Stran 1 od 1

OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Objavljeno: To maj 17, 2005 9:30 am
Napisal/-a meganeman
Vsi pisejo samo kako fajn so chipi in moduli, mene pa zanima, ce je komu ze to pokvarilo motor?

Poznate koga, ki mu je tuning unicil motor ali turbino? Ali je to res neskodljivo za motor?

Hvala.

Lp,

Re: OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Objavljeno: To maj 17, 2005 9:34 am
Napisal/-a _VeNoM_
meganeman je napisal/-a:Vsi pisejo samo kako fajn so chipi in moduli, mene pa zanima, ce je komu ze to pokvarilo motor?

Poznate koga, ki mu je tuning unicil motor ali turbino? Ali je to res neskodljivo za motor?

Hvala.

Lp,



mas enga na mobisuxu k mu je razfukalo blok motroja!Pač tuning pod kozolcem :lol:

Objavljeno: To maj 17, 2005 3:46 pm
Napisal/-a DrMr
Jaz ne poznam nobenga :D

Objavljeno: To maj 17, 2005 3:50 pm
Napisal/-a Mr. S2k
Men je crknla turbina, ko je bil avto čipan pri RSR. Baje je bila neka slaba serija turbin v tem času, ko je bil moj avto narejen, tako da sem dobil novo pod reklamacijo.
Drugače pa ne poznam primera. Ahja 1.9 TDI sem imel. Je pa čisto drug avto potem. Ko bom imel naslednjič TDI, naredim isto...

Objavljeno: To maj 17, 2005 5:57 pm
Napisal/-a El fuego
Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.

Re: OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Objavljeno: Sr maj 18, 2005 8:25 pm
Napisal/-a Mister Twister
_VeNoM_ je napisal/-a:mas enga na mobisuxu k mu je razfukalo blok motroja!Pač tuning pod kozolcem :lol:


Tut brez tuninga je možno da ti blok razfuka :roll:

Fotru ga je :evil:

Re: OKVARA MOTORJA Z RSR ALI MODUL TUNINGOM?

Objavljeno: Sr maj 18, 2005 11:11 pm
Napisal/-a puhko
:shock:
Tuning ti ne bo uničil motorja,, motor si boš uničil sam 8) :!: Turbinski motorji imajo veliko,veliko več kompresije kot navadni in če ga ti žgeš obratomer u rdeče takoj ko si auto užgal se zaradi ne ogretosti marerjala motorja in turbine (kovina oz litina) ne razteguje oziroma ni tako prožen kot topel :!: To ti je čista fizika - zazteznos kovine pri različnih temperaturah!!! 8) Zaradi tega ti pol lahko poč blok motorja ali pa skuriš turbino!!!
Pri turbinskih motorjih je zlato pravilo -- dokler ni temperatura mutorja na 80 do 90 stopin ni pritiskanja na plin oziroma na čez 1800 ali 2000 obratov :shock: :D :!:
:twisted: Če pa mrzlega pritiskaš boš pa tud bencinarja uničil!!!!!
Lep primer je mel kolega, ki je auto užgal in takoj gas do konca! Možakar je mel Megana Coppe 1,6 16V in mu je pri 75000 km prebilo glavno tesnilo na bloku motorja :shock: :oops:!!! Nato je zamenjal tesnilo, prav tako je poravnal glavo!!!
Zložijo use skopaj in vidijo da nekaj ni uredu????? use še enkrat narazen in ugotovijoda je blok motorja počen!! HUDO, KAJ??

Objavljeno: Če maj 19, 2005 7:24 am
Napisal/-a meganeman
Kaj naj pocnem z 2000 obrati???? Pozimi je blo -20 stopinj pa sm ga jst normalno vozu to pomeni da saltam pr 2500, kedi mi gre tud do 3000 obratov, sej to se ni tiscanje motorja, al pac?

Z temperaturo motorja si najbrz mislu temperaturo vode, ker blok motorja se segreje za par sto stopinj, turbo se pa tok vec.

Jst mislim, da je tiscanje sele takrat ko ga nad 3000 drzis ene par minut! v bistvu niso vazni obrati ampak procent obratov glede na najvisje mozne obrate!

Objavljeno: Po jun 06, 2005 3:16 pm
Napisal/-a PBox
El fuego je napisal/-a:Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.


