Stran 1 od 2
Razlika!?!
Objavljeno: To mar 04, 2003 2:12 pm
Napisal/-a BiMMER
Naj mi nekdo pojasni kaj je razlika med Turbo charger-jem in Supercharger-jem!
Iz podatkov sem zasledil, da je Turbo močnejši, in daje posledično več KM kot Supercharger
Objavljeno: To mar 04, 2003 3:16 pm
Napisal/-a Need_Power
To sem že enkrat pisal ampak ne škodi če še enkrat povem.
Obstajata 2 vrsti turbinskega polniilnika zraka.
-Eno je Turbo Lader (za laike je to navaden, običajen turbo) oz. angleško TURBO Charger. Poganjajo ga izpušni plini, zato tudi doseže večjo moč motor pri visokih obratih (ker je več izpušnih plinov).
-Drugo pa je Turbo Kompresor (npr. mercedezi imajo to, npr C 200 kompresor), to pa se angreško imenuje Super Charger. Ta vrsta turbine pa je gnana preko glavne gredi v motorju in zato deluje z večjo močjo že pri nižjih obratih, ker ni odvisna od količine izpušnih plinov.
To je približno to.
Ajde
Objavljeno: To mar 04, 2003 5:17 pm
Napisal/-a BiMMER
Torej bi se teoretično z veliko manj predelav (in tudi veliko manj denarja) dalo naredit ta SuperCharger oz kompresor!
Objavljeno: To mar 04, 2003 7:34 pm
Napisal/-a Need_Power
BiMMER je napisal/-a:Torej bi se teoretično z veliko manj predelav (in tudi veliko manj denarja) dalo naredit ta SuperCharger oz kompresor!
Nebi reko. Še vedno morš dat intercooler pa te zadeve, razlika je samo na kak način je turbo gnan. Drugače pa ti bo največ vedel o tem povedat Cicero iz Mobisux-a. Njega je montaža kompresorja koštala cca. 1 M sit, če bi vgradil turbino bi blo mogoče lahko kakšna razlika v ceni, samo nevem al v plus al minus.
A bi kompresor namontiral na tvojga BMWja? kaj sploh maš za eno mašino?
Ajde
Objavljeno: To mar 04, 2003 7:38 pm
Napisal/-a uros_r
Upam, da se zavedate da potegne montaža turbo ali super chargerja za sabo veliko stroškov in ni to samo cena ki jo vidite na raznih internet straneh!
Objavljeno: To mar 04, 2003 7:46 pm
Napisal/-a gerchy
cena se gibljejo od 1.000.000 SIT naprej, zgovoren pa je tudi podatek, da razni kiti, ki so na trziscu omogocajo vgradnjo pri mocnejsih motorjih, se pravi najveckrat 6 valjni in naprej ...
en moj sosed :
www.srtuning.com
Objavljeno: To mar 04, 2003 9:12 pm
Napisal/-a X-Hair
Need_Power je napisal/-a:Cicero iz Mobisux-a.
Kaksen avto pa to.
Objavljeno: To mar 04, 2003 9:30 pm
Napisal/-a BiMMER
Ne, ne sploh ne razmišljam da bi dal v mojega BMW-ja, sam tko na splošno me zanimajo te reči!
Objavljeno: To mar 04, 2003 9:36 pm
Napisal/-a WhiteCell
za Golf II GTI pride kompresor 100k sit... ga je glih zanc kolega nabavu...
cene predelav so ponavad zato tko visoke ker je treba vse pojacat, bremze menat, os, glavo, bate, skratka vse... je priporoclivo menjat..
Objavljeno: To mar 04, 2003 9:58 pm
Napisal/-a uros_r
Sej je napisal/-a:Need_Power je napisal/-a:Cicero iz Mobisux-a.
Kaksen avto pa to.
Clio RS
Objavljeno: To mar 04, 2003 10:36 pm
Napisal/-a WhiteCell
res je hud njegov RS
Objavljeno: To mar 04, 2003 10:49 pm
Napisal/-a ferrarist
a lohko kdo prpopa gor kako njegovo fotko alpa usaj link da???
Objavljeno: To mar 04, 2003 11:06 pm
Napisal/-a WhiteCell
Objavljeno: Sr mar 05, 2003 10:59 pm
Napisal/-a Neno
Ja full je hud ta Clio! Kolk vem ga je zrihtal na 230KM...s pomocjo kompresorja!
Objavljeno: Sr mar 05, 2003 11:04 pm
Napisal/-a Need_Power
Neno je napisal/-a:Ja full je hud ta Clio! Kolk vem ga je zrihtal na 230KM...s pomocjo kompresorja!
Ja tu nekje ma konjev ja....ampak na KOLESIH. Kapo dol. Pa vsi dobro vemo kakšne so izgube moči pri prenosih.
Ajde
Objavljeno: Če mar 06, 2003 11:05 am
Napisal/-a lucky
Še nekaj o teh dveh vrstah polnjenja:
Kompresor, ki je gnan preko glavne gredi ali preko jermenic in jermenov in je cenejši od turbine gnane z pomočju izpušnih plinov ker ni potrebno predelavati izpušni kolektor in ne potrebuje intercooler-ja saj se zrak v njemu ne segreva toliko kot pri "klasični" turbini. Velika prednost tega je še ta, da lahko ustvarja bistveno višje tlake kot navaden turbo, tudi 5 in več barov.
Objavljeno: To maj 08, 2007 1:41 pm
Napisal/-a R 34 GT-R
...ja pa še kompresor jemlje moč motorju, kot vse kar je gnano prek jermenov, moč narašča čez celotno območje vrtljajev, ni turbo luknje (VAG je imel kompresor v G 60 motorjih)
če stvar teče na pline, se prižge ob zadostni količini zraka, ne obremenjuje motorja, pojav turbo luknje...
Objavljeno: To maj 08, 2007 1:49 pm
Napisal/-a Corleone
G60 je poseben tip kompresorja, torej scroll-type compressor.
KLIK
kolikor sem slišal je montaža kompresorja precej bolj zahteven postopek zaradi natančnosti, če je pa res pa nevem.
Objavljeno: To maj 08, 2007 3:17 pm
Napisal/-a Skubic
a intercooler majo pol samo klasične turbine?
A Nissanov dCi je pol klasična turbina, ker ma avto intercooler...?
Objavljeno: To maj 08, 2007 3:26 pm
Napisal/-a maniaxxx
Skubic je napisal/-a:a intercooler majo pol samo klasične turbine?
A Nissanov dCi je pol klasična turbina, ker ma avto intercooler...?
Prvo je renaultov dci

, drugo pa ja, je klasična turbina..dizla s kompresorjem mislim da ne delajo ( če se meotim naj me kdo popravi).