Stran 1 od 3

Menjava motorja

Objavljeno: Ne mar 30, 2003 11:08 pm
Napisal/-a lisko
Zanima me kaj vse potrebujem(papirje) in kaj vse je potrbno storiti da lahk novi motor homologiram? Mam R5 CAMPUS 1.1 pa bi dal not motor od R5 FIVE. Zanima me kak je s homologacijo?Motor bom mi menju en mehank ki je to že delu in vem da bo dobr nardil :D Sam zanima me kaj morm pol storit pa kok je približn cena vsega tega "papirnatega sranja"? :lol:

Objavljeno: Po mar 31, 2003 8:02 pm
Napisal/-a Punto_GT
Cena je 14 500 če že imaš homologacijski kartonček, čene še plus 6 000 sit. papirje pa ne bi vedu kake moreš imet, po moje je zadosti številka motorja.

Objavljeno: Če apr 10, 2003 2:40 pm
Napisal/-a kr3mn1
punto je napisal/-a:Cena je 14 500 če že imaš homologacijski kartonček, čene še plus 6 000 sit. papirje pa ne bi vedu kake moreš imet, po moje je zadosti številka motorja.


ni treba homo kartoncka! sam od uradnega servisa rabs potrdilo (gres tja in reces dejte mi to pa to napisat da motor not pase), od mehankarja ki je to delal da je v lastni reziji pa racun od masine. ce nimas teh stvari ne bo prepisa.

lp, kr3mn1

Objavljeno: Če apr 10, 2003 7:34 pm
Napisal/-a Need_Power
Kako pa dobit račun od mašine? To je mišljeno če npr. pri uradnem zastopniku za tvojo znamko kupiš, ali velja tut navadna kupoprodajna pogodba, ki jo skleneš s svojim avtomehanikom, kateri ti je prodal mašino?

TNX za odgovor

Ajde

Objavljeno: Pe apr 11, 2003 12:31 am
Napisal/-a lisko
V skladu z ZVCP(url.I.RS st. 30/98) morate za vozilo ob pregledu
predloziti
o izvoru in lastnistvu vozila(prometno dovoljenje ali kak drug
ustrezen dokument)
in vsa dokazila o spremembi lastnistva vozila od zadnje registracije t.j.
racune in carinske deklaracije oz. overjene kupoprodajne pogodbe.
Ter dokazila o izvoru in lastnistvu posameznih delov vozila, ki so
bili zamenjani
ali naknadno vgrajeni(sasija motor, itd.)Poleg prinesite tudi izjavo o
ustreznosti
vozila(homologacijo).V primeru predelave nadgradnje pa je potrebno
predloziti tudi
tehnicno porocilo o predelavi in morebitno drugo tehnicno dokumentacijo
(odredba o homologaciji, ur.L RS st.33/98)

Tole je odgovor na prošnjo za homologacijo iz lpp-ja :o
drgač pa mislim da je prometna dovolj da dokažem moje lastništvo pa račun oz. kupoprodajna pogodba odpada ali mehankarja da je motor men prodal.
Kaj več pa tko skor ne morm dobit pri 10 let starem avtu :twisted:

Objavljeno: Pe apr 11, 2003 2:38 pm
Napisal/-a monster_d
lisko1 je napisal/-a:V skladu z ZVCP(url.I.RS st. 30/98) morate za vozilo ob pregledu
predloziti
o izvoru in lastnistvu vozila(prometno dovoljenje ali kak drug
ustrezen dokument)
in vsa dokazila o spremembi lastnistva vozila od zadnje registracije t.j.
racune in carinske deklaracije oz. overjene kupoprodajne pogodbe.
Ter dokazila o izvoru in lastnistvu posameznih delov vozila, ki so
bili zamenjani
ali naknadno vgrajeni(sasija motor, itd.)Poleg prinesite tudi izjavo o
ustreznosti
vozila(homologacijo).V primeru predelave nadgradnje pa je potrebno
predloziti tudi
tehnicno porocilo o predelavi in morebitno drugo tehnicno dokumentacijo
(odredba o homologaciji, ur.L RS st.33/98)

