Stran 1 od 2
En lep graf od Senice!!
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 8:16 am
Napisal/-a mamomu
Včeraj sem bil pri Senici z mojo Opel Omego 2.2DTI na valjarih. V Omego je bil vdelan proizvod, za katerega imam zastopstvo (TuningBox).
Poglejte si en lep graf!
http://www.mobisux.com/album/data/500/14291meritev_omega.jpg
http://www.bmtrade-si.com
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 8:23 am
Napisal/-a YOC
Grem stavt da smo zdej vsi skrivleni pred monitorjem. Me že vrat boli :P - dej obrn fotko.

Objavljeno: Sr mar 02, 2005 8:32 am
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
Kul.
Kok $$$$ pa pride da gajbico peleš na valarje?
LP
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 8:41 am
Napisal/-a VaLe
Kaj ne znaš ravno grafa postavit oz slikat ?
Drgač pa ni švoh... za dizla

Objavljeno: Sr mar 02, 2005 9:02 am
Napisal/-a Pugi
hm, od kdaj pa senica meri turbo motorje??
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 9:07 am
Napisal/-a mamomu
Se opravičujem za "poševen" graf!
Cena za dve meritvi - pravzaprav stestira 6*, 3* brez in 3* z boxom - (z in brez TuningBoxa) 18000 sit.
Na graf pa da najboljšo meritev brez in najslapšo meritev z Tuningboxom. V povprečju je imel avto brez tuningboxa cca. 117KM in cca. 142KM z tuningboxom.
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 9:11 am
Napisal/-a Sonny
YOC je napisal/-a:Grem stavt da smo zdej vsi skrivleni pred monitorjem. Me že vrat boli :P - dej obrn fotko.

sicer pa, se fajn pozna razlika ko furaš ?
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 9:17 am
Napisal/-a mamomu
Tak, zdaj sem zavrtel sliko!!
Ja, pozna pa se fajn! Ker je omega kar težka ji je bilo 120KM nekoliko premalo. Z tuningboxom pa je zadeva čisto drugačna. Lepše potegne iz niskih obratov in tudi dela z menjalnikom je majn!! Pri prehitevanju pa kar preskočiš avto spredi!
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 9:27 am
Napisal/-a Pugi
No lepo to - sicer kolikor js vem ima 2.2dti serijsko 125 KM oziroma 89kw.. Mislm sej to ni važn an, sam tko... Vid se da tovarniški podatki niso točni.
Vglavnem - važn da se vidi razlika, ki je lepa. Tule je en link od enga sistema, k je kr drag, pa je bl švoh
http://www.speed-buster.de/tuningkits/t ... S_265.html
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 9:29 am
Napisal/-a Pugi
Aja - pa tele meritve so na kolesih al na gredi?? Vrjetno na gredi glede na rezultate... A kej veš kako izgubo je računal?
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 9:32 am
Napisal/-a mamomu
Moj motor ima v osnovi 120KM. Še je model brez nastavitev lopatic v turbu. Moč pa je zmerjena na kolesih. To o izgubi pa nimam pojma. Govoril mi je le o nekem faktorju za preračun navora.
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 10:42 am
Napisal/-a Jinxy
Pugi je napisal/-a:hm, od kdaj pa senica meri turbo motorje??
Valarjem je čisto vseeno, če postaviš gor NA ali turbo motor,meritev je v vsakem primeru enaka

Objavljeno: Sr mar 02, 2005 11:30 am
Napisal/-a Pugi
Jinxy je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:hm, od kdaj pa senica meri turbo motorje??
Valarjem je čisto vseeno, če postaviš gor NA ali turbo motor,meritev je v vsakem primeru enaka

ni res. senica ima votle valje. mogoče to velja za motorje z nižjimi zmogljivostmi.
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 12:06 pm
Napisal/-a CupraR
Pugi je napisal/-a:Jinxy je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:hm, od kdaj pa senica meri turbo motorje??
Valarjem je čisto vseeno, če postaviš gor NA ali turbo motor,meritev je v vsakem primeru enaka

ni res. senica ima votle valje. mogoče to velja za motorje z nižjimi zmogljivostmi.
Da se komot zmert, smo že merl :P
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 12:27 pm
Napisal/-a Dugi7
Se pravi to na navaden dizel ne moreš priklopit? Recimo na Doblo 1.9D
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 1:04 pm
Napisal/-a mamomu
Če je 1.9D ni mogoče, če pa imaš 1.9JTD pa gre!
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 1:12 pm
Napisal/-a Pugi
CupraR je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:Jinxy je napisal/-a:Pugi je napisal/-a:hm, od kdaj pa senica meri turbo motorje??
Valarjem je čisto vseeno, če postaviš gor NA ali turbo motor,meritev je v vsakem primeru enaka

ni res. senica ima votle valje. mogoče to velja za motorje z nižjimi zmogljivostmi.
Da se komot zmert, smo že merl :P
Sj js nism čist 100% da se ne da, vrjetno je to mišljeno za večje moči.. kle je en citat iz našga foruma.
No, mene tudi zanima kako...
Pravi naslov bo RSR - Matjaz, on je nameril na njegovih valjih 168konjev, Senica pa istemu avtu dva dni kasneje 250 konj (1.8T motor). Poklicite ga in vprasajte.
Meni je razlozil, da ima Senica votle valje, kateri so preobcutljivi in jih turbina preslepi ker jih prehitro obrne. V 7-ih sekundah ne mores nic tocno zmerit.
On (RSR) ima polne valje, ki so tezji in zato ni taksnega efekta, ker traja meritev precej dlje (po par dyno-runih imas ze polhna j***a cakanja da se valji zavrtijo in potem ko se v leru vrtijo da zracuna koeficijent za moc na gredi).
Ampak ne eni ne drugi niso najboljsi, saj imajo pravi profi valji poleg tega da so polni se dodaten ogromen zunanji dodaten vztrajnik, katerega mora avtomobil poganjati. Tiste meritve so najbolj tocne, traja pa dyno-run eno majhno vecnost.
Tako mi je Matjaz povedal in tako povem naprej.
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 1:42 pm
Napisal/-a Jinxy
Jest meritvam pri Senici že tko al tko ne zaupam...
Na izmeril mi je namreč 128KM in to na serijskem motorju, ki naj bi imel 109KM
Skratka, če bo kakšen RSR dyno day, me štejte zraven!
Objavljeno: Sr mar 02, 2005 1:58 pm
Napisal/-a mamomu
No ja, saj niti nič drugega nisem pričakoval! Votli valji, polni valji, slabo vreme, sparina,...! Vedno treba najti nekaj, v kar se ljudje spotaknejo!!
Moj motor bi naj imel 120KM, izmeril jih je med 117 in 119! Po Jinxy-jevi razlagi jih potem moj avto brez boxa ima le cca. 100KM??!! Te izjave so pa res bose
Ko sem propagiral določen izdelek, so mi vsi pravli "pelaj na valje, drugače nebomo verjeli"! OK, pelam na valje.
In zdaj? Ne verjamemo, ker valji NISO PRAVI!
Haloooo??

Objavljeno: Sr mar 02, 2005 2:25 pm
Napisal/-a CupraR
Mel je pred nekaj cajta (zihr en let) probleme z valji in ni mogel zmert (pr 170 ps je vn vrgl), valji so bili nekaj cajta v "okvari". zdej nazadnje ko smo bli tm je brez problema izvedel meritev. Glede teh meritev, itak je zelo relativna stvar, pod oločenimi pogoji lahk čist brezvezne meritve dobiš. Zako pr RSR-u kot pr Senici