Stran 1 od 1

bmtrade

Objavljeno: Pe apr 22, 2005 6:12 pm
Napisal/-a bridgestone
http://www.bmtrade-si.com/
a ste že zasledili in kašna so vaša mnenja?

"Vsi "TuningBoxi" vsebujejo mikroprocesor. So DIGITALNI BOX-i! Procesor prestreže signale, ki jih ECU pošlje visokotlačni črpalki, in jih spremeni v digitalno obliko. Signal nato primerja z originalnim "ful map-om" (ki ga ima zapisanega v TuningBoxu), ter ga optimizira. Digitalni signal se potem spremeni v črpalki razumljivo obliko in se pošlje naprej do visokotlačne črpalke. Vse druge "analogne" tuning škatlice pa po drugi strani vsebujejo le primitivno elektroniko, ki manipulira z kontrolnim signalom ECU in le multiplicirajo število analognih signalov. Drugače povedano: le povečajo količino vbrizganega goriva, neodvisno od tega, kaj motor sploh potrebuje.
Meritev moje Opel Omege 2.2DTI z in brez TuningBoxa! Meritev opravljena 1.3.2005 pri Senica Motorsport. RAZLIKA JE OČITNA!!."



seveda če opravlja meritve pri senici.:D :D
- kako lahko stvar zanesljivo deluje če je vmes dodatni ecu, ki popravlja signale
- kako lahko sploh stvar deluje če uravnava samo čase vbrizgov, ne uravnava pa
pritisk turbine...

že iz teksta je razvidno da je stvar zelo vprašliva, ko to bereš pomisliš da je tekst sestavil otrok.
skratka moje mnenje je da je tole bolj tako tako, za naivne, in ostajam zvest RSR-u.

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 12:06 pm
Napisal/-a mamomu
Za "otročjo" obliko strani se vam vsem opravičujem. Stran je bila res narejena v zelo kratkem času, in do sedaj še jo nisem uspel vsebinsko in slovnično posodobit.

Že velikokrat sem zasledil, da je meritev pri Senici lažna. Zaradi kao votlih valjev?
Saj pa je važno le to, kakšna je sprememba v navoru in konjih PRED in PO vgradnji. In če bi bilo iz 50KM v 75KM je edino važna razlika meritev! 25KM!! Iz 140 na 165 = 25KM!

Ne morem povedati nič slabega o RSR! Ampak, oni imajo svoj način, jaz svojega!
In mislim, da tudi ne izumljam "tople vode" in da se je tovrstni tuning že zelo uveljavil v EU!
In najbolj važno za mene je, da so do sedaj bile vse stranke zadovoljne.

lp.
Bra

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 12:25 pm
Napisal/-a RegY
tud non turbo mašine?

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 1:03 pm
Napisal/-a mamomu
Ne, na žalost je tuning samo za turbodiesel motorje. Ne preprogramira se originalen eprom, ampak se med njega in črpalko doda modul. On pa seveda izvede vse spremembe v delovanju črpalke (poveča količino goriva, optimizira čase vbrizga,...)

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 1:15 pm
Napisal/-a BimmerM
A za Cliota 1.5 dCi 80KM ni? Kakšna je cena?

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 1:21 pm
Napisal/-a phoebus
Ja tu je samo ena stvar ki me moti- pri "klasičnem" čip tuningu se popravi program v kontrolerju (računalniku) mašine. Potem pač računalnik dela po drugem programu in daje od sebe druge signale.

Tu pa se analogen izhod kontrolerja digitalizira, primerja in prenastavi in spet pretvori v analogno obliko- torej 2 pretvorvi A/D oz. D/A več.

In več kot je pretvorb, več je anomalij signala (poglejte samo LCD z analognim priklopom- nekatere barve šumijo).

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 1:49 pm
Napisal/-a mamomu
Ne, za 1.5DCi še ni! Po pravici povedano, še nimam informacij, zakaj še ni in kdaj bo. Bom vprašal proizvajalca.

To z analogno-digitalno, pa ni tako kritično, kot se čuje!! Stvar deluje čisto ok! Box spreminja vse v digitalni obliki (0111001000 saj razumete), kot analogni box pa se smatra box, ki le multiplicira količino goriva in ne dela in ne spreminja nič drugega (časi vbrizga, predvbrizgi,...).
Ma saj razumete :D

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 3:17 pm
Napisal/-a P206S16
a pol ta "box" meni na 206 S16 100kw nebi nič pomagal? Kaj priporočate klasični čip tuning, z meritvami na valjih?

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 4:15 pm
Napisal/-a mamomu
Ne, nebi nič pomagal! - Bencinar!! ;)

Objavljeno: Sr maj 04, 2005 11:21 pm
Napisal/-a CarInvent
@BimmerM: za Cliota 1.5 dCi : www.car-invent , model EXP ima zelo ugodno ceno ....

LP