Tole je odgovor na prošnjo za homologacijo iz lpp-ja :o
drgač pa mislim da je prometna dovolj da dokažem moje lastništvo pa račun oz. kupoprodajna pogodba odpada ali mehankarja da je motor men prodal.
Kaj več pa tko skor ne morm dobit pri 10 let starem avtu :twisted:


No lisko pol bo drzalo kar sem ti jaz napisal!!!
Samo masino nabavi pa bo trgalo :)

Objavljeno: Če avg 10, 2006 11:12 am
Napisal/-a Tomi000
Jaz imam RENAULT CLIO I l 93 1.2 RN in bi prav tako rad enkrat menjal motor, ker sem z avtom zadovoljen in vem da ni z njim nič narobe, ker ga lastim že dobri 2 leti, pred parmi dnevi sem pa menjal (obojne nove fedre spredaj, nove puše na "vilcah", nove končnike-naredil optiko), samo muči me ker je motor švoh, jaz se rekreativno ukvarjam z kolesarstvom in hodim na maratone ipd. in takrat peljem bicikel na strehu in včasih imam 3 kolesa na strehi in takrat gre avto komaj 100kmh po avto cesti na ravnini, no rečmo da imam 115km/h povrečje takrat (ni samo ravnina :P), pa tudi drugače gre komaj 140km/h (po vsej verjetnosti nosilci od koles poberejo nekaj moči)

zato me pa zdaj zanima kakšen motor lahko vgradim oz zamenjam, a je enak motor od cliota 1.4 RT (moj je 1.2RN z zaugom), oz. ali so od leta 1991 pa do leta rečmo 1995 enaki motorji? kater bi bil najbolj optimalen in koliko pribižno stane motor?
Hvala vam
lp

Objavljeno: Če avg 10, 2006 11:21 am
Napisal/-a Mad
...Zakaj pa hočeš homologirati saj nihče ne bo gledal kakšen motor imaš notri pa še na videz sta enaka ... mislim da si delaš nepotrebne preglavice edino motor od R5 Express - kot je v Cliotu bi opravičil tako potezo ker je drugačen na pogled - ENERGY motor L.p. Mad

Objavljeno: Če avg 10, 2006 2:03 pm
Napisal/-a bsmuk31
@Mad številke motorja se potem ne ujemajo

@lisko jaz sem to naredil pred cca 6 leti, pa sem tja prinesel samo prometno od motorja in kupoprodajno pogodbo. Motor sem pa menjal sam in niso nič komplicirali, samo to je bilo 6 let nazaj, kako pa je danes pa ne vem.

Objavljeno: Če avg 10, 2006 4:22 pm
Napisal/-a čare
številk motorja ni več oz. jih nihče več ne gleda ker se motor smatra kot potrošni material in to že kr neki časa

Objavljeno: Če avg 10, 2006 6:36 pm
Napisal/-a bsmuk31
S tem se pa ne bi strinjal, ker potem jih sploh ne bi bilo v prometnem dovoljenju.
Moje mnenje je da s številko motorja dokažeš, velikost in moč motorja, poreklo, sovpadanje s šasijo,...

Objavljeno: Če avg 10, 2006 6:55 pm
Napisal/-a čare
u prometni nimaš številke motorja ampak TIP motorja in to od takrat ko je motor ratal potrošni material

Objavljeno: Če avg 10, 2006 7:08 pm
Napisal/-a dobek
v starih prometnih je se vedno st. motorja, v novih pa samo se tip

