a INFINITI
Mini Me je napisal/-a:Dobr jest ne vem,sam Senica je reku da je ščipan tolk
da za mašino 100% ni nevarno.Je pa res da majo Audiji od 2001 naprej
večje turbine(baje?) kot starejši modeli,in mogoče zato mal več konjev.


Senica kot lokalec,ki si je kupil valjčke ni popil celo pamet sveta glede tuninga - če pa misli da je, naj podpiše da bo plačal vse okvare, ki lahko pridejo zaradi čipanja za recimo 3 leta - se bo hitro premislil glede takšnih izjav.

Re: Audi 1.8 T

Objavljeno: Po feb 14, 2005 9:36 pm
Napisal/-a DIrk
Mini Me je napisal/-a:Avto je imel brez čipa 163 KM(drugače bi moral met okol 150 KM),


A si prepričan da bi moral met 150 KM, kajti novejše mašine imajo serijskih 163 KM sam ne vem od kerga letnika naprej

Objavljeno: Po feb 14, 2005 9:41 pm
Napisal/-a Mini Me
Jah Senica je pomoje kr majster.
Audiji so mel 2003 163 KM ta je pa 2002.Možn pa je de je model 2003.Ne vem.
Fiat 007 jest sm iz Tržiča in ne iz Tžiča :lol:

Ma nč,pičim jest na šiht.Jao meni!!!

Objavljeno: Po feb 14, 2005 9:47 pm
Napisal/-a _Jerry_
Za kakega pol leta tiscanja bo dober, potem ga bo pa prodal in kak novi uporabnik bo na forumu spraseval, ce je normalno da mu njegov Audi A3 1.8T, ki ga je pravkar kupil, pri 100.000 km kuri olje in kadi kot Wartburg... 8)

Objavljeno: Po feb 14, 2005 9:48 pm
Napisal/-a RedBull™
sam da malo posmetim temo :D

Mini Me....imaš PM

Objavljeno: Po feb 14, 2005 10:32 pm
Napisal/-a Mate
Da je tole ciperanje nevarno dvomim. Po cestah se vozi ogromno naciperanih 1.8T pa ljudje nic ne jamrajo. Itak ne mores skoz vozt s temi 200KM, tko da je masina obicajno se vedno obremenjena pod tovarnisko nacrtovano mejo. Razen ce bo zdej sel na AC pa celo uro do podna tisu.

Je pa tko, da valji pri dolocenih masinah pokazejo vec, kot je napisano. Ce gledate pr RSRu teste od A3 1.9 TDI 105KM je mel pred ciperanjem 115KM. Masina je bla "ta nova" PD sistem. In mozno, da je bla 115KM verzija, ceprov so podatki drugacni (1.9TDI PD masine so 105KM, 115KM, 130KM in 150KM). Isto je zanimiv tale primer, ker 1.8T so masine od 150KM, 163KM, 180KM, 210KM, 225KM. Seveda v razlicnih modelih in se tud razlikujejo med seboj.

Objavljeno: Po feb 14, 2005 10:44 pm
Napisal/-a CupraR
INFINITI je napisal/-a:
Mini Me je napisal/-a:Aja Accim namen posta je bil da je dobu audi iz že tako
dobrih 163 KM 203 KM samo z cipom,in to sem pač hotel deliti z vami
avtomobilskimi navdušenci,če se ti pa zdi bedast ga pa ne brat!
ž
Ti čisto možno, vedar mu motor/turbina ne bo trajal dolgo.

Večina 1.8t čipanj konča slabo, še posebej ko se delajo meritve izpušnih plinov. Po testih je do sedaj uspešno/varno in zanesljivo načipal le ABT in še ena firma - vse drugo je dvomljivo.
Če še enkrat povzamem - seveda je lahko načipal na toliko, problem bo sedaj:
-Absolutno previsoka temperatura, kateri bogi tovarniški intercooler ni kos.
-Krepko večji vrtljaji na kateri se bo turbina vrtela (ležaji bodo šli papa, ko pa vetrnica začne opletat bo kaboooom turbine)
-Temperatura izpuha/emisije v riti
-Preforsiranje črpalke
-Topljenje/pokanje batov v cilindru
-Plastično boschevo sranje, ki bo kmalu šlo v 3 pm

Torej, če bo hotel laufat zadevo kolikor tolikor "varno", bo treba še kaj uredit.


