Stran 1 od 1

Šobe za vbrizg + neki o obratih?

Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:48 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Kolk bi pridobu na moči oz navoru če mi monteru v 1.8 16v mašino večje injectorje in močnejšo pumpo za gorivo.

A se splača al ne..... mal pokomenterite

Objavljeno: Sr mar 30, 2005 6:52 pm
Napisal/-a Mihc
hmm avto rabi mesanico ki je taka pa taka ... in ce ma sedej ze mesanico ki je taka pa taka bi z vecjimi injekotrji in z vecjim tlakom dosegel hmm nic ker je ze tko mesanica dovolj bogata
to se dela na turbotih pri katerih ce jih seveda tunamo (visji boost nastavimo) imajo vec mesanice v komori tm pa je problem da injektorji ne morejo dovolj velike kolicine bencina vbrizgati v tistemu casu kater mu je na voljo da zagotovi pravo razmerje med bencinom in zrakom

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:20 pm
Napisal/-a FireSTORM
kot je že mihc povedal pridobil bi...točno nič...
večja oz. močnejša pumpa se da na avto ki je že kar pošteno predelan(to ne pomeni športni lonec in filter) ampar kar konkretna, npr. iz 200KM na nekje 350-400KM
in potem je močnejša pumpa skorajda že potrebna da lahko "napumpa" več goriva ki ga je takrat več potrebno kot prej

podobno bi blo z injectorji

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:44 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Ok hvala, zdaj mi nej pa nekdo še nej pove zakaj mi po montiranju novega bloka v mašino ne pride več avto do blokade vrti do 6000 potem pa do 7500 drastično zgublja, prej je vlekel skoz do 7500 obratov ( hod bata je v novem bloku manjši kot v tastarem)

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:47 pm
Napisal/-a FireSTORM
kaka pa je prostornina? večja ali manjša?

če je večja je možno da res ne dobi dovol goriva, potem bi pa lahko zamenjal te zadevice ja...
mislim vsaj
naj se nekdo drug še razpiše in razloži

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:50 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Prej je bil blok 1.6 zdej je pa 2.0 Avto začne sploh vlečt nad 4000 pa do 6000 pol ga pa kr zamori

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:54 pm
Napisal/-a Mihc
premal si povedal kaka je razlika lahko je tudi kompresija drugacna ane ali kaksna je razkika med kobaturo starejsega in tega bloka k mas sedej in podobno cisto mozno je to da so tabele narobe nastimane za ta tvoj blok ker v visjih obratih cca 4000 se lambda ne uposteva ker preprosto ne dohaja ....in je cisto mozno da glede na tabele lavfas v prevec redki mesanici samo to ne pomen da injektorji al pa tlak benza presvoh

Objavljeno: Če mar 31, 2005 12:57 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Kompresije je zdej sigurno večja dej mi razloži kja je lahko vzrok temu in kaj bi blo treba prevert oz. sprement

Objavljeno: Če mar 31, 2005 1:14 pm
Napisal/-a PiLLLe
Prej bi pomislu na to predn si su menjat. Ocitn si neki zajebu. Razmerje je uniceno in to je to. Ce je glava ostala ista torej od 1.6 masince pa da si jo dou na blok od 2.0 bo zihr v igri ksna jebena pizdarija z pretokom zraka. Pol zihr je masinca novejsa in elektktronika ni prilagojena torej ni cipana za to masinco k jo mas in je tle spet en problem. To niso lego kocke da pasejo k ata na mamo.

LP PiLLLe

Objavljeno: Če mar 31, 2005 1:18 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Bloka sta isti letnik ja maš pa prov a bi pomagal če bi dal računalnik od 2.0 mašine?

Objavljeno: Če mar 31, 2005 3:22 pm
Napisal/-a FireSTORM
HyundaiGTI je napisal/-a:Bloka sta isti letnik ja maš pa prov a bi pomagal če bi dal računalnik od 2.0 mašine?


lahko bi dal samo nov software gor...če poznaš koga ki se ukvarja z tem
če ne pa bo bolše celi ECU menjat

Objavljeno: Če mar 31, 2005 4:55 pm
Napisal/-a Jinxy
Upam, da se hecaš...

Če imaš zdaj 2.0 mašino in računalnik od 1.6, ni čudno da mašino "zamori"! Injektorji pač mislijo da špricajo v 1.6 mašino. Po vsej verjetnosti tudi do 6000 obratov ni v redu, ampak ti mašina laufa na prerevni mešanici - slabo! ECU se do neke mere sicer zna prilagoditi povečanemu pretoku zraka, ne pa za tako velik % kot pri tebi.

Jest vidim v tvojem primeru 2 možnosti:
- namontiraj 2.0 injektorje in ECU
- kupi si aftermarket fuel pressure regulator (120-150€) in ustrezno povečaj tlak

Bencinske pumpe ti verjetno ni treba menjat, ker take razlike v konjih (in pretoku bencina) spet ni.

Objavljeno: Če mar 31, 2005 5:36 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
kaj pa če bi dal računalnik od 2.0 not?

Objavljeno: Če mar 31, 2005 5:50 pm
Napisal/-a eXtreme
Ja, zamenjaj ECU, pa se injektorje daj od 2.0.... pa se to ni nujno, ker ima glava vrjetno ozje kanale, oz manjse premere ventilov... potem je pretok zaraka oziroma mesanice v valj manjsi, in pri velikih obratih ni nujno da sploh napolni valj toliko kot bi bilo treba ;)

Objavljeno: Če mar 31, 2005 6:16 pm
Napisal/-a Mihc
poje je cisto odvisno kok je butasta masina nekak mores al ta cip sprogramerat na nove vrednosti tudi ce das od 2.0 cip not nav uredu delal ker je glava druga in spet se ponovi storija pa pomoje 2.0 nima glih enakih senzorjev kot 1.6 ce vecas injektorje bos sicer popravu zgorni del bo pa v spodnem zalival masino ce das visji tlak benza na injektorje ista zgodba skratka nic nisi naredu ti mores preprosto na novo nastimat lambda razmerje pa ker si reku da mas sedej vecjo kompresijo al pa manjso ne vem kero ... mores se ponovno nastaviti vzig

skratka pojdi enemu ki zna nastavlat tvoj motor preko pc ja in vala spilal bo

Objavljeno: Če mar 31, 2005 7:14 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
Glava je ista (odmična, valji, ventili) pri 1.6 kot pri 2.0 prejle sem odklopu vse lambda sonde pa je že mal lepš tekla mašina