salesky je napisal/-a:Pugi no, če si tolk pameten napiši kaj, ne pa pisat tega.

Lej mal mi gre že na živce, ker je par folka, pa niti ne kle tolk na avtomobilizmu, ampak vseeno, k v bistvu pojma nima, ampak kar nekej napiše, sam da je. Pa pismo osnovne blage an.
Lepo je blo že napisano v enem postu zgoraj.
Js lahko samo tolk napišem kot vem za sigurno, več bo pa povedal kdo ki se spozna.
Katalizator je ena od ovir na poti izpušnih plinov iz kolektorja proti koncu avspuha. Večina ljudi misli, da če je ta pot popolnoma odprta, da je to dobro oziroma najboljše. Pa ni - mora biti zadostna količina povratnega pritiska, t.i. backpressure za normalno delovanje. Pri nekaterih sploh starejših avtih so ti katalizatorji predstavljali pravi zamašek in si ob odstranitvi pridobil kar dosti. Današnji avtomobili imajo to vseskup dost bol preračunano in tudi elektroniko prilagojeno temu. Če že odstranjujemo kat in hočemo kaj pridobiti je dobro prilagoditi elektroniko.
Tisto o odstranjevanju lambde je pa tud vsaj kar se mene tiče brca v kamen. Avto ima lambdo zato, da ve kakšno mešanico dela in če te ni, potem se vrže v prdenastavljen način, ki pa ni ne najbolj ekonomičen niti najbolj zdrav za motor, ker recimo če je zmes prerevna vam bo proizvajal velike temperature, pri bogati pa veliko CO. Ponavadi je ta zmes brez lambde bogata in zato avto tudi več pokuri in tudi pride do nepopolnega zgorevanja. Js osebno imam računalniško nastavljeno malenkost bogato mešanico zato, da mi hladi motor in ne prihaja do poškodb. Moj nasvet - ne odstranjujte lambde. Sicer mislim da polovica sploh ne ve, da v bistvu to ne pomeni, da lambdo ne odšraufaš ven (ker bo pol lukna v kolektorju

ampak da pošnipsaš kable

A bo selesky, če sm pa kej zajebov me pa prosem poprav, ker nism nezmotljiv. Pa če ne vem raj ne napišem, da ne bo kdo drug zarad mojga krivga nauka kej šu delat narobe....
BTW
lucky je napisal/-a:Zdaj boš imel enih odgovorov.....iz prakse ti pa lahko povem, da najbolje je poskusit, pri določenih vozilih zadeva škodi drugim pomaga......tudi kolikor sploh dobiš z tem je tema zase, lahko da konje celo zgubiš, ti pa krivulja moči manj pade na konu obratov in zato motor lepše vleče ali dobiš kak konjiček pa ti avto na nizkih sklabo vleče.....
zadeva je definitivno za poskusit, dobi nekje en pokvarjen katalizatro in ga sprazni, svojega si pa obvezno spravi, če seveda dela.... pol boš sam videl če ti zadeva odgovarja ali ne....
Tole je post, ki popolnoma zadosti celotni temi.