Stran 1 od 2
16 V
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:26 pm
Napisal/-a goba
živijo
zanima me če bi šla na mojo mašinco od astre glava od 16 V
ker sedaj imam 8V
zanima me če je sploh možno
LP-Goba
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:28 pm
Napisal/-a killah bee
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:29 pm
Napisal/-a goba
ja pol mi pa sam razlož zakaj ne
Lp-Goba
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:47 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
itak da se da sam pusti otrokom veselje
Cenej te pride če menjaš celo mašino
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:51 pm
Napisal/-a goba
ja pa če bi menju glavo ne, bi mogu računalnik tut zamnejat se mi zdi?
kok pa sploh pridobiš iz 8V na 16V
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:54 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:56 pm
Napisal/-a Mihc
ok ti bom jaz povedu
1 ne bi jo mogu pritrditi ker so drugje pozicjonirani tako sravfi za pritrditev kot kanali za hladilno vodo kot sesalni in izpusni porti
potem ce bi nekako jo po cudu dubil gor na nacin cungalunga pa macolo bi mel problem nastavitev odmicnih gredi ker 8v ma 1 16v pa 2
potem je reba sesalne cevi zamenat in spotoma tudi injektorje ... pa ko smo ze pri tem vsi senozji ki so na 16v glavi je treba ustrezno povezat
hmm potem kaj bi se blo aja mazanje kanali za olje so sigurno drugace izvedeni ... naprej racunalnik nebi bil vec uredu ne en ne drug .. narest bi mogu svojga da bi lahko vso to tvojo cudo delno vozno naredu ....
pa se tono drugih stvari zraven
skratka motor ki ima 8v glavo se mocccnoooo razlikuje od motorja z 16v glavo
Objavljeno: Sr mar 30, 2005 7:02 pm
Napisal/-a goba
hehe, tole bi pa blo enga dela
MIHC- hvala ti za en pošten odgovor
sj na internetu mam tut slike pa en muvi:
http://freeweb.siol.net/alekskor/astra2005.html
Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:17 pm
Napisal/-a FireSTORM
Mihc je napisal/-a:nastavitev odmicnih gredi ker 8v ma 1 16v pa 2
tudi 16V imajo nekateri, pazi NEKATERI, samo eno odmično gred...
Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:27 pm
Napisal/-a killah bee
FireSTORM je napisal/-a:Mihc je napisal/-a:nastavitev odmicnih gredi ker 8v ma 1 16v pa 2
tudi 16V imajo nekateri, pazi NEKATERI, samo eno odmično gred...
dej povej za eno mašino

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:29 pm
Napisal/-a music_man
Hondine 1.6 16 110 km
Ti poiščem čez čas še slikco
Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:29 pm
Napisal/-a FireSTORM
je nevem...
sem pa zasledil nekaj o tem napisanega na how stuff works
mogoče sem narobe razumel
Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:36 pm
Napisal/-a killah bee
music_man je napisal/-a:Hondine 1.6 16 110 km
Ti poiščem čez čas še slikco
sem gledal ja ,pa sem zasledil 16 SOHC samo nobene slikice kako to zgleda
me pa res zanima

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:38 pm
Napisal/-a Mihc
joj no so tudi izvedbe z 1 odmicno gredjo samo resne majo 2 zaradi moznosti nastavitev ... mislim govori se kle v celotni glavi pol se pa zapics v kolicino odmicnih gredi pa ti nisi resen

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:41 pm
Napisal/-a FireSTORM
nism zapiču...sam popravu sm te...
oprost...
ne bom več...
saj mislim da je dojel po tvoji razlagi da taka menjava ni tako simpl kot menjava spodnjic vsako večer
Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:42 pm
Napisal/-a music_man
killah bee je napisal/-a:music_man je napisal/-a:Hondine 1.6 16 110 km
Ti poiščem čez čas še slikco
sem gledal ja ,pa sem zasledil 16 SOHC samo nobene slikice kako to zgleda
me pa res zanima

Ej ne najdem. Laht ti pa povem približn kak zgleda. Na sred je ena odmična gred ki ne odmika direkt ventilov ampak nanje deluje prek vzvodov. Nevem ampak men se je tist kr zapleten zdel sam baje je cenejši za izgradnjo. Ne morš pa met pol raznih sistemov za krmeiljenje ventilov.
Objavljeno: Če mar 31, 2005 1:28 pm
Napisal/-a CupraR
killah bee je napisal/-a:music_man je napisal/-a:Hondine 1.6 16 110 km
Ti poiščem čez čas še slikco
sem gledal ja ,pa sem zasledil 16 SOHC samo nobene slikice kako to zgleda
me pa res zanima

Majo majo po eno. Moja 1.5 ima eno odmično pa 114 ps, s tem da ima še VTEC sistem.
Objavljeno: Če mar 31, 2005 6:36 pm
Napisal/-a Mihc
ah to da ma 16v glava 2 odmicni al pa 8v eno ni pravilo tako 8v ma lahko 2 kot 16v
vse je odvisno od tega kok je proizvajalec pripravlen iti dalec kar se tice cene motorja
16v glava vec delov in posledicno drazju produkt seveda je takoj enej ce mas samo 1 odmicno ker se samo kolicina ventilov podvoji pa njihovi pripomocki ne podvojijo se pa odmicne gredi sistemi za nastavlenje dvigov (saj pri vtec) lezajev ojacitev same glave itd nazalost pa pri 1 odmicni gredi si nekako prisiljen meti svecke v malj manj optimalni lokaciji kot bi jih mel z dvema odmicnima gredema itd..
je povhen kompmpromisov ce mas 1 odmicno gred to je bolj zaradi same ekonimije ne pa da je boljsa zadeva
Objavljeno: Po apr 04, 2005 7:35 pm
Napisal/-a Symon
killah bee je napisal/-a:music_man je napisal/-a:Hondine 1.6 16 110 km
Ti poiščem čez čas še slikco
sem gledal ja ,pa sem zasledil 16 SOHC samo nobene slikice kako to zgleda
me pa res zanima

Ja p***a kwa pa mislš, da je ESi motor.

VTi je pa DOHC. Pa ugibaj kakšna je pol razlika (35 PS).
Pa še kar nekaj je takih avtov da veš. Pa Baleno (Suzuki) 13 in 16 mata tut SOHC... In tako dalje.
Goba ti pa rajš motor menja, kot da se jebeš kot en norc. Maš več šans, da bo vse pasal šrauf na šrauf. Pa na bremze ne pozab.

Objavljeno: Po apr 04, 2005 8:34 pm
Napisal/-a jay
FireSTORM je napisal/-a:Mihc je napisal/-a:nastavitev odmicnih gredi ker 8v ma 1 16v pa 2
tudi 16V imajo nekateri, pazi NEKATERI, samo eno odmično gred...
nisem še vido :P