Stran 1 od 3
Dovod zraka do športnega filtra
Objavljeno: Ne mar 09, 2003 8:05 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Imam športni konusni filter namontiran pa me zanima al lohk cev za dovod hladnega zraka spelješ direktno pod filter tak da ti v bistvu zrak piha v filter. Ker sn slišal da naj bi filter sam vlekel zrak not in da nej bi ti drugač vse skup zabival?
opravičilo
Objavljeno: Ne mar 09, 2003 8:07 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Se opravičujem ker sn temo dal v styling in ne v tuning forum sam sn prepozno pogruntal!
Objavljeno: Ne mar 09, 2003 8:14 pm
Napisal/-a monster_d
Ja najboljse je da filter dobi cimvec svezega zraka!!
Sicer pa smo o tem te tolk predebatiral!
stisni iskanje in poisci stare debate!!
Sicer pa moras kako cev potegnit od filtra pa nekje jo spodaj pri odbijacu napeljat tako da bo pihal svez zrak po njem, tako je najboljse!
Objavljeno: Ne mar 09, 2003 8:34 pm
Napisal/-a Fiat Tipo
Sej to vem kako speljat cev in to sam me zanima to če ti zrak nabija v filter ker naj bi filter sam vleku zrak not.Naj bi bla razlika al zrak spelješ normalno do filtra. Filter ti lohk sam posesa zrak, al pa da ti zrak skozi cev direktno nabija v filter. To me zanima če je res razlika
Objavljeno: Ne mar 09, 2003 8:51 pm
Napisal/-a Hoyt
mašina rabi zrak za delat. tista cev ti bo dovedla hladen zrak, če bo pa brez cevi, bo pa filter vleku topel zrak od mašine, kar ni ok! tko da... cevi vsekakor
Objavljeno: Ne mar 09, 2003 9:18 pm
Napisal/-a monster_d
Ti kar cev napeli direktn v filter, ni nic narobe, si bo ze masina jemala tolk zraka kot ga bo potrebovala!!
Najbolj pa se pozna poleti go gredo iz masine zelo velike temperature, motorcek pa tako fajn pozira svez in hladen zrak ki vsebuje dosti kisika!
Objavljeno: Ne mar 09, 2003 11:45 pm
Napisal/-a RegY
najbolje je, če narediš okoli zračnega fultra en box, ki ima luftzufuhr (dovod zraka) samo iz cevi, ki vodi od odbijača odspredaj... je pa jeba naredit tako škatlo... se je pa nekaj zračnih filtrov s tako škatlo enkrat prodajalo nekje... z neko vetrnico al nekaj... sicer ne vem kvalitete, ampak odzgoraj je bila odprtina, kjer bi se lahko pritrdila cev
tako, da... za razmislek
Objavljeno: Po mar 10, 2003 7:03 am
Napisal/-a cresh
okej pa je boljš če je cev iz rosfreia al iz gume, glede na vročino poleti
Objavljeno: Po mar 10, 2003 7:25 am
Napisal/-a RegY
malo mehkejša plastika odporna na toplote do 150'C will do
Objavljeno: Po mar 10, 2003 9:16 am
Napisal/-a mini2206
živjo vsem
poglej jzt sem tko naredu,da ko sem namontiral športni filter sem
dobu kr uno škatlo od mobi telefonov ki je iz pločevine,zadaj sem
naredu luknjo tko da je šla cev skozi in sem potem nanjo pritrdil
filter,nato sem pa za dovod svežega zraka še dodal tole aluminijasto
cev fi 100mm direkt do odprtine škatle ker si motor jemlje sam kolk
zraka rabi,morš met pa z zadnjega konca takšno luknjo da gre glih
cev od filtra skoz
lp mini

Objavljeno: Po mar 10, 2003 9:32 am
Napisal/-a RegY
ful dobra ideja

pa poštrihaš na barvo, ki jo hočeš

... pa je ql... ja ne
res dobra ideja... thnx

Objavljeno: Po mar 10, 2003 1:19 pm
Napisal/-a Haby
Mini sma ze dva k imava tko narjen (sam jst mam eno drugo piksno notr). Garantiram vam da je tole najbolsa varianta da mas dober dotok hladnga zraka.
Objavljeno: Po mar 10, 2003 1:22 pm
Napisal/-a WhiteCell
najbols je haubo rezat

to kar bom jest naredu... je 100% najbols....
Objavljeno: Po mar 10, 2003 1:43 pm
Napisal/-a mini2206
drgač je to pri yugo-tu ko jih maš za vsakim voglom nekaj
kaj pa pri novejših avtih si pa tega ne morš privoščit
razen če maš v sorodstvu kakšnega financministra
lp mini
Objavljeno: Po mar 10, 2003 1:55 pm
Napisal/-a WhiteCell
jah najbols je kaksno rezerno haubo dobit ane
air intake
Objavljeno: Sr apr 02, 2003 5:41 pm
Napisal/-a fastfury
Jz sm že slišu ogromno variant k folk spelje nek dovod zraka do športnega filtra. mene zanima če je učinkovito (mogoče celo najbolj), da si na haubo zvrtaš luknjo in montiraš eden od tistih plastičnih zračnikov k ti pošiljajo svež zrak direkt proti filtru?!
Objavljeno: Sr apr 02, 2003 5:44 pm
Napisal/-a WhiteCell
to je 100% najbolsa varianta.....in dejansko deluje ker mas hladen zrak.. in ne toplega... ki se zadrzuje takoj pod pokrovom motorja ( haubo) ce mas lukno..tega ni..
Objavljeno: Sr apr 02, 2003 6:50 pm
Napisal/-a *bojci*
Nekaj bi vprašal:
Na eni nemški strani sem za svojega zasledil, da bi premestil pozicijo zajemanja zraka in sicer tako, ker mam zdaj pri odbijaču pod žarometom, te bi pa spelal direkt iz sredine odbijača. Se pravi, takoj poleg ali pa pod külerom, kjer ma boljši dostop do lufta. Samo, za nekaj cm je te daljša pot..
Pa razmišljal sem, če bi bilo pametno potem dat filter čist na začetku pri braniku oz. pri vstopu lufta? Seveda moram te speljat dobro do frgazra, neko ful dobro cev, da ne bi bilo dosti izgub...
Kaj mislite o tem? Mislim, če je to pametno.....ker ne bi še zdaj rezal haube.

Objavljeno: Pe apr 04, 2003 11:47 am
Napisal/-a Haby
Prvo mors vedet zakaj mas sp. filter in CAI, zarad zvoka al zarad performans. Ce hoces zvok das sam kratko pa fajn narebreno oz. zvito cev pa se dere k zverina (zarad turbulence v cevi). Ce hoces pa performanse izbolsat nardis pa en dobr CAI tko da ti vlece samo mrzu zrak nekje izpod odbijaca, pa obvezno rostfrei cev (polirano znotri da ni turbulence) do lapute pa si zmagu.
Moj izdelek:
