Stran 1 od 2
swap motorja v clio 97
Objavljeno: To maj 17, 2005 4:31 pm
Napisal/-a s.Hio
Mene zanima, kako bi se dalo swapat motor 1.6 8v 90 konjski (original renault) v cliota letnik 97. Stvar bi priblizno tako zgledala (v tem je sicer 1.6 16v):
Zanima me, ce bi se sploh dalo dat motor od megana noter ali pa od cliota B od letnika 98 naprej in kaj vse bi rabu za to zrihtat in kje bi se dalo to uredit.
Objavljeno: To maj 17, 2005 6:33 pm
Napisal/-a PiLLLe
Jah ocitn se da

zdj teli klijici majo nosilce tko kt ponavad vecina renojev tko da bi moral pasat je pa tle uprasanje kok dinarcev bi ti nekdo uzel za to. S tem je kr dost zajebancije tko da bojo cifre pod 100k s tem da masino prineses ti
Lp PiLLLe
Objavljeno: To maj 17, 2005 6:57 pm
Napisal/-a voltage
tega kliota sm že en cajt nazaj opazvou k je isti k moj... scena je da majo iste nosilce avti: clio, twingo, r19, laguna, megane, petka... pa še bi lahk naštevou. je pa tut scena da morš zamenat use po vrst - mašino, menjalnik, računalnik, števce, auspuh... je pa vredno. torej a ma kdo zbitga 1.4/1.6 16v kliota? iščem eno totalko da bo model hotu na odpad odpelat. tut jest mam npr v svojmu kliotu (letnik 96) mašino od letnika 2000. moja je ribnla k je olje steku. jebiga bi blo treba dihtungo zamenat sam kua k mehanik pozab, pol pa kao on nč kriv.
Objavljeno: To maj 17, 2005 7:08 pm
Napisal/-a Dariooo
voltage je napisal/-a:tega kliota sm že en cajt nazaj opazvou k je isti k moj... scena je da majo iste nosilce avti: clio, twingo, r19, laguna, megane, petka... pa še bi lahk naštevou. je pa tut scena da morš zamenat use po vrst - mašino, menjalnik, računalnik, števce, auspuh... je pa vredno. torej a ma kdo zbitga 1.4/1.6 16v kliota? iščem eno totalko da bo model hotu na odpad odpelat. tut jest mam npr v svojmu kliotu (letnik 96) mašino od letnika 2000. moja je ribnla k je olje steku. jebiga bi blo treba dihtungo zamenat sam kua k mehanik pozab, pol pa kao on nč kriv.
petka nima istega......vem da en nosil se ne ujema
mah drugace pa se nabere dela ja.....pa je ful kriza s prostorjem v takem avtu...drugace pa lahko das tui mocnejsi motor not npr 2.0 16V

ze ce se gres take predelave

Objavljeno: To maj 17, 2005 8:32 pm
Napisal/-a cresh
ma dej mašino od R5 GT notr.
Kaj pa 2.0T od R25 al R20 bi šla notr?
Objavljeno: To maj 17, 2005 9:12 pm
Napisal/-a voltage
nism zihr. ja jest sam upam da dobim tole stvarco... 1.6 16v - 110HP.
Objavljeno: To maj 17, 2005 9:17 pm
Napisal/-a Dariooo
cresh je napisal/-a:ma dej mašino od R5 GT notr.
Kaj pa 2.0T od R25 al R20 bi šla notr?
ta bi sla ja...tudi od 21 1.7 turbo...16v...ima ful konjev....bi sla not.....samo ze ko sm gledal v 21-ki ki je ful velik avto ni nic prostora pod haubo...
bi mogu dat hladilnik na steho

he he...
ma se da vse naredit....ce se hoce...in ce je kesa seveda in dobre volje
LP
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 7:10 am
Napisal/-a croma_man
dej notr od 1.8 16v-ja pa ti vse akse pašejo, vsi nosilci, menjalnik, nč ni treba predelat, samo vozi miško...pa 130 horsijev tud bolš potegne če že swapaš pol enkrat nared pa za zmeri ne pa neki mal bolšga notr dajat.
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 8:47 am
Napisal/-a modriDIRKAC
ta bi sla ja...tudi od 21 1.7 turbo...16v...ima ful konjev....bi sla not.....samo ze ko sm gledal v 21-ki ki je ful velik avto ni nic prostora pod haubo...
torej...21 je samo 2.0 turbo in ne 1.7 pa tud 16 v ni tko da ne preveč sanjat....
scena je da majo iste nosilce avti: clio, twingo, r19, laguna, megane, petka...
pa tole je tud bosa... vsak avto ma drugačne nosilce pa tud na različnih mestih so priviti na motor...tko da ni vse lih tko simpl....
v končni fazi je pa vsekakor neumnost to drkat razen če daš not tak motor k se ga ne da že v serijskem avtu kupt...
npr...volvo 1.7 turbo...petka turbo....al pa kšna ornk NA zadeva like V6 ali podobno....poleg tega so pa 1.6 e motorji najslabši renojev izdelek tako da prčakuj še kake ornk okvare...dihtnga na glav....zaribanje cilindra št. 4.....itd....
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 9:26 am
Napisal/-a croma_man
ja 1.6 e je krš od renoja, je ubistvu 1.4 mašina z večjimi bati in stem tanjšo steno in posledično zato zelo rade prebijajo.
Pa swap za 10 konjev več jst nebi delal
še neki v premislek - ko sem menjaval menjalnik na cliotu sm isku tud druge variante, najdu menjalnik od 19ke, pasal na mašino kar je logično, prišraufat ga pa nism mogu na karoserijo ker ma 19ka od spodaj nosilec, clio pa zgoraj

