Stran 1 od 1
tuning TDIjev
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:04 pm
Napisal/-a bridgestone
a je tuki kej strokovnjakov TDIjev????
no če so....
kok se da kej tunat 1.9 TDI motor, po različnih izvedbah in kera je najprimernejša razen seveda varjanta z 150HP ki je v osnovi malo draga.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:06 pm
Napisal/-a Maxx
Mislim da nekaj takega
90km -110km
110km-140km
100km-115km
115km-130km
130km-150km
Pa odvisno od proizvajalca
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:11 pm
Napisal/-a RedBull™
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:23 pm
Napisal/-a bridgestone
ej hvala lepa obema, sej sem napisu STROKOVNAJKOV
to vem sam kok dobiš š čipanjem, sam to je čip tuninh.
mene zanima predvsem kaj se da kej več iztisnt, recimo ob predpostavki da se menjajo injektorji, turbinca, kolektor..., in recimo če je možno na različico npr. 110HP gor dat turbino in kolektor od 150HP...
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:38 pm
Napisal/-a Mate
Najprej moras locit tastare TDIje z bosch pumpo (90 in 110KM) in novejse s PD sistemom (100, 105, 115, 130, 150). Ciptuning potencial 115KM motorja je najmanj 150KM, 130 pa do 160KM. Kaj drugega kot narejen cip tuning pri teh motorjih ni opazit. Sem pa pred casom naletel na eno cesko stran s tunanim 130KM motorjem na 200 in se nekaj konjev z zamenjano turbino, intercoolerjem in verjetno se cim.
Je pa vprasanje, do kam je se smiselno povecevati moc motorja, glede na to, da ima cipana najmocnejsa razlicica (TDI 150->180KM) skor 3x tolk moci kot "osnova" (SDI 68KM) in so ti motorji ze sami po sebi precej naviti. Iztisnit se da... je pa vprasanje za koliko casa in za kaksne stroske.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 9:42 pm
Napisal/-a RedBull™
hmm nisem strokovnjak ampak poglej kaj si napisal v prvem postu...
kok se da kej tunat 1.9 TDI motor, po različnih izvedbah in kera je najprimernejša razen seveda varjanta z 150HP ki je v osnovi malo draga.
a mislis da bo predelava turbine,drugega izpušnega kolektorja,... poceni....boš moral številko 140k kar lepo množit še z kakšno številko...
Objavljeno: Če mar 17, 2005 11:25 pm
Napisal/-a bridgestone
šmeks je napisal/-a:hmm nisem strokovnjak ampak poglej kaj si napisal v prvem postu...
kok se da kej tunat 1.9 TDI motor, po različnih izvedbah in kera je najprimernejša razen seveda varjanta z 150HP ki je v osnovi malo draga.
a mislis da bo predelava turbine,drugega izpušnega kolektorja,... poceni....boš moral številko 140k kar lepo množit še z kakšno številko...
no seveda ni pocen ampak za 600.000 sit bi se pa dalo turbino, kolektor, injektorje in pa čip menat, recimo brez menjave intercoolerja. razlika med 150HP ali pa 115HP recimo golfom, a3 je pa ogromna najmanj 1.000.000 sit, sploh ker so to dokaj novi motorji in so če se nemotm najstarejši letnik 03. pa še registracija je nižja

Objavljeno: Če mar 17, 2005 11:31 pm
Napisal/-a bridgestone
Mate je napisal/-a:Najprej moras locit tastare TDIje z bosch pumpo (90 in 110KM) in novejse s PD sistemom (100, 105, 115, 130, 150). Ciptuning potencial 115KM motorja je najmanj 150KM, 130 pa do 160KM. Kaj drugega kot narejen cip tuning pri teh motorjih ni opazit. Sem pa pred casom naletel na eno cesko stran s tunanim 130KM motorjem na 200 in se nekaj konjev z zamenjano turbino, intercoolerjem in verjetno se cim.
Je pa vprasanje, do kam je se smiselno povecevati moc motorja, glede na to, da ima cipana najmocnejsa razlicica (TDI 150->180KM) skor 3x tolk moci kot "osnova" (SDI 68KM) in so ti motorji ze sami po sebi precej naviti. Iztisnit se da... je pa vprasanje za koliko casa in za kaksne stroske.
ja vem da obstajajo te razlike, samo nekako je največ rabljenih avtov z 90,110HP in najcenj so. tko da če bi slučajno vedel kaj se da recimo iz 110HP narest, sam čip bi bil bore malo, kako bi pa bilo če bi se dal original turbino in vse ostalo od 150HP? ker predvsem me zanimajo razlike na bloku motorja kamor pride kolektor na katerem je pol turbina.
