Stran 1 od 1

ŠPORTNO PODVOZJE GOLF IV

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 10:44 pm
Napisal/-a Robi_M
Rad bi nabavil ali športne amortizerje pa vzmeti znižan za cca 50 mm ali po višini nastavljivo povozje.Zanima me kje bi najceneje dobil to pa od katere firme se najbolj splača vzet.

Lp Robi

Objavljeno: Sr feb 16, 2005 11:01 pm
Napisal/-a Andy
50 mm je kr dost tko da ne bo lih poceni, ka pa vem poglej mal FK vzmeti pa Koni amortizerji, men dobra kombinacija.

Re: ŠPORTNO PODVOZJE GOLF IV

Objavljeno: Če feb 17, 2005 12:13 am
Napisal/-a CupraR
Robi_M je napisal/-a:Rad bi nabavil ali športne amortizerje pa vzmeti znižan za cca 50 mm ali po višini nastavljivo povozje.Zanima me kje bi najceneje dobil to pa od katere firme se najbolj splača vzet.

Lp Robi


Za VAG grupo bo fajn varjanta Bilstein+Eibach. To tut sama tovarna priporoča za upgrade, se pravi da lahk tole na pooblaščenem servisu tut uzameš.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 1:49 am
Napisal/-a furious
koni komplet kit 180k sit :twisted:

Objavljeno: Če feb 17, 2005 2:01 am
Napisal/-a X-Hair
KONI + H&R

Ce se hoces vozit kot gospod in bit sporten in stabilen ob hitri voznji potem moras na besedo poceni nazalost pozabiti. :?

Objavljeno: Če feb 17, 2005 3:35 am
Napisal/-a Pugi
X-Hair je napisal/-a:KONI + H&R

Ce se hoces vozit kot gospod in bit sporten in stabilen ob hitri voznji potem moras na besedo poceni nazalost pozabiti. :?


Točn tko, lahko amortizerje tud Bilstein vzameš.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 8:10 am
Napisal/-a dejvi
Vprašaj pri PROCAR-ju (Kranj)!

Objavljeno: Če feb 17, 2005 8:21 am
Napisal/-a s_mande
Jaz svetujem Bilstein+Eibach,pa moral bos odsteti kar nekaj tolarjev!Ce je pa denar problem ali ovira pa imam se en nasvet!KOTNA BRUSILKA!!! :lol: :lol: :lol:

Slika

Mala sala,brez kakrsnokoli zamere!Lep dan zelim se naprej!

Objavljeno: Če feb 17, 2005 8:34 am
Napisal/-a furious
X-Hair je napisal/-a:KONI + H&R

Ce se hoces vozit kot gospod in bit sporten in stabilen ob hitri voznji potem moras na besedo poceni nazalost pozabiti. :?


tako je z montažo in papirji boš prec na 250k sit če ne kakšnega cankarja več.jebatga kvaliteta zahteva svoje ampak pol res lahko rečeš da imaš športno podvozje in gasa skozi ovinke.LP!

Objavljeno: Če feb 17, 2005 9:12 am
Napisal/-a Mate
Jest sm svojga znizu pr Amortizerju na Vidmu pri Dolu pri Ljubljani (pri Turnsku). Vzmeti so Eibach, ohisje amortizerja je staro, notr je pa njihov amortizer. Prislo me je cca 110k s homologacijo, ki jo uredijo oni. Avto je sedaj znizan za 3-4cm in precej trsi, lega pa je precej boljsa.

Ce mas TDIja ti ne priporocam nizanja za vec kot 3-4cm, ker imajo te avti zelo nizko postavljen karter in mas potem ogromno moznosti da z njim kam butnes na bolj zmajani cesti.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 10:04 am
Napisal/-a CupraR
No sej varjant maš več, največ je odvisno kolk denarja bi rad zapravu.
Če bi šel tršat amortizerje, se ne splača it k Turnšku, saj ti Vuga nardi za pol cene. Sami Eibachi za Gofa so 48.000 (vsaj bli so tok), če jih mislš uzet se ti tut do Devitota splača it (mamo popust!!) oz se na uradnem servisu pozanimaj, mogoče majo cenej,

Zdej varjanta je tudi da nek dobiš od GTI-ja amortizerje za en pametn dnar in z eibachi se bo avto ornk držal ceste (verjamm da precej več kokr rab tvoja konjušnca :P )

Nasatvljivo podvozje je od K&W zelo dobro, vendar bo drago, na tem področju pr nasatvljivih podvozjih ti spet priporočam da uporabš naš GAS popust in greš do Procarja po FK nasatvljiv komplet.

Priporočam ti pa res klasično -4cm nižanje, ker avto sicer nebo zgledal tok nizk, sam pod motorjem je kriza in zelo hitr zapneš (Leon z eibachi je šel komaj na tastere kanale na LPP-ju)

Objavljeno: Če feb 17, 2005 2:13 pm
Napisal/-a Robi_M
Ja sj morm mau pogledat kok je placa pod karterjem,bom verjetn eno alu plato zmontiru spodaj za zaščito ,nikol ne veš kje prov pride.Za po višini nastavljive mi je pa pred novmu letom reku pri pro caru pa dost ugoden ga morm dons poklicat.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 2:19 pm
Napisal/-a dejan84
Sam eno vprašanje: a bi pri nižanju z eibachi sportline (-5 centi) bilo dovolj navadno tršanje amortizerjev, ali bi jih bilo priporočljivo tudi skrajšat (oz. nabavt tud druge amortizerje) - da jih ne bi zabijal

Objavljeno: Če feb 17, 2005 2:21 pm
Napisal/-a Robi_M
ČE je avto spuščen več kot 4 cm moraš skrajšat tudi amortizer obvezno,drugače ni fiksirana vzmet.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 4:14 pm
Napisal/-a CupraR
Robi_M je napisal/-a:Ja sj morm mau pogledat kok je placa pod karterjem,bom verjetn eno alu plato zmontiru spodaj za zaščito ,nikol ne veš kje prov pride.Za po višini nastavljive mi je pa pred novmu letom reku pri pro caru pa dost ugoden ga morm dons poklicat.


Ma itak poklič oz sej ma pomoje cene na strani, pol pa še nš popust upoštevaj :D
Ja tm pr motorju je pa kr kriza, si neb mislu, da je tok nizko

Objavljeno: Če feb 17, 2005 4:22 pm
Napisal/-a Robi_M
Ja če ga spustim samo za 4 cm se mi zdi kr malo,ker je dost visok avto,tko da verjetno bom vzel po višini nastavljivo od 2 cm - 7 cm od FK,če pa vzamem vzmeti da je znižan 5 cm morm pa že amortizerje krajšat.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 5:16 pm
Napisal/-a CupraR
Hm, kolk pa mislš met pa velke feltne gor?? Lahk ti dam kkšno sliko kako se leon z eibacji spusti, sej praktično je isti k., itak je enako podvozje.

Objavljeno: Če feb 17, 2005 9:39 pm
Napisal/-a Robi_M
CupraR je napisal/-a:Hm, kolk pa mislš met pa velke feltne gor?? Lahk ti dam kkšno sliko kako se leon z eibacji spusti, sej praktično je isti k., itak je enako podvozje.


Feltne mam 16 col z gumami 205/55/16,ja dj prosm kako sliko gor da mau vidm,nočm ga premalo spustit da nau še kr previsok pol

Objavljeno: Če feb 17, 2005 10:18 pm
Napisal/-a CupraR
Ti bom jutr poslal na PM, morm še prej poslikat (so zdele lih zimske 205/55/16 gor) 17-ke pa mislm da mam nek fotke.