Stran 1 od 2

Menjava motorja za megane-a

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 6:57 pm
Napisal/-a josh1512
Mene zanima kako je z menjavo motorja pri renaultu megane, imam namreč megane 1,4 letnik 1996 in bi rad zamenjal motor vsaj z 1,6, pa me zanima na kaj moram pazit, kaj vse poleg same glave moram še zamenjat ipd. in če ima kdo izkušnje s tem bi ga prosu če mi malo pove kako to gre, s homologacijo :oops:

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:02 pm
Napisal/-a PiLLLe
A ti sploh ves kaj delas?

Ce ti menjas motor menjas komplet. Zdj nevem als ti zmeden al nimas pojma al bi rd biu k user hyudaigti k pol sprasuje zakaj mu avto nedela kokr je treba pa ma blok od enga glavo pa od druzga.

Lp PiLLLe

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:04 pm
Napisal/-a HyundaiGTI
PiLLLe je napisal/-a:A ti sploh ves kaj delas?

Ce ti menjas motor menjas komplet. Zdj nevem als ti zmeden al nimas pojma al bi rd biu k user hyudaigti k pol sprasuje zakaj mu avto nedela kokr je treba pa ma blok od enga glavo pa od druzga.

Lp PiLLLe


Men avto že dela..... in to po tanovem prov lepo. Drugač ti dam pa prav če menjaš menjaj vse

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:04 pm
Napisal/-a josh1512
zadeva je taka, jst po pravici povem nimam pojma o tem sam moj motor ma 159000 km prevoženih in sem dobu ponudbo za 40ksit za 1,6 motor 40k km prevoženih zadeva vsebuje glavo z ventili in odmično gredjo...



zato pa pišem zadevo na forum da mi bolj izkušeni povejo

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:27 pm
Napisal/-a MapleLeaf
kaj za 40 jurjov bi dobo motor, ce te prav razumem :shock: :shock: :shock:

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:29 pm
Napisal/-a splash
40k? :shock:

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:33 pm
Napisal/-a iKst
Nevem kako je pri meganu, ampak ponavadi je treba menjat komplet motor, elektroniko, predelat nosilce, včasih zamenjat tudi menjalnik pa velikokrat se zaplete pri kakšnih posodah za vodo itd. Če nimaš pojma je lažje avto prodat pa močnejšega kupit.

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:53 pm
Napisal/-a josh1512
škoda mi ga je prodajat, k je školjka še ful dobra, brez rje, pa glih sm mu dal felge, pa šp. izpuh gor. drugač pa ja človek mi da vse našteto za 40k :D

Slika

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:54 pm
Napisal/-a josh1512
sam eibach-a še gor pa bo to to :-P

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 7:59 pm
Napisal/-a iKst
Tudi vse kar si ti naštel še vedno ne znese za polovico motorja. Glava je samo zgornji del. Rabiš cel blok z bati, glavno gredjo itd. Rabiš komplet elektroniko, verjetno druge nosilce, mogoče celo menjalnik drug. Dvomim da boš za manj kot 100k kje dobil komplet za megana. Pol pa še za delo računaj minimalno 50k. Če bi že delal predelavo se potem bolj splača 2.0 dat not.

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 8:14 pm
Napisal/-a voltage
seveda znese... jest sm dobu za 50k D7F renaultov motor (1.2i, letnik 00) z prevoženimi 30k kilometri. tko da lahk starejšo mašino z rahlo več prevožinimi tud za mal več dobiš (k smo že pr temu, a kdo prodaja 1.4/1.6 16v iz tanovga kliota? :P )
aja, josh1512 ti pa lepo pel enmu mehaniku al pa na uradn servis pa tm reč nj ti zamenajo mašino pa vse kar je potrebno (nucaš motor, računalnik, kolektorje (lahk da tut kr ceu auspuh sam ni nujno), menjalnik (optional) pa še par stvari k ti jih bodo drugi točn naštel.

LP
Matic

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 8:43 pm
Napisal/-a Dariooo
ja....tko kot so napisali...verjetno bos rabu samo racunalnik.....ampak nism lih siguren...maybe se kako stvar od elektronike, drugace pa ti lahko to vse avtoelektricar postela..
pol tudi kot so ze povedali rabis komplet motor, od karterja, do pokrova.....in sele pol ga lahko das not...
glede nosilcev, pomojem avto jih ima isto, samo bos mogu ob motorju met original nosilce, se pravi od 1.6....
pol za menjalnik...pa je moznost da tudi gor pase od 1.4.....zdrzal bo...ne se bat...samo uprasanje ce pase gor vijak na vijak.....
no to je moje misljenje......zdaj glede vsega tega pa je od avta do avta odvisno, samo veliko stvari je podobnih (npr nosilci na karoseriji, ter ohisje menjalnika, ter blok motorja) ampak je vse uprasljivo, za ta motor, tko da bi se moral precej informirat, po moznosti s kom ki je to ze pocel ;)
LP

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 8:50 pm
Napisal/-a Mini Me
Ja Ja ti kr pel na servis pa ene 500k sabo vzem pa ti bodo z veseljem zamenjal. :P
Dj bod resn.Če hočs močnej zamenjej avto.
Sej dobiš lepga za male pare(2.0 16V).

