Stran 1 od 1

Opcije predelave agregata za Peugeota406 3.0 V6/152KW

Objavljeno: Pe mar 04, 2005 10:12 pm
Napisal/-a Nelly26M
Zanima me kako bi lahko dodatno povečal moč motorja za približno:15-20%, brez večjih posegov???Kaj so opcije:po domače(power čip),zamenjava komplet izpuha,turbina če je to sploh mogoče za Peugeota? verjetno je ampak zelo draga opcija,o exstremnih stvareh kot so NOS nebom izgubljal besed,ker bi rad imel agregat avtomobila še dolgo na razpolago... :!: :!: :!: Malo mi je poznano ampak nemci znajo iztisnit veliko več iz V6 motorjev kot francozi,in razmišljam kaj mi preostane ,da bom lahko nato osmeševal z karavanom vse tiste športne malčke....
:lol: :lol: :lol: ....Lep pozdrav.

Re: Opcije predelave agregata za Peugeota406 3.0 V6/152KW

Objavljeno: Pe mar 04, 2005 10:34 pm
Napisal/-a _VeNoM_
Nelly26M je napisal/-a:Zanima me kako bi lahko dodatno povečal moč motorja za približno:15-20%, brez večjih posegov???Kaj so opcije:po domače(power čip),zamenjava komplet izpuha,turbina če je to sploh mogoče za Peugeota? verjetno je ampak zelo draga opcija,o exstremnih stvareh kot so NOS nebom izgubljal besed,ker bi rad imel agregat avtomobila še dolgo na razpolago... :!: :!: :!: Malo mi je poznano ampak nemci znajo iztisnit veliko več iz V6 motorjev kot francozi,in razmišljam kaj mi preostane ,da bom lahko nato osmeševal z karavanom vse tiste športne malčke....
:lol: :lol: :lol: ....Lep pozdrav.



pare pare pare dajeju ti sveeee :lol: 8)

Objavljeno: So mar 05, 2005 1:19 pm
Napisal/-a Jinxy
Turbina zate ni večji poseg? :roll:

OK, resno...najprej moraš poskrbeti za dober pretok zraka na sesalni in izpušni strani, se pravi zamenjat izpušni sistem in kakšen dober šp. filter z dovodom hladnega zraka. Potem bi jest menjal odmične gredi in šele potem čip, ki bo prilagojen tvojemu avtomobilu, ne kakšno tuning box sranje.

Brez večjih posegov je to to, tudi stroški so še nekako zmerni.

Objavljeno: So mar 05, 2005 1:29 pm
Napisal/-a dejan84
Jinxy je napisal/-a:Turbina zate ni večji poseg? :roll:

OK, resno...najprej moraš poskrbeti za dober pretok zraka na sesalni in izpušni strani, se pravi zamenjat izpušni sistem in kakšen dober šp. filter z dovodom hladnega zraka. Potem bi jest menjal odmične gredi in šele potem čip, ki bo prilagojen tvojemu avtomobilu, ne kakšno tuning box sranje.

Brez večjih posegov je to to, tudi stroški so še nekako zmerni.


Soliden izpušni sistem je 200k, čip 100k, odmične prav tako + še ostali posegi v mašino.... Niso glih zmerni stroški, no... :roll:
Zmerni strošek je filter (za tistih 15-20k ne dobiš nč, razn feelinga da vozš petardo zaradi "športnega" zvoka) :lol:

Objavljeno: So mar 05, 2005 8:14 pm
Napisal/-a Jinxy
Kar se tiče tuninga mašine, so to "zmerni" stroški. Rad bi mu rekel, da naj si kupi šp. filter za 20k in bo imel 15% več konjev, ampak nočem lagat :twisted:

Itak je največkrat tko, da te pride tuning motorja toliko, da se ti bolj splača kupit nov avto ali pa samo novo mašino in narest swap. Pri njemu je "problem" ker že ima najmočnejši motor, tako da mu razen klasičnih predelav ne ostane drugega.

Na žalost je tuning zelo drag šport....

Objavljeno: Ne mar 06, 2005 4:44 pm
Napisal/-a krt206
en družinski prjatu je mel 406 3.0 v6, pa ga je u Italijo pelu, pa je dal okol 1500 eurov pa mu je šlo 280, ne vem pa točn, kaj so spremenil :?:

Objavljeno: Ne mar 06, 2005 4:52 pm
Napisal/-a iKst
Mogoče so mu svizci zavili mašino u folijo.

Objavljeno: Ne mar 06, 2005 4:58 pm
Napisal/-a krt206
zdele se obesm, če ni šlo tok :evil: Aja, pa bil je 406 kupe

Objavljeno: Ne mar 06, 2005 5:11 pm
Napisal/-a iKst
Pol so mu pa verjetno števce zamenjali, tko da je mel 280 tam kjer je blo prej 220.