Boscheva črpalka in tudi šobe so bolj obremenjeni pri modulih, ki jih priklopiš na tipalo tlaka na skupnem vodu (common railu). ENO priključno mesto. Ti moduli dobljen signal potvarjajo in sporočajo v krmilnik motorja, da je prenizek tlak. Krmilnik potem od črpalke zahteva višji tlak. V istem času, pod višjim tlakom, dobi motor več goriva. Vbrizgalne šobe pa stokajo. Visokotklačna črpalka sčasoma (lahko tudi več kot 100.000 km) ni sposobna večjega tlaka in moč motorja zlagoma pada.

Če imaš modul, ki krmili čas vbrizga posamezne šobe, potem ne šoba ne črpalka nista z modulom nič bolj obremenjeni kot brez modula. ŠTEVILO priključnih mest je (večinoma) enako številu vbrizgalnih šob + priklop na vir napetosti.

LP

Objavljeno: Po jun 06, 2005 3:23 pm
Napisal/-a Eddis
PBox je napisal/-a:
El fuego je napisal/-a:Na Vectri DTI in TDI-ju je sla Bosch pumpa po gobe,oba pa sta imela/imata BOX.


Boscheva črpalka in tudi šobe so bolj obremenjeni pri modulih, ki jih priklopiš na tipalo tlaka na skupnem vodu (common railu). ENO priključno mesto. Ti moduli dobljen signal potvarjajo in sporočajo v krmilnik motorja, da je prenizek tlak. Krmilnik potem od črpalke zahteva višji tlak. V istem času, pod višjim tlakom, dobi motor več goriva. Vbrizgalne šobe pa stokajo. Visokotklačna črpalka sčasoma (lahko tudi več kot 100.000 km) ni sposobna večjega tlaka in moč motorja zlagoma pada.

Če imaš modul, ki krmili čas vbrizga posamezne šobe, potem ne šoba ne črpalka nista z modulom nič bolj obremenjeni kot brez modula. ŠTEVILO priključnih mest je (večinoma) enako številu vbrizgalnih šob + priklop na vir napetosti.

LP


Lepo si to povedu, mam obcutek da se razumes v to zadevo, kaj ti predlagas za AUDI A6 2.5 TDI 150KM, 6-prestav, letnik 99, MODUL ali CHIP TUNING ? Ali nic, kako ma Audi urejeno zadevo glede teh prikljuckokv in sob ter crpalke?

Objavljeno: Po jun 06, 2005 3:42 pm
Napisal/-a Mihc
joj no pa ker ma take dobre ideje da mores avto k ma turbino vozit kot po jajcih ko je hladen tm do 3500-4000obratov ga brez problema vrtis sej ga verjetno ne skoz vrtis tok visok samo pri pospesevanju kar ne predstavlja problema motor bolj mucis ce ga vozis v prenizkih vrtlajih !!! pac je pa res da od 4000 naprej pa raj ne praski ker tm so pa druge termicne obremenitve samo bolj stos tega je olje katero doseze svoje optimalno mazanje pri visjih temp pa pol so kle se faktorji uparjevanja bencina itd... motor je itak sam nastiman tako da termalna expanzija ne igra vloge ker se izenacuje med deli pac vsak se ustrezno raztegne....

v principu pa bi zelel da bi bla komora v kateri se vrsi izgorevanje v zacetku(sesalni takt) pa med kompresijo cim bolj mrzla ker gorivo nekontrolirano zagori zaradi previsoke temperature ne pa zaradi cesa drugega


kar se tice cip al pa box tuning pa mislim da je cip bolj elegantna in bolj tocna metoda

pa da boste mislil da kavasm v nulo

box
v keri koli obliki pretvarja tocne vrednosti od senzorjev v laznje katere pol posle racunalniku ta pac dobi za ene par teh senzorjev druge lazne informacije in sodec ce bi bli tisti podatki tocni dozira gorivo

medtem ko pri cipu

racunalnik dobi tocne podatke samo pac racunalnik ma pac nastiman da so startni parametri visji in pol te preko tabel in formul manipulera da bobi koncno vrednost kok bo vbrizgal bencina al d2 ja

tukaj je povno tabel povno povezanosti kompleksnosti ki jih nikol ne more nadomestiti mobul

edina pa res edina prednost modula je cena in nic drugega
ce si tak tip k prvo pogleda ceno pa ne uposteva kvalitete je modul idealna esitev zate

ce pa si tak da upostevas kvaliteto v razmerju z ceno pa ni druzga kot cip

kar se pa tice okvar tlacilk pa injektorjev je pa deloma kriva kontaminacija mogoce bi blo fino kdaj pa kdaj dat un dodatek da spuca zadevo (nase gorivo ni bog ve kaj) drugo pa je obraba baje da se kr konkretno mena pr visokotlacnih sistemih tlacilke pa injektorje tm po 150k km

