Stran 1 od 1

odstranitev katalizatorja

Objavljeno: Po mar 07, 2005 11:21 am
Napisal/-a dj-murky
kaj pridobim ce odstranim katalizator in odklopim lambdo sondo
se bo povecala poraba pri odklopu sonde
gre za vr6 motor
hvala za odgovore

Objavljeno: Po mar 07, 2005 11:54 am
Napisal/-a Asterix
brez kata bo malo večja moč (večino v tvoji glavi, nekaj pa zares), o odklopom lambde pa se bo poraba verjetno povečala.

Objavljeno: Po mar 07, 2005 12:48 pm
Napisal/-a lucky
Zdaj boš imel enih odgovorov.....iz prakse ti pa lahko povem, da najbolje je poskusit, pri določenih vozilih zadeva škodi drugim pomaga......tudi kolikor sploh dobiš z tem je tema zase, lahko da konje celo zgubiš, ti pa krivulja moči manj pade na konu obratov in zato motor lepše vleče ali dobiš kak konjiček pa ti avto na nizkih sklabo vleče.....

zadeva je definitivno za poskusit, dobi nekje en pokvarjen katalizatro in ga sprazni, svojega si pa obvezno spravi, če seveda dela.... pol boš sam videl če ti zadeva odgovarja ali ne....

Objavljeno: Po mar 07, 2005 9:53 pm
Napisal/-a cury
3 do 5% na pridobitvi konjev z odstranitvijo katalizatorja je pa mal huda.
Npr. Avto z 200 ps pol dobi od 6 do 10 ps samo z odstranitvijo katalizatorja-men se to zdi skoraj nemogoče, saj toliko dobi z sistemom cat-back Skunk 2 npr., firma obljublja 10-12 ps na gredi pa je vrhunski izpuh samo tko v vednost.

Objavljeno: Po mar 07, 2005 10:25 pm
Napisal/-a CupraR
En primer: CRX 1.6 (letni 1990) ima 130 ps z katom pa 124 ps. Je čist od avta in tipa motorja odvisno kakšen bo učinek, mam občutek da se pr starejših letnikih (-1995) kr pozna če odstraniš katalizator. Kokr so rekl, sprobaj, daj cev umes (pa nej ti nardijo da se katalizator pol komot nazaj natakne-prirobnice!!!) pa boš vidu kako se obnese. Strošek je itak 2-5000 sit.

Objavljeno: To mar 08, 2005 9:48 pm
Napisal/-a cury
Itaq pričakujem Cat-back izpuh tko da bo šel tud katalizator dol-Sunshiner varjanta :lol:

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 1:04 pm
Napisal/-a Nelly26M
Odstranitev lambdne sonde!!! :roll: :roll: :idea: ,bolš da ne par jih poznam mogoče malenkost pridobiš izgubiš pa na porabi in v prostem teku avto trokira vse je odvisno od kubikaže "ccm3"Z odstranitvijo katalizatorja definitivno predobiš ampak to se pozna na avtomobilih z večjo kubikažo in avtih ki se vrtijo v velike obrate, probaj vzame ti en ali dva dni da mal variš in exsperimentiraš!!! :) Sam pol bolš da te ne ustavijo na cesti pa ti tam nardijo tehničnega boš šel peš domov z debelo položnico v roki... ;)

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 1:06 pm
Napisal/-a Pugi
Fak kva to nabijate ej.

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 1:10 pm
Napisal/-a salesky
Pugi no, če si tolk pameten napiši kaj, ne pa pisat tega. :evil:

Objavljeno: Sr mar 09, 2005 1:25 pm
Napisal/-a Pugi
salesky je napisal/-a:Pugi no, če si tolk pameten napiši kaj, ne pa pisat tega. :evil:


Lej mal mi gre že na živce, ker je par folka, pa niti ne kle tolk na avtomobilizmu, ampak vseeno, k v bistvu pojma nima, ampak kar nekej napiše, sam da je. Pa pismo osnovne blage an.

Lepo je blo že napisano v enem postu zgoraj.

Js lahko samo tolk napišem kot vem za sigurno, več bo pa povedal kdo ki se spozna.


Katalizator je ena od ovir na poti izpušnih plinov iz kolektorja proti koncu avspuha. Večina ljudi misli, da če je ta pot popolnoma odprta, da je to dobro oziroma najboljše. Pa ni - mora biti zadostna količina povratnega pritiska, t.i. backpressure za normalno delovanje. Pri nekaterih sploh starejših avtih so ti katalizatorji predstavljali pravi zamašek in si ob odstranitvi pridobil kar dosti. Današnji avtomobili imajo to vseskup dost bol preračunano in tudi elektroniko prilagojeno temu. Če že odstranjujemo kat in hočemo kaj pridobiti je dobro prilagoditi elektroniko.

Tisto o odstranjevanju lambde je pa tud vsaj kar se mene tiče brca v kamen. Avto ima lambdo zato, da ve kakšno mešanico dela in če te ni, potem se vrže v prdenastavljen način, ki pa ni ne najbolj ekonomičen niti najbolj zdrav za motor, ker recimo če je zmes prerevna vam bo proizvajal velike temperature, pri bogati pa veliko CO. Ponavadi je ta zmes brez lambde bogata in zato avto tudi več pokuri in tudi pride do nepopolnega zgorevanja. Js osebno imam računalniško nastavljeno malenkost bogato mešanico zato, da mi hladi motor in ne prihaja do poškodb. Moj nasvet - ne odstranjujte lambde. Sicer mislim da polovica sploh ne ve, da v bistvu to ne pomeni, da lambdo ne odšraufaš ven (ker bo pol lukna v kolektorju :D ampak da pošnipsaš kable :D

A bo selesky, če sm pa kej zajebov me pa prosem poprav, ker nism nezmotljiv. Pa če ne vem raj ne napišem, da ne bo kdo drug zarad mojga krivga nauka kej šu delat narobe....



BTW

lucky je napisal/-a:Zdaj boš imel enih odgovorov.....iz prakse ti pa lahko povem, da najbolje je poskusit, pri določenih vozilih zadeva škodi drugim pomaga......tudi kolikor sploh dobiš z tem je tema zase, lahko da konje celo zgubiš, ti pa krivulja moči manj pade na konu obratov in zato motor lepše vleče ali dobiš kak konjiček pa ti avto na nizkih sklabo vleče.....

zadeva je definitivno za poskusit, dobi nekje en pokvarjen katalizatro in ga sprazni, svojega si pa obvezno spravi, če seveda dela.... pol boš sam videl če ti zadeva odgovarja ali ne....


Tole je post, ki popolnoma zadosti celotni temi.