Objavljeno: Če mar 17, 2005 11:57 pm
Napisal/-a CockroaC
Prvo pravilo tuninga ...za začetek vzami najmočnejšo serijsko osnovo ...
Objavljeno: Pe mar 18, 2005 7:22 am
Napisal/-a CarInvent
če se prav spomnim, je uporabnik foruma Kremny nekaj mehansko predeloval 1.9 tdi 110.... za začetek mogoče povprašaj njega o izkušnjah
kot pravi CockroaC, boljša kot bo osnova, boljši bo lahko končni rezultat. Odvisno kakšna imaš končna pričakovanja in finančne zmožnosti. Sem videl že par 1.9tdi z 200+ konji ampak lista mehanskih predelav je bila kar zajetna, pomeni tudi finančno zajetna

Objavljeno: Pe mar 18, 2005 7:59 am
Napisal/-a Mate
Se enkrat, ne mesat 110KM in 150KM masine. Da bi po tvoje zamenjal vse vitalne dele, se lahko najprej posvetis zamenjavi bosch pumpe za pumpe-duse elemente. Rabis 4, okvirna cena enega novega je pa 200k.
Ce si pa resno pripravljen vlozit velio denarja za tuning ene 110KM masine ali pa katerekol druge, pojdi na [url="http://forum.vw-audi-club.si/"]VW-Audi forum[/url], zastavi tocno vprasanje in vse kar te zanima, pa pocakaj in upaj, da ti uporabnik BlueGTI ali pa Zvone odgovorita.
Objavljeno: To mar 22, 2005 11:53 pm
Napisal/-a ahiM
To kar si si zamislu je drago ko pra*ica in se kratko malo ne splača. Ker je to enostavno tolk enga f*ka okol mašine da je joj.
Če češ kej več konjev dobit iz TDI-ja pejt v čip tuning. Pa zadeve so se dost pocenile, pa marsikej novga se je že našlo na tržišču na tem področju.
V končni fazi ti pa lahko en serviser mal ECU reprogramira.
Objavljeno: Sr mar 23, 2005 10:29 am
Napisal/-a Chen Lee
Mal se tle pozanimej
http://www.turbomedja.com
pa bo.
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 10:19 pm
Napisal/-a RedTDI
Mate je napisal/-a:Najprej moras locit tastare TDIje z bosch pumpo (90 in 110KM) in novejse s PD sistemom (100, 105, 115, 130, 150). Ciptuning potencial 115KM motorja je najmanj 150KM, 130 pa do 160KM. Kaj drugega kot narejen cip tuning pri teh motorjih ni opazit. Sem pa pred casom naletel na eno cesko stran s tunanim 130KM motorjem na 200 in se nekaj konjev z zamenjano turbino, intercoolerjem in verjetno se cim.
Je pa vprasanje, do kam je se smiselno povecevati moc motorja, glede na to, da ima cipana najmocnejsa razlicica (TDI 150->180KM) skor 3x tolk moci kot "osnova" (SDI 68KM) in so ti motorji ze sami po sebi precej naviti. Iztisnit se da... je pa vprasanje za koliko casa in za kaksne stroske.
zelo preprosto je.. najprej je potrebno poznati motorje in njihovo gradnjo oz postrojenje.. povsem brezsmiselno je nekaj sanjat tja u tri dni...
motorji SDI in TDI 90 in110 imajo popolnoma identično gradnjo, razen nekaj razlik v kom. razmerju, ki pa je zelo pomembno.. potem je tukaj PD.. 115 in 105 sta v osnovi enaka motorja.. 130 in 150 pa sta pošteno predelana in imasta vse vitalne dele bistveno ojačane od ostalih, zato tudi nudista največji potencial.. med drugim ima 150 tudi zmogljivejše šobe (večje luknjice), zato dovoljuje večje moči... Italjanski tunerji (pensotech) so navili 150 na 220 in motor dela brez problemov... je pa res da pri taki moči nima smisla razpravljat o porabi nafte (oz kurilnega) ter je potrebno še toliko bolj pazit na način vožnje, ker z neprimerno vožnjo lahko vse vitalne dele predvsem turbino, hitro uničiš...
Objavljeno: Če mar 31, 2005 10:36 am
Napisal/-a Mate
RedTDI je napisal/-a:potem je tukaj PD.. 115 in 105 sta v osnovi enaka motorja.. 130 in 150 pa sta pošteno predelana
Kakor je meni znano, je 130KM precej podoben 115KM varianti. 115KM naj bi bil precej predimenzionirana masina za svoje konje, kar se lepo vidi tudi pri RSRu, kjer se 115KM cipa na 150-155KM, 130KM pa na 160KM. Ce mogoce bolj natancno ves, kaksne so razlike med posameznimi motorji, bi pa prosil, ce to napises, ker me zanima.