Stran 1 od 1
OJACITEV
Objavljeno: Če mar 13, 2003 11:07 pm
Napisal/-a WhiteCell
s tem mislim uno precko preko amortizerjev... kaj pridobis ?
Objavljeno: Če mar 13, 2003 11:10 pm
Napisal/-a BiMMER
ob taki moči motorja do 250-300KM nič!
Drugače pa služi za večjo stabilnost v ovinkih, da se avto ne upogiba tolko, ampak kot sem reku pod 250 KM se ne splača!
Objavljeno: Če mar 13, 2003 11:14 pm
Napisal/-a WhiteCell
kaj pa men k se original ze na mestu ce sukas volan avto zvija ? a bi ce bi dal spodaj in zgoraj kej zbolsal lego ?
Objavljeno: Če mar 13, 2003 11:25 pm
Napisal/-a BiMMER
dvomim, zato ker pri taki moči motorja avto na razen vleče! Nevem no, če maš denar, zakaj ne, škodit ne more, sam nevem če bo kaj učinka!
Objavljeno: Pe mar 14, 2003 9:57 am
Napisal/-a Neo
Helo! Pomoje pa se ravno splaca,pa se kako! Bar onega zgoraj.
Objavljeno: Pe mar 14, 2003 10:02 am
Napisal/-a Sale
Evo če se komu ljubi brat sem jaz tukaj kar prilepil članek o tej ojačitvi, ki se drugače nahaja na naši spletni strani:
"Najprej besedo ali dve okrog samega pojma. T.i. strut brace ste gotovo že videli v kakšnem dirkalnem ali tuning avtomobilu – gre za cev, ki povezuje oba sprednja amortizerja in sicer v točkah kjer sta pritrjena na karoserijo. Če hočemo ta izraz prevesti v slovenski jezik je še najbolj primerna besedna zveza “podporna vez”.
Izhajajoč iz omenjenega opisnega prevoda, lahko že sumimo kaj je glavna funkcija tega čedalje bolj popularnega tuning dodatka. Namen takšne vezi je predvsem v povečanju togosti sprednjega dela avtomobila (tudi zadnjega, saj obstajajo tudi takšne za zadaj) in posledično boljšega oprijema s cesto. Pri večjih hitrostih se v ovinkih namreč vsa teža prenese na zunanje kolo, kar lahko povzroči, da se amortizer malce premakne v nasprotno smer (navzven) s čimer se zmanjša oprijem. Takšna vez pa to prepreči. Poleg tega pa naj bi pomagala tudi pri manjši obrabi gum in pri zagotavljanju nespremenjene optike sprednjih koles. V teoriji naj bi strut braces oz. podporne vezi imele večji učinek pri trših podvozjih. Torej trši kot so amortizerji in vzmeti, bolj opazno je “delovanje” takšne vezi. V grobem so to njene poglavitne funkcije.
Ne smemo pa pozabiti še na en, za tuning oz. bolje rečeno styling, pomemben efekt – estetika. Takšna vez lahko v motornem prostoru doprinese k bolj športnemu videzu, saj je ponavadi rdeče ali rumene (športne) barve ali pa celo kromirana oz. karbonska. Osebno se mi zdi namestitev podporne vezi primerna kot “pika na i” po montaži kakšnega bolj športnega kompleta vzmeti in amortizerjev. Skratka nepogrešljiv dodatek za vse, ki bi radi iz svojih jeklenih konjičkov naredili prave jeklene žrebce."
Sale
No upam da je kaj koristilo

.
Objavljeno: Pe mar 14, 2003 10:19 am
Napisal/-a BESTJA
Ja za Zastavo je to kar priporočljivo. Pred leti se je za 101 ain jugota dobila taka ojačitev tudi za spodnji del - pod motorjem. Ni pa potrebno, da zadeva tudi veliko stane, je lahko home made.
Objavljeno: Pe mar 14, 2003 1:50 pm
Napisal/-a monster_d
Ej technoboy ce mislis v prihodnjosti noter dat 1,5 masino pol je to skoraj obvezna zadeva!
S to stango se avto dosti manj zvija, stabilnost se poveca!!
Preprecuje kar je taglavno da bi avto zvilo, to pa je pri yugecu itak problem zato vse kar je v jugotu nad 65KM, je treba nekaj nardit!
To stango sem videl da je en imel originalno za yugota narejeno!!
Aja pa nazalost moras tudi v ono plastiko ko je za ventilacijo vozila(polegf grelca) malo prevrtat da pobis skozi to stango!
Drugac je lahko tudi homemade varianta!!
Objavljeno: Pe mar 14, 2003 2:44 pm
Napisal/-a bobetko
Ti priporočam,ker sem imel tudi sam "nabritega" yugeca z širokimi gumami in znižanim podvozjem,zarad tega mi je enkrat poču "koš" in se je cel spredn konc premiku levo,desno.pol sem vse skup popravu in namontiru sem si še cev ki pride pritrjena na na zgornji del amortizerjev.Če te zanima še kej več piš.

Objavljeno: Pe mar 14, 2003 3:35 pm
Napisal/-a ferrarist
Objavljeno: So mar 15, 2003 3:43 pm
Napisal/-a WhiteCell
mah jest bom za nosilc dal stare distancike.. mal povecam lukne pa je... pa samo cev prsponamo g or....
ferrarist kva a svasas kej ?
za kok mi se to upedenas pa se spodaj kletko