Objavljeno: Če avg 10, 2006 9:00 pm
Napisal/-a Mad
Tomi000 je napisal/-a:Jaz imam RENAULT CLIO I l 93 1.2 RN in bi prav tako rad enkrat menjal motor, ker sem z avtom zadovoljen in vem da ni z njim nič narobe, ker ga lastim že dobri 2 leti, pred parmi dnevi sem pa menjal (obojne nove fedre spredaj, nove puše na "vilcah", nove končnike-naredil optiko), samo muči me ker je motor švoh, jaz se rekreativno ukvarjam z kolesarstvom in hodim na maratone ipd. in takrat peljem bicikel na strehu in včasih imam 3 kolesa na strehi in takrat gre avto komaj 100kmh po avto cesti na ravnini, no rečmo da imam 115km/h povrečje takrat (ni samo ravnina :P), pa tudi drugače gre komaj 140km/h (po vsej verjetnosti nosilci od koles poberejo nekaj moči)

zato me pa zdaj zanima kakšen motor lahko vgradim oz zamenjam, a je enak motor od cliota 1.4 RT (moj je 1.2RN z zaugom), oz. ali so od leta 1991 pa do leta rečmo 1995 enaki motorji? kater bi bil najbolj optimalen in koliko pribižno stane motor?
Hvala vam
lp
...če imaš še vplinjač moraš vzeti do 92 letnika ko je imel vplinjač pilo ti bo manj šlo bo pa neprimerno bolje - zakaj vplinjač - manj boš rabil se jebat z inštalacijo pa še bolje gre in tudi katalizatorja ne boš rabil ... cene boš dobil v Salomonovem oglasniku ... pokliči okrog ... L.p. Mad

Objavljeno: Če avg 10, 2006 9:12 pm
Napisal/-a mloncar
Mad je napisal/-a:...Zakaj pa hočeš homologirati saj nihče ne bo gledal kakšen motor imaš notri pa še na videz sta enaka ... mislim da si delaš nepotrebne preglavice edino motor od R5 Express - kot je v Cliotu bi opravičil tako potezo ker je drugačen na pogled - ENERGY motor L.p. Mad

en laik bo težko opazil razliko med 1.1 mašino v 5ki) in pa 14. energy mašino.. ..na to se jst zanašam, tako da verjetno ne bom homologiru menjave (vsaj zaenkrat ne).

pravijo, da je sreča na strani pogumnih :-)

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 7:30 am
Napisal/-a Tomi000
Aha torej do letnika 92 1.4 clio so imeli še vplinjač-zaug, torej to se bolj splača in ta mašina naj bi bila bolj "živahna", hmm tole je pa zanimivo, da vem, se bo pozanimal...hvala

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 7:33 am
Napisal/-a mloncar
1.4 8V mašine s fergazerjem (koda mašine je E6J) so vgrajevali v Cliote in R19 (do letnika 93 se men zdi).

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 11:40 am
Napisal/-a Tomi000
Sem že najdel oglas "MOTOR ZA R-19,CLIO 1.4 ENERGY E7 V ZELO DOBREM STANJU" ima enako "zaug" tako da ne bo komlikacij in še oni mi bodo zmotirali mašino, komaj čakam da bom imel 1.4 yeah

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 6:55 pm
Napisal/-a Mad
mloncar je napisal/-a:1.4 8V mašine s fergazerjem (koda mašine je E6J) so vgrajevali v Cliote in R19 (do letnika 93 se men zdi).
...hy L. - točno do kdaj je bil vplinjač gor ne vem poznam pa motor - imel je 80 km in to še kar živih - športna odmična večji vplinjač dvigniti kompresijo in lahko imaš poceni raketo pa še zeelo trpežni motorčki so ... Pa tudi samo tako kot je - je že kar primerno ... uplinjač yeah L.p. Mad

Objavljeno: Pe avg 11, 2006 7:09 pm
Napisal/-a 8AK
kaj pa če želiš not spravit manjšo in posledično šibkejšo mašino, ter nato seveda hočeš nižje zavarovanje? kje dobiš potrdilo da je not šibkejša mašina? in kako to ugotovijo?