Stran 1 od 1
športni filter
Objavljeno: Ne feb 20, 2005 8:25 pm
Napisal/-a Maxx
Živjo.Imam eno vprašanje.Ali je bolje da je filter čisto zraven lopute ali je bolje da je tam ko vzameš škatlo za zrak dol in daš gor šp.filter.
Hvala za odgovore in upam da ni bilo še debate o tem.
Aja še to-kako daš gor sliko
Objavljeno: Ne feb 20, 2005 8:30 pm
Napisal/-a TITan
Išči, ker so bile že hude debate glede tega
Na hit (teorija):
krajš = višji obrati
dalš = več navora pri nizkih obratih
Re: športni filter
Objavljeno: Ne feb 20, 2005 8:44 pm
Napisal/-a kochar
Objavljeno: Ne feb 20, 2005 8:44 pm
Napisal/-a monster_d
na hitro... v praksi skor ni razlike

Objavljeno: Ne feb 20, 2005 9:15 pm
Napisal/-a Maxx
OK sem prebral ostale debate vendar še zmeraj ne vem glede cevi.Al je bolj originalna al da jo sam narediš.
Objavljeno: Ne feb 20, 2005 9:26 pm
Napisal/-a Pugi
monster_d je napisal/-a:na hitro... v praksi skor ni razlike

Ah če maš razliko dost velko je kr razlika... Sm mel oba sistema.. Za 16ventilarje 4 celindre priporočam kratko cev.
Objavljeno: Ne feb 20, 2005 10:08 pm
Napisal/-a monster_d
@pugi
Govora je o cevi recim 30centi.
CE das cev 150centi bos obcutil razliko pri moci

Objavljeno: Ne feb 20, 2005 10:25 pm
Napisal/-a Pugi
monster_d je napisal/-a:@pugi
Govora je o cevi recim 30centi.
CE das cev 150centi bos obcutil razliko pri moci

Aja, ne js sm mislu tist cca 1m oz več.. Men je recimo pri ene od oka 110cevi čist drgač šlo kot zdj ko ma cca 25cm...
Objavljeno: Po feb 21, 2005 8:49 pm
Napisal/-a Jinxy
Jest sem dal enkrat za foro filter direkt na loputo. Avto je šel v nižjih obratih krasno, precej več navora...nad 5000 obratov je pa dobil en tak čuden kovinski zvok, pa še manj je šel kot standard.
Skratka, vsaj ene 20-30 cm cevi daj med filter in loputo!