Stran 1 od 3
Blow off
Objavljeno: Po mar 14, 2005 11:44 am
Napisal/-a mito155
Mene pa zanima naslednje:
Kaj je razlika med BOV, ki ga lahko kupim v A3m za 11k, al pa enim za 40k. Ker bi si jest to umislu da bo žvižgal to poletje?
lp
Objavljeno: Po mar 14, 2005 12:09 pm
Napisal/-a Lesane Parish Crooks
razlika je v.......ceni.
ne sej ne,pojma nimam.
LP
Objavljeno: Po mar 14, 2005 12:17 pm
Napisal/-a _VeNoM_
Lesane Parish Crooks je napisal/-a:razlika je v.......ceni.
ne sej ne,pojma nimam.
LP
razlika je tudi v kvaliteti 1000%
Objavljeno: Po mar 14, 2005 1:19 pm
Napisal/-a CupraR
Odvisno je tut od tlaka turbine

Objavljeno: Po mar 14, 2005 1:30 pm
Napisal/-a mito155
Punto ima 1,6 bara max boosta, tako da ... ga ne bo razneslo

...ker bi v takem primeru nekomu v A3m-u ušesa navil...
lp
Objavljeno: Po mar 14, 2005 1:31 pm
Napisal/-a MacAudio
Ka kdo ve, če za turbo dizlaše tut obstaja takšen ali podoben ventil?
Sorry za offtopic!

Objavljeno: Po mar 14, 2005 2:19 pm
Napisal/-a CupraR
Jah to ne vem kako je z unim od A3M-a, kokr sm reku odvisno je od boosta itd kolk kvalitetnga rabš.
Zate bi bil un osnovni mogoče čist dovolj (bolj ugibam). Pa glede na to da si nek drugje spraševal, zadeva ti nima kej škodovat, kvečejmu ti koristi (vzdržuje enakomern tlak itd). BTW kakšn maš ti ta ventil v GT-ju, plastičen???
Recimo pr VAG turbo tale ventil ne pride v poštev (razn uni pred 2000 letnik motorji, tm 99 in nižje, pa še to ne vem če vsi) ampak se vgrajuje Forge 007P, žal pa ni tizga zvoka, vendar pa upravlja svojo funkcijo odlično (da pr čipanju ne izgubimo par konjev).
Objavljeno: Po mar 14, 2005 4:11 pm
Napisal/-a FireSTORM
CupraR je napisal/-a: kvečejmu ti koristi (vzdržuje enakomern tlak itd).
vbistvu preprečuje backpresure na turbino
ko spustiš gas se ta ventilček odpre in spusti zrak ki ga je turbina že "potisnila" v sesalni kolektor, ki bi sicer butnil nazaj v turbino
sta pa dve vrsti teh ventilov
en je atmosferski, ta spušča zrak v atmosfero(ozračje)
drugi pa nevem kako se mu reče, ki zrak nekak "odpelje" nazaj pred turbino...recirkulira ga, ali nekak tak
Objavljeno: Po mar 14, 2005 5:21 pm
Napisal/-a CupraR
No tista druga varjanta je Forge-sm mal zamutil, ta ventil vzdržuje krivuljo tlaka.
Blow pa pihne vn.
Objavljeno: Sr jul 25, 2007 8:31 pm
Napisal/-a lexuss
kam točno se ga pa namontira ta blow off?
Objavljeno: Sr jul 25, 2007 8:55 pm
Napisal/-a =ZiAn=
za dizle ne obstaja blow-off vsaj ne tak, ki bi ti dal tisti značilni zvok ker se turbo dizel drugače znebi odvečnega pritiska

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 9:03 pm
Napisal/-a leoCar
Pri dizlih ma sploh kak učinek tak ventil, saj majo tudi turbine, in ko spustiš gas se tudi tlak nabere pred turbino in bi tak ventil tudi prav prišel, ne zaradi zvočnega značaja ampak da vzdržuje enakomeren tlak...
če vredu razumem

Objavljeno: Sr jul 25, 2007 11:42 pm
Napisal/-a Engineprofi
Navadni blow-off ventili so res zato, da uravnavajo tlak. Bolj "profesionalni" so pa predvsem zato, da ko pride do turbo luknje, turbina ne zgubi veliko obratov. Več obratov zgubi, več časa rabi, da motor spet dobi moč. Torej se z boljšimi blow-off ventili samo zmanjša čas, da ko spustiš gas, dobi avto spet moč.
Objavljeno: Če jul 26, 2007 2:19 pm
Napisal/-a mito155
z blow off om sva pri deklici dobila boljši zvok inpa avto lepše vleče iz nizkih obratov, pa tudi tlak je sedaj bolj konstanten (manj niha)... za dizle blow off ima enak zvok, vsaj kolikor se spomnem iz woerthersee-ja... je pa drag...
lp
Objavljeno: Če jul 26, 2007 2:25 pm
Napisal/-a strmi
kar se tiče blow-off ventila na passatu tdi 130 ps, obstaja na koroškem nori znanstvenik ki je to sprakticiral in je menda (MENDA) podvojil tlak
Objavljeno: Če jul 26, 2007 3:33 pm
Napisal/-a mega_ne
=ZiAn= je napisal/-a:za dizle ne obstaja blow-off vsaj ne tak, ki bi ti dal tisti značilni zvok ker se turbo dizel drugače znebi odvečnega pritiska

ja nevem no....
http://www.youtube.com/watch?v=IuX9MDgjHRs
http://www.youtube.com/watch?v=fIOQjxZc0BI&mode=related&search=
http://www.youtube.com/watch?v=EijMeuxqDAA&mode=related&search=
res pa je da je samo zvok in ni take funkcije kot pri bencincu. zmontira se ga tko, da je na pedalu za gas stikalo in ubistvu ko spustiš gas pol sikne zarad stikala (zato tdi tok dražji)
http://www.boost4you.de/ebay/blow_off/diesel/typ_2/diesel1k_prot_b_520.jpg
Objavljeno: Če jul 26, 2007 5:02 pm
Napisal/-a abbe
jst kokr vem dizli nimajo lopute tko da ni tega tlaka ko gas spustis zato tut ne rabs bov-a.
Objavljeno: Pe avg 03, 2007 1:16 pm
Napisal/-a jakcsson
mnja, novejsi turbo motorji menda majo tud dinamicen kot lopatic u turbini, tko da ko butne zrak nazaj, se lopatice postavjo v tako lego, d ni povratne pritiska, k bi lahko poskodoval turbino...
Kako tocno zadeva deluje, ne vem, sm pa ze razmislal da bi na svoj DTI motor montiral blowoff, pa ne vem...a to za dizelne zdej funkcionira al bo treba res kupit uno trobljo pa ko bom spustu gas, da elektronka zaspila en sik =)
Objavljeno: Pe avg 03, 2007 3:46 pm
Napisal/-a _BANDIT_
Hmmm, jest bi pa tale blow-off namontiral na mojo katrco. A bi to šlo? Kje se pa da dobit to stvar?
A bi se kej dosti poznalo na pospeških ali pa končni hitrosti?
Objavljeno: Pe avg 03, 2007 5:49 pm
Napisal/-a abbe
_BANDIT_ je napisal/-a:Hmmm, jest bi pa tale blow-off namontiral na mojo katrco. A bi to šlo? Kje se pa da dobit to stvar?
A bi se kej dosti poznalo na pospeških ali pa končni hitrosti?
na koncni ne sam pospeske bi pa take meu da bi ti zice potrgal vn(ce bi dau sirse gume da bi meu bolsi oprijem)