No dej no ne basat če ne poznaš zadeve.

Tlak turbine se pač dvigne do določene meje ki ni problematična za ostale dele. Drugo je če bi pretiraval z tlakom, kar pa v tem primeru zihr ni. Zanimivo ne kolk čipanih avtov se bp voz po cest. Po tvojem bi mogu vsak drug dizl na cest ustat.

Kokr sm reku avto ma realnih 190-195 ps, pr RSR-u bi mu na valjih kr lepo pod 200ps zmeru (pr RSR-u čipan 1.8T z 150 ps ima na koncu 190 ps in 285 Nm navora!!!!) . Pa to itak ni važn, važn da gre avto bistevno bolje. BTW Audiji z 150 ps imajo vsi K03 turbino, 180 ps K03S turbinco, tamočne S verzije 1.8T pa K04.

Glede emisije; čipan 1.8T (serijsko 180PS) z odtranjenim katalizatorjem!!! pri meritvi izpušnih plinov pade samo v meritvi pod štangasom in še to minimalno.!!

Objavljeno: Po feb 14, 2005 10:46 pm
Napisal/-a INFINITI
Ne bodi naiven Cupra R!

Vir autobild:
Eine unserer häufigsten Leseranfragen lautet: Ich möchte ein Chiptuning durchführen lassen, schadet das meinem Motor? Einfache Antwort: ja. Denn wer seinen Motor tunen lässt, möchte die Mehrleistung sicher von Zeit zu Zeit mal spüren – und reduziert dabei jedes Mal die Lebensdauer. Denn mehr PS und mehr Drehmoment sind Resultate angehobener Drücke im Motor, womit die Belastung von Kolben, Pleueln und dem gesamten Kurbeltrieb immens ansteigt.

Nicht zu vergessen die Bauteile, die dahinter folgen: Kupplung, Getriebe oder Antriebswellen. Verfechter des elektronischen Tunings verweisen an dieser Stelle gern auf die "Reserven" moderner Motoren, schließlich bietet Audi den 1,8-Liter-Turbo mit bis zu 225 PS an. Das ist zwar richtig, aber außer Motorblock und Hubraumangabe haben diese Triebwerke absolut nichts mit dem 150-PS-Basis-Turbo gemeinsam. Beginnend bei der abgesenkten Verdichtung (8,9:1 statt 9,3:1) und mit der 65 statt 55 Millimeter dicken Auspuffanlage noch lange nicht endend.

Dazwischen: andere Kolben, geänderte Pleuel mit dickeren Kolbenbolzen und Sputterlager, größerer Turbolader und, damit die Ladelufttemperaturen niedrig bleiben, zwei Ladeluftkühler statt nur einem. Das ist noch lange nicht alles, erwähnen wollen wir aber nur noch den Abgastemperatur-Sensor. Der dreht den Hahn zu, wenn es dem starken Serien-Audi mal zu warm wird. Chipgetunten Fahrzeugen fehlt dieser Sensor ebenfalls.

Slika

Objavljeno: Po feb 14, 2005 10:56 pm
Napisal/-a X-Hair
Senica nameri dejansko vec kot jih imas realno pod havbo. Mater grem se jaz do njega jih bom mel 160+ in bom cisto srecen :D

Tudi sam skepticen glede teh zadev, samo mi ni jasno. Tudi v nasih krajih je ze veliko neserijskih 1.8T pa vse dela :? Poznam dva audija in enega passata. Oba audija jih imata cez 200.000 pa ni nobenih problemov. Eden je bil chipan od zacetka. Passat pa ne vem kolk ima km ( bom ob priliki pospegal ) tudi vse stima. Huh ne vem, bo treba it do RSR :mrgreen:

Re: Audi 1.8 T

Objavljeno: Po feb 14, 2005 10:56 pm
Napisal/-a Fiat007
Fiat007 je napisal/-a:
Mini Me je napisal/-a:SAS!!
AJD!!!


Ti pa ne mores skrit, da si s Tžiča. :lol: :lol:


Se sikreno opravičujem.
Mi okoličani se včasih malo pohecamo in rečemo da smo iz Tržića!!!!

LP