Stran 1 od 2

Zapora diferenciala

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 7:50 am
Napisal/-a DrMr
Je kdo kje zasledil kakšen link za sisteme pnevmatskega ali hidravličnega vklopa zapore diferenciala (za osebna vozila, ne terence)! :?:

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 10:41 am
Napisal/-a tristan01
Zdravo!

Takšne sisteme uporabljajo samo terenska vozila, ker se takrat diferencial popolnoma "zapre" in obe kolesi vlečeta enako. V cestni rabi pa je takšna zapora povsem nesmiselna, saj bi v kratkem polomil polosi.

Za cestna vozila pa se uporabljajo drugačne zapore, ki dopuščajo različne hitrosti vertenja pogonskih koles, vseeno pa prenesejo del navora na kolo, ki ima več oprijema.

Lp Tristan01

Objavljeno: Ne apr 10, 2005 8:21 pm
Napisal/-a DrMr
Razumem 8) Ampak sem zasledil, da imajo na hitrostnih dirkah nekateri prednjepogonci zraven delne zapore še ta sistem, da se na koncu ovinka hitreje "katapultira" na ravnino (stisne na proženje). Ampak cene le-teh menjalnikov so ..... :cry: :cry:

Objavljeno: Po apr 11, 2005 4:17 pm
Napisal/-a jakaracman
Ne, takih zapor (ce sem te prav razumel "na gumb") ni. Cisto normalne dirkaske zapore... In majo jih tuid RWD in AWD avti, ne le FWD. Cena? Za kako astro GSI recimo 300 evrov (tam nekje 40% zapora) ...
Znas natancneje opisat na kaj si mislil (ker si zraven se menjalnik omenjal)?

Objavljeno: Po apr 11, 2005 9:59 pm
Napisal/-a tristan01
Zdravo!

Mislil je klasično zaporo diferenciala, ki deluje na osnovi kompresorja za zrak. V kabini imaš gum, ga stisneš in diferencial se zapre. To uporabljajo terenci za najhujše blato in sneg, ko ne pomaga nič več. Sistem je precej simpatičen, saj odpade ustavljanje, ni se potrebno igrati s prestavno ročico za zaporo, ki nikoli noče v pravi položaj, prav tako si ni treba mazati rok za zaklepanjem pesta....

Sistem deluje tako, da je v diferencialu majhen hidravlični bat, ki ob vklopu kompresorja zablokira zobnike v diferencialu. Žal pa taka blokada ni prilagodljiva.

LP Tristan01

Objavljeno: To apr 12, 2005 5:21 am
Napisal/-a DrMr
To sem mislil, samo za civilno rabo!

Objavljeno: To apr 12, 2005 8:42 am
Napisal/-a Ferrarist.
je blo že enkrat prej to...pa povem še 1x...poceni in dovolj dobra rešitev za navadnega smrtnika je PHANTOM GRIP,k ga narediš sam...
http://www.nivaoffroadteam.com/?page=mods/LSD

Objavljeno: To apr 12, 2005 11:05 am
Napisal/-a Ferrarist.

Objavljeno: To apr 12, 2005 11:19 am
Napisal/-a _BiStRi_
jakaracman je napisal/-a:Ne, takih zapor (ce sem te prav razumel "na gumb") ni. Cisto normalne dirkaske zapore... In majo jih tuid RWD in AWD avti, ne le FWD. Cena? Za kako astro GSI recimo 300 evrov (tam nekje 40% zapora) ...
Znas natancneje opisat na kaj si mislil (ker si zraven se menjalnik omenjal)?



Špera. za astro stane okol 500 eur,dirkalna seveda, pa rabljena ne nova....je krasna zadeva, sem jo pelu...sam za na cesto pa to ni je sam za pisto....


L.p Bistri...

Objavljeno: To apr 12, 2005 10:38 pm
Napisal/-a torstorm
kak pa je z osjo tam notri ki pride phantom grip.Ali se hitro znuca, to mi deluje kot nega bremza ki malo zavira tisto os v diferencialu, samo pri hitrovrtečih motorjih ne vem kako dolgo bi to zdržalo.

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 8:25 am
Napisal/-a Ferrarist.
ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 4:12 pm
Napisal/-a DrMr
Ferrarist. je napisal/-a:ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...


thenx ;)

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 10:00 pm
Napisal/-a torstorm
Ferrarist. je napisal/-a:ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...


aha.
pa to dela stalno da zavira zobnik? se da mogoče to izklopiti s čim?

