Stran 1 od 2
Sportni filter v skatli!!
Objavljeno: To apr 19, 2005 6:57 pm
Napisal/-a Doctor DJ
Tega pa res nisem nikjer zasledil!!!!!!!!
No a se splača dat filter v normalno ohišje brez sprememb - res da v testu piše da je zračni upor isti kot pri navadnem filtru.
A se kaj pozna pri obnašanju avta?
Bencinar 1.6 16V.
Pa neki piše za škatlo z predelavo?
A to pomeni da pač luknje not navrtaš pa je?
Prosim ne se bunit če je kje to pisalo sam sem gledal na tem forumu pa še na renaultovem pa nič.
Za odgovore hvala, za pripombe pa
lp
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:05 pm
Napisal/-a _BiStRi_
No lohka ti samo povem, da z športnim filtrom v škatli ne boš pridobu na zvoku niti malo, baje so malo bolj prepustni, pomoje je pa v tem primeru vseeno, tud če obdržiš navadnega, razen, če nimaš namena škatle predelovat(razrezat,vrtat) ali pomoje jo je škoda.....če kupuješ,kupi pravi športni filter...
L.p Bistri...
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:13 pm
Napisal/-a Doctor DJ
se prav bol ne kot ja?
a tud zvoka nebi dobu.
Bom pa tud remusa gor dal.
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:16 pm
Napisal/-a _BiStRi_
Kateri avto pa imaš???
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:50 pm
Napisal/-a primzy69
škatle se ti zih ne splača uničvt k če boš pa mrbit kdaj mislu nazaj dt pa nouš mogu. drgač se ne splača dat v škatlo k nouš nč is tem prdobu.
Objavljeno: To apr 19, 2005 7:54 pm
Napisal/-a Doctor DJ
Avto: Renault Megane II (2004) 1.6 16V.
Se pravi bolš nič? konusnega pa nebom kupoval ker nedam $ se za homolomo.
thx
lp
Objavljeno: To apr 19, 2005 8:14 pm
Napisal/-a _BiStRi_
Ma sej ne rabiš homologirat, sam mimo policajev ga ne pritiskat....
L.p Bistri...
Objavljeno: To apr 19, 2005 10:31 pm
Napisal/-a RegY
raje mimo policajev stiskam kolko hočem, pa mam homologiranega

če stiskam, stiskam po celi črti, in me noben nebo zadržal

Objavljeno: To apr 19, 2005 10:36 pm
Napisal/-a Zzooommm
Doctor DJ, pejd mal na iskanje pa poglej pod temo FILTRI je na zadnji strani napisano nekaj glede notranjih... Proti koncu.
Objavljeno: To apr 19, 2005 10:39 pm
Napisal/-a M3
škoda. ker jaz ne morem dat konusnega filtra ker imam na airboxu razdelilno
kapo od benza.

Objavljeno: To apr 19, 2005 10:49 pm
Napisal/-a M3
hja kaj pa konusni filter u airbox???? a bi se kej poznalo na zvoku?
ga ima kdo tako montiranega?
ker meni bi sigurno šel ker imam ogromen airbox.
Objavljeno: To apr 19, 2005 10:55 pm
Napisal/-a Speedfighter
Kako se pa kej obnese nehomologiran konusni filter na tehničnem??Ma kdo kake izkušnje glede tega?Tenx!
Objavljeno: To apr 19, 2005 10:57 pm
Napisal/-a M3
Speedfighter je napisal/-a:Kako se pa kej obnese nehomologiran konusni filter na tehničnem??Ma kdo kake izkušnje glede tega?Tenx!
to pa je vse odvisno od sreče beri.razpoloženje unega ki pregleda vozilo

Objavljeno: To apr 19, 2005 11:05 pm
Napisal/-a _BiStRi_
Speedfighter je napisal/-a:Kako se pa kej obnese nehomologiran konusni filter na tehničnem??Ma kdo kake izkušnje glede tega?Tenx!
Jst sem mev dva tedna nazaj registracijo, pa mam športni filter in športni volan nehomologiran seveda, pa so odprl haubo, pa je sam komentar padu da fajn muka...in to je vse...
L.p Bistri...
Objavljeno: To apr 19, 2005 11:08 pm
Napisal/-a Speedfighter
Spodbudni odgovori...

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 7:46 am
Napisal/-a YOC
M3 je napisal/-a:hja kaj pa konusni filter u airbox???? a bi se kej poznalo na zvoku?
ga ima kdo tako montiranega?
ker meni bi sigurno šel ker imam ogromen airbox.
isto
lp

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 7:50 am
Napisal/-a croma_man
jst mam vgradnega in se ful pozna npr. ko mi ne zaduši motorja več ko pohodim po gasu pa tud pri končni se pozna malenkost. Zvok pa odvisno, če ga ujameš, npr. pri meni če ga pri 3000 pohodim bo mukal, drugač je tiho. Na mestu se ga pa ne sliši kot npr. konusnega.
Objavljeno: Sr apr 20, 2005 8:03 am
Napisal/-a Torti
_BiStRi_ je napisal/-a:Jst sem mev dva tedna nazaj registracijo, pa mam športni filter in športni volan nehomologiran seveda, pa so odprl haubo, pa je sam komentar padu da fajn muka...in to je vse....
Pri meni je blo isto!

Objavljeno: Sr apr 20, 2005 3:36 pm
Napisal/-a Mick Jerry
Odvisno od avta kot kaže; foter je imel K&n vgradnega na Audiju TT(225 KM), torej za v škatlo, pa se je precej poznalo da je lažje dihal. Logično, upor zarak pri pretoku zraka je bil manjši, kar pomeni manj moči porabljene za premikanje zraka po dovodu in več moči za premikanje batov. Poleg tega se je poznalo na glasu, vendar le tako da je avto bolj bobnel in imel na splošno bolj globok glas, ni pa bilo takih efektov kot pri konusnem, jasno da ne.
Objavljeno: Če apr 21, 2005 5:25 pm
Napisal/-a Bel-Tirid
No poj pa nevem zakaj se moji sestri bolj dere kot meni (ok zvok je slabsi) pa ga ima zaprtega v skatli.
Pojdi v technoracing pa probej, pa ni ti treba kupit.