Objavljeno: Po jun 06, 2005 4:10 pm
Napisal/-a PBox
E je napisal/-a:Lepo si to povedu, mam obcutek da se razumes v to zadevo, kaj ti predlagas za AUDI A6 2.5 TDI 150KM, 6-prestav, letnik 99, MODUL ali CHIP TUNING ? Ali nic, kako ma Audi urejeno zadevo glede teh prikljuckokv in sob ter crpalke?


Zanimivo (lepo) pri tem AUDI je, da je priklop modula kar na CAN-bus. Klik - klak. AUDI ima Boschevo tlačilko VP44. Ne upam se dati linka na stran, kjer si lahko ogledaš shemo delovanja. Me bo Ice "spucal".

Osebno sem pristaš tega, da iz danih parametrov (tlak polnjenja, tlak goriva) izvlečemo optimum. Pa naj bo to modul ali kakor koli ga imenujemo. Ni pa mi všeč preprogramiranje motornega krmilnika. Ker ti na servisu ta program lahko povozijo z originalnim, zato ker je neprenosljiv v drug avto, zato ker (praviloma) spreminja tlak polnjenja itd. AUDI 2.5 je že tak primer, da je modul zaradi enostavne montaže izjemno simpatična stvar.

LP

Objavljeno: Po jun 06, 2005 4:21 pm
Napisal/-a PBox
Mihc je napisal/-a:kar se pa tice okvar tlacilk pa injektorjev je pa deloma kriva kontaminacija mogoce bi blo fino kdaj pa kdaj dat un dodatek da spuca zadevo (nase gorivo ni bog ve kaj) drugo pa je obraba baje da se kr konkretno mena pr visokotlacnih sistemih tlacilke pa injektorje tm po 150k km


Nekateri serviserji imajo sisteme JETClean, ki ti MED DELOVANJEM motorja, očistijo celoten vbrizgalni sistem. Traja približno eno uro. Pol ure montaža vseh priključkov in vodov in pol ure samo čiščenje. Če se ti pa to ne ljubi, pa lahko tako čistilno sredstvo natočiš v gorivo in ti potem med vožnjo očisti vode, šobe, črpalko itd. To ima v svojem program Liqui Moly, pod imenom Diesel Spuelung.

LP

Objavljeno: Po jun 06, 2005 5:38 pm
Napisal/-a FireSTORM
omg
turbo motorja ne tiščiš kot je mrzel isto tak kot bencinarja, to pomeni naganjanje do 6000+RPM
edino kar pri turbini moraš še pazit da ko je mrzla da nima preveč velikega pritiska, ker takrat rada poči
zgorela pa turbina nebo...LOL to pa prvič vidim, turbina zgorela...omg
turbina je zlitina nevem kterih vse kovin in bi rabil okrog 1000°C da bi zagorela

turbina lahko samo poči, ponavadi cev ki pride na sesalni kolektor iz turbine, sama turbina pa zelo težko poči, razen če jo res ženeš mrzlo do 1,5 bara ali pa še več

chip tuning pa ne zjebe motorja, saj le to delovanje motorja še bolj optimizira kot je že optimizirano z samim tovarniškim ECU-jem
z chip tuningom se optimizirajo časi prižiganja svečk in vbrizgavanja goriva

Objavljeno: To jun 07, 2005 1:55 pm
Napisal/-a radar
ziv.
tud mene je na zacetku malo matralo a bo ok ali ne...
dam cipat in po 4 dneh se mi je zacela lučka na armaturi utripat za elektroniko in še dve zravn...
ga peljem na RSR, mi ga priklopi na računalnik in ugotovi, da se je to dogajal zaradi zamasenega filtra nafte, ker so bila odstopanja pri tlaku polnenja goriva prevelika polnenja goriva v prevelikih odstopanjih. Jest zamenjam to...in vse je OK.
Tako, da si lahko brez skrbi, se več ti povejo kot na servisu, prav tako mi je to vse preveril v smislu garancije...
Bodi brez skrbi, cipaj in potem uzivaj, ker je sprememba velika, predvsem pa dobrodošla in zadeva zacne nuditi uzitke......
:P :P :-P :D