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 10:09 pm
Napisal/-a Dariooo
Ferrarist. je napisal/-a:ne,ne zavira osi,ampak zavira zobnik...js sm jo mel v peugeotu 205 gti cca eno leto,pa ni blo nč narobe-sm ga odprl prej k sm ga prodal,da smo pogledali,če je vse ok...pa sta sam zobnika mal zdrsana(in seveda tudi ploščici od phantom gripa...)le zdrsano vidiš,ni pa zrabljeno...tko,da...js bi priporočal phantom grip,k meni se je lepo obnesel...zdej pa se delala za samuraja dva kom.-za prednji in zadnji diferencial...


ow ow ow a mas to se za 205-ko??????
LP ;)

Objavljeno: Če apr 14, 2005 7:23 pm
Napisal/-a Ferrarist.
ne,je šla z avtom...se ti pa splača naredit,res...

Objavljeno: Če apr 14, 2005 8:00 pm
Napisal/-a Dariooo
Ferrarist. je napisal/-a:ne,je šla z avtom...se ti pa splača naredit,res...

hm....to kot si ti mel....tako kocko, s tistimi luknjami, kolko % zapora je to?....tko da se bom js pol sploh lahko vozu, obracal ipd?
hmm... a mas maybe kake nacrte od tega in mere??....
LP

Objavljeno: Če apr 14, 2005 8:34 pm
Napisal/-a DrMr
Ferrarist. je napisal/-a:ne,je šla z avtom...se ti pa splača naredit,res...


Samo to mora trest, teže blokade niso scentrirane, kako se je obnašal avto pri npr.190 km/k v ovinek ko ga še zategneš :?:

Objavljeno: Če apr 14, 2005 8:43 pm
Napisal/-a Ferrarist.
190 v ovinek?pr nas ni ovinkov,v katere bi letu 190...pr nas moraš pokazat j***a,ko greš 50 skoz ovinek z ročno,pod ovinkom pa je 8 m globoka škarpa,na dnu pa so posajene trte in te proti gor gledajo stebri od trt in komej čakajo,da te nasadijo nase...
meni ni nč treslo,kolk% zapora je-je odvisno,kolk daš močne vzmeti...mal težje se bo zavivalo...načrtov pa nimam,k sm kar mere pobral in smo iz dveh kosov železa porezkali tista dva koščka ven...

Objavljeno: Če apr 14, 2005 8:47 pm
Napisal/-a DrMr
Ferrarist. je napisal/-a:190 v ovinek?pr nas ni ovinkov,v katere bi letu 190...pr nas moraš pokazat j***a,ko greš 50 skoz ovinek z ročno,pod ovinkom pa je 8 m globoka škarpa,na dnu pa so posajene trte in te proti gor gledajo stebri od trt in komej čakajo,da te nasadijo nase...
meni ni nč treslo,kolk% zapora je-je odvisno,kolk daš močne vzmeti...mal težje se bo zavivalo...načrtov pa nimam,k sm kar mere pobral in smo iz dveh kosov železa porezkali tista dva koščka ven...


Pri nas pa so ovinki, trte pa kolko hočeš! (pa vina tudi, ne samo fructalovega soka). Bom pa probal tvoj sistem :lol: tnx za trud, samo jaz bi to rad izvedel z pnevmatskim vklopom ko to rabiš

Objavljeno: Če apr 14, 2005 8:49 pm
Napisal/-a Dariooo
Ferrarist. je napisal/-a:190 v ovinek?pr nas ni ovinkov,v katere bi letu 190...pr nas moraš pokazat j***a,ko greš 50 skoz ovinek z ročno,pod ovinkom pa je 8 m globoka škarpa,na dnu pa so posajene trte in te proti gor gledajo stebri od trt in komej čakajo,da te nasadijo nase...
meni ni nč treslo,kolk% zapora je-je odvisno,kolk daš močne vzmeti...mal težje se bo zavivalo...načrtov pa nimam,k sm kar mere pobral in smo iz dveh kosov železa porezkali tista dva koščka ven...


a skoda da jih nimas....se bom pol ze znasu....vseeno hvala ;)
ciao