Objavljeno: Ne mar 06, 2005 8:52 pm
Napisal/-a klemen
iKst je napisal/-a:Pol so mu pa verjetno števce zamenjali, tko da je mel 280 tam kjer je blo prej 220.

Mogoče so pa tišal po hribu navzdol, me ne bi čudilo če bi na števcu že na serijskem toliko pokazalo.

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 12:51 pm
Napisal/-a Nelly26M
Hvala, hvala, za vsa mnenja!!! :D Ampak nekaj me samo zanima verjetno se bom prvo odločil za športni izpuh nato mogoče še kaj več ampak nekaj me muči pred Peugeotom sem imel BMW328i z komplet assotovim izpuhom homologirano vsi papirji zrihtani,ko sem prišel na tehničneg so me mal grdo gledli ko je avto brundal na" štang gasu"ko pa so povečevali obrate se je od vibraci treslo okno...he he je rekel naj mi bo drugo leto tko nebo več šlo! ne zanimivo maš vse papirje in avto vse en preseže glasnostno omejitev Decibelov pa maš sranje si stran vrgo 200k ampak sej se da danes tehnični.p nardit tudi pri razumnih ljudeh.Kar se tiče športneg izpuha ma peugeot zlo dober seriski sistem dovoda zraka,zato mislim bi najraje dal zaprti športni filter ne konusneg ker je ta nemogoče vgraditi ne da bi pri tem sesal topli zrak motorja...Veliko kje sem našel strani kjer so navili WV motorje V6 tudi čez 380HP če bi se mogoče odločil za turbino in bodo to finance dopšuščale pa nameravam turbino zapreti in uskladiti delovanje šele od 3500rpm mislim da bi končna moč agregata 265hp nebi bila prevelika muka za menjalnik in njegove sklope ,kaj ti bo ogromna količina konjev če ti nato kuplunga zdrsi... :? :? :? Zato ne mislim pretiravat z tuningom ker če posžeš v eno stvar preveč moraš nato spremeniti vse ostalu:tu so takoj menjalnik,zavore,amortizerji....in tako je bolje če si pol kupiš raje kako rabljeno M3 pa maš 321hp in mirno spiš.Ampak če bom jaz povečal moč motorja za 15-20% največ 25 mam potem lepo izhodišče za končno hitrost 265 ali več kar za karavana sploh ni slabo,dober nebom govoril o Audiju RS6 ker to je liga za sebe.... Še enkrat hvala za komentarje... :D

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 1:27 pm
Napisal/-a catfish
Jaz sem se pozanimal mal za svoj avto in dobil sledeč odgovor od firme. Lahk jih kontaktiraš prek maila. Produkti o pa gor:
Sehr geehrter Herr *.*,

vielen Dank für das Interesse an unseren Proudukten.
Für den Citroen Xsara Picasso 1,8l 16V mit 85kw können wir Ihnen einen Chip für € 355,-- anbieten.
Die Mehrleistung beträgt 8PS.
Weiterhin können wir Ihnen das Umschleifen der Nockenwellen für € 320,27/ Satz anbieten.
Sie müssten uns die Seriennockenwellen schicken und diese würden wir dann umschleifen.
Es besteht auch die Möglichkeit einen neuen Nockenwellensatz für € 629,-- zu bekommen.
Die Mehrleistung beträgt ca. 10-12PS.
Zylinderkopfbearbeitung 4-Zyl. 16V bestehend aus:
- Zylinderkopfbearbeitung optimal - Kanäle strömungsgünstig bearbeiten € 533,79
- Ventilsitze spezial fräsen - Serienventile werden beibehalten € 148,27
- Zylinderkopf planen € 44,48
- Serienventile strömungsgünstig bearbeiten (Schäfte dünner drehen, Kegel schleifen) € 284,69
oder wahlweise
- Serienventile reinigen, leicht bearbeiten € 177,93
- Zylinderkopf komplettieren € 59,31
Die Mehrleistung beträgt ca. 10PS.

Der Zylinderkopf müsste komplett ausgebaut bei uns angeliefert werden.

Für das Zerlegen und Waschen des Zylinderkopfes werden ca. € 66,-- berechnet.

Wenn der Zylinderkopf wieder komplettiert werden soll, müssten Sie 16 Ventilschaftabdichtungen mitliefern.
Weiterhin benötigen wir die Ansaugkrümmer- und Auspuffkrümmerdichtung.
Alle angegebenen Preise beinhalten 16 % MwSt.

Mit freundlichen Grüßen,

dbilas dynamic

Maybachstr. 3

63322 Rödermark

Tel:+49(0)6074-93328
Fax:+49(0)6074-93316

LINK: http://www.dbilas-dynamic.de/English/dbilas.html