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 8:53 pm
Napisal/-a monster_d
Mislim da ti glava od 1.4 nic ne koristi :D
Racunalnik, cel motor, nosilci, zdaj se odvisno kak je z polosovinami, kilerjem in pa menjalnikom, izpuh ce pase isto al treba menjat.
Sicr pa so ti ze ostali napisali.

Objavljeno: Sr apr 13, 2005 9:04 pm
Napisal/-a KREMENKO
Vse komplet al pa nič. :D

Objavljeno: Če apr 14, 2005 10:19 am
Napisal/-a Dr_S
Ej tastar tuki se pogovarjamo o Renaultu ne o kšni Hondi recimo.
Pri Renaultu paše (skor) vse.

Povej najprej katero mašino bi ti dal?
Če te prav razumem maš ti zdej 1.4 . Dal bi pa notr 1.6e. To so take mašine ki so bile v meganih do 98letnika?

Tako mašino mam jst zdej notr. Tko da če te kej zanima kako je kej postavljeno al pa kako pridejo nosilci, se lahko zmeniva in boš pogledal.

Torej za zamenjavo potrebuješ:
Celotno mašino (karter,blok+glavno gred+ojnice+bate)
Glavo motorja(+odmično), dobr če je še pokrov ventilov zraven, da ga ne boš pol iskal.
Nosilce motorja (ker so vrjetno močnejši)
Alternator, štarter
Računalnik za delovanje motorja, ter računalnik za vžig!
Celotno elektroniko, ki pride iz compa na injektorje in te zadeve.
Pa pogledat bi blo treba kako pride mašina na most. Če je isto kot pri meni potem ne rabiš nič polosovin in mosta menjat. (skor 100% da paše)
Pa pozanimat bi se blo treba za menjalnik.

Torej moje mnenje je da je največ težav z inštalacijo elektronike.
Tko da če poznaš kšnga dobrga električarja se priporočam.

LP

Objavljeno: Če apr 14, 2005 10:36 am
Napisal/-a Mrcina
OK, samo še eno vprašanje: Zakaj hudiča bi menjal? Njegov avto ima 159.000km in nič ne piše da bi bilo z avtom kaj narobe. 1,4 mašina (če je to še ista kot v 19-ki) bi morala iti vsaj do 500kkm, če pa ni ista, pa mogoče kaj manj, ampak vseeno vsaj še enkrat več. Fant bi pa menjal na 1,6... Če hoče pridobit kaj na moči, potem je spet brezveze dajat noter 1,6, potem vsaj 2,0...

Najbrž je pač dobil nekje poceni motor (oziroma očitno še cel motor ne), sedaj pa misli da je to tako, kot gumo zamenjat.

Moj predlog je, pa brez zamere, vozi lepo z 1,4 dokler gre, če ti je pa prešvoh, lahko pa tistih nekaj 100k vržeš raje v tuning, ali še bolje, prodaj 1,4 in kupi nekaj močnejšega, magari s 40kkm (pač nekaj časa išči). Ne se zaj****t z menjavo motorja. Če bi bilo to tako lahko, bi imeli vsi zamenjane motorje...

LP pa brez zamere

Mrcina

Objavljeno: Če apr 14, 2005 10:41 am
Napisal/-a Mick Jerry
Glej pri vsej tej elektronki je stvar tako komplicirana že če hočeš mašino z enako mašino zamenjat če ni čisto istega tipa. Glava, ki ti jo nekdo ponuja za 40k ti prou nč ne koristi. Lohka jo postavš v prtljažnik al pa v dnevno sobo, sam namontirat je pa ne boš mogu.

Če že, potem boš mogu dobit komplet mašino, kot je napisal Dr_S.

Objavljeno: Če apr 14, 2005 11:01 am
Napisal/-a modriDIRKAC
bla bla bla....nč ne vete....
torej...motorja 1.4e in 1.6e sta na zunaj čist identična....razlika je v hodu in premeru batov...pa 1.6 ma blok iz enega kosa 1.4 pa ima vstavljene puše....glava je enaka le da ima 1.6; 4 točkivni vbrizg 1.4 pa mono....lahko zamenjaš samo blok glavo pa porabiš od 1.4 samo boš zgubu nekaj konjev zaradi vbrizgavanja...če boš menjal pa komplet pa morš vzet tud računalnik in inštalacijo....menjalnik ni problem...paše...prav tako vsi nosilci...avspuh ...cevi...itd...samo pazi da bo motor mlajši od l. 1998 ker so bile mašine iz prve serije ene madžarske in so ful ribale na zadnjem cilindru....motor pa ne boš dobil prov pocen ker so te mašine kar iskane...

upam da sem ti kej pomagu

lp