Stran 1 od 1
oktani vs. kompresija
Objavljeno: To maj 10, 2005 8:41 am
Napisal/-a JohnyR
A ve kdo mogoče formulo oz podatke za pretvarjanje oktanov goriva v kompresijski faktor.
Zanima me predvsem, kolika je največja kompresija, ki jo prenese 98 oktansko gorivo ( EURO PLUS 98 ) .
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 8:42 am
Napisal/-a JohnyR
A res nihče ne ve?
Da še povem zakaj bi rabil ta podatek.
v eni temi (link spodaj) pišem o Oplu, ki sem ga dobil za na mobikrog, in bi mu rad kot eno od predelav povečal kompresijo, pa me zanima kje je meja.
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 9:17 am
Napisal/-a cheno
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 9:24 am
Napisal/-a JohnyR
Takih strani sm tudi jaz našel malo morje, vendar mi nič ne pomagajo.
Na teh straneh sam piše kaj pomeni oktansko število, kar pa vem že od nekdaj.
Rabim vedet kako prevesti oktansko število v največjo možno kompresijo.
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 9:26 am
Napisal/-a cheno
z dodajanjem svinca...
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 9:28 am
Napisal/-a JohnyR
cheno je napisal/-a:z dodajanjem svinca...
Vidim, da še kr ne razumeš.
Hočem povečat kompresijo motorja, ne pa oktansko število goriva.
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 9:41 am
Napisal/-a a33
z 98 ko ne bo šlo kaj extra, kompresija je odvisna tud od oblike zgor, prostora svečke itd ... za 4 T nekje do 12:1 2 T tud do 15. čeprav eni klenkajo že pri 10:1.
kak avto pa maš - mislim motor ? ma senzor klenkanja
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 9:57 am
Napisal/-a cheno
z dodajanjem svinca zvišaš mejo samovžiga(klenkanja) in iz tega sledi da lahko povečaš kompresijo motorja!!!
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 10:01 am
Napisal/-a cheno
JohnyR: ti si spraševal do koliko lahko povečaš kompresijo, kakšne standardne formule ni, eni motorji prej začnejo klenkat drugi pozneje(kot je napisal a33).
jest sem ti napisal kako preprečiš samovžig bencina(z dodajanjem svinca mu ne zvišaš oktane), do samo vžiga pa pride če je previsoka kompresija oz. premalo oktanski bencin(to velja za bencin brez dodatka svinca, če mu dodaš svinec je oktansko število enako, vendar ima višji nivo samovžiga - do klenkanja pride dosti pozneje)
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 10:04 am
Napisal/-a a33
misliš svinčev tetraetil , - tekoć dodatek in strupen ! pa ne vem kje bi ga dobil, ker se že dolgo ne uporablja več.
kupi si kak STP Octane booster al podobno pa 98 ko daj not pa bo.s kompresijo pa ne pretiravat.
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 10:06 am
Napisal/-a cheno
a33: avto je kadett, je na fergazer tko da nima knock senzorja.
johnyR: ena od možnih rešitev je da narediš bolj bogato mešanico, da ne pride do klenkanja(ko boš povečal kompresijo motorja)
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 10:12 am
Napisal/-a a33
za 1,3 ohc največ 10,5 :1 pa še to ni ziher da nebi malo poklenkal .
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 10:34 am
Napisal/-a JohnyR
OK, hvala, zdej sem pa dobil svoj odgovor.
Se bom še probal mal s kakim mehanikom posvetovat, sam mislim da bom naredu nekje med 10 in 10,5.
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 10:37 am
Napisal/-a Blinder
Kompresija in kompresijsko razmerje ni ista stvar(za tistega ki ne ve).
lp
Objavljeno: Sr maj 11, 2005 11:33 am
Napisal/-a a33
Blinder je napisal/-a:Kompresija in kompresijsko razmerje ni ista stvar(za tistega ki ne ve).
lp
ja vsekakor, sta pa premosorazmerna.
reči mehaniku da rabiš cca 13 barov kompres. tlaka.
Objavljeno: Po maj 16, 2005 12:48 pm
Napisal/-a Mr. S2k
Pri S2000 imaš serijsko 11 : 1. Z znižano glavo imaš 11,7 : 1 in gre na 98 oktanov.
Ker Spoon prodaja takšna tesnila za glave, pomeni da je še rezerva...
Upam da sem kej pomagal.
lp Mr. S2k