Ni vse isto kar isto zgleda

Objavljeno: Sr maj 18, 2005 11:32 am
Napisal/-a Dariooo
modriDIRKAC je napisal/-a:ta bi sla ja...tudi od 21 1.7 turbo...16v...ima ful konjev....bi sla not.....samo ze ko sm gledal v 21-ki ki je ful velik avto ni nic prostora pod haubo...
torej...21 je samo 2.0 turbo in ne 1.7 pa tud 16 v ni tko da ne preveč sanjat....
ja ja mas praw

ops: se opravicujem...volvo je 1.7 turbo ce se zopet ne motim
ja 21-ka je 2.0 8V turbo 175 konjev....sm se preprical.....in s kako predelavo u easy se pride tkoj na 200konjickov...hudo a ne?
LP
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 11:34 am
Napisal/-a darkdog24
Dej ne kompliciri pa si kup 1.8 16v motor pa dej noter v cliota ko gre šrauf na šrauf.Pa maš 137 KM.
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 12:11 pm
Napisal/-a lebica
ja jst sm se enkrat menu z enim maistrom v avtohiši Moste v LJ takrat so oni še šraufali Renaulte in mi je reku da so tako zadevo zmontirali že vendar so v Clio 1.816v zmontirali 1.6 16v zadeva je pršla 900k sit seveda nov motor in delo v pooblaščenem servisu drgač se mi zdi da je motor 1.6 16v vseeno malo bolj uglajen od 1.8 16v in tudi moč in navo sta dosegljiva v boljšem območju vrtljajev drgač se mi zdi da je 1.4 16v še bolj zanimiva zadeva saj ni skoraj nič manj dinamična od 1.6 16v
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 1:07 pm
Napisal/-a s.Hio
Ponudbo sem dobil za motor 1.6 16v.
Zdaj me zanima, kaj vse bi moral predelat, ali dat predelat da gre motor gor kot na unega kliota zgoraj.
zanima me tudi kaj naj gledam preden kupim tak motor, da me ne bo kdo nategnil.Ker ne mislim dajat dvakrat denarja, ker to je drag poseg.
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 1:29 pm
Napisal/-a Vičo
Hja ne vem če je to tko enostavno. Vem da v megana bi šla 1.8 16v mašina, sam nima to smisla, ker itak so megani 2.0 tajači.
Sej motorji v cliotu in 19 16v so isti, samo clio ima drugače vpet motor (na blatnik pri strani, če se ne motim).
s.Hio je napisal/-a:zanima me tudi kaj naj gledam preden kupim tak motor, da me ne bo kdo nategnil.Ker ne mislim dajat dvakrat denarja, ker to je drag poseg.
Ja zdej dosti lažje je če motor laufa, takrat lahk vidiš skoraj vse, če ga pa kupuješ na paleti, je pa druga.
lp
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 2:51 pm
Napisal/-a s.Hio
kaksna je razlika med vpetjem motorja Cliota prve serije (do 98 ) in cliota druge serije (od 98 dalje). Ker motorje 1.2 in 1.4 imata oba enake, razlika je verjetno v vpetju
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 9:27 pm
Napisal/-a modriDIRKAC
ma dejte komplicirat...sej spravš tud V6 motor v clio če se potrudš....velikost motorja ponavadi ni problem....
S HIO če si dobil ponudbo za 1.6 16v motor ok...samo pazi....motor sam je najmanj kar je...pomembno je da bo motor preden ga vzameš še v avtu....pa da ga lahko sam ven odmontiraš....ko sem jaz zase kupu mašino sem 3 ure demontiral samo motorno inštalacijo z računalniki...vsak konektor ki sem ga snel sem označil pa poslikal....na koncu je prislo za eno škatlo 50*50*50 cm samo kablovja....potem pride na vrsto šele motor....moraš pa vedet da so motorji novejše izdelavi vsi opremljeni z ECU-ji ki potrebujejo za zagon kodo ključa, tako da boš moral dat še računalnik odkodirat če boš hotel da bo to sploh oživelo....(25 000 sit)....sami nosilci naj te ne skrbijo ker sta dva od treh itak pritrjena na menjalnik in ti bosta ostala originalna, le z glavnim motornim se boš moral poigrat....ostalo so pa več ali manj malenkosti ki sicer tudi nekaj stanejo...v glavnem pa vzamejo precej časa.....
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 9:46 pm
Napisal/-a Vičo
s.Hio je napisal/-a:kaksna je razlika med vpetjem motorja Cliota prve serije (do 98) in cliota druge serije (od 98 dalje). Ker motorje 1.2 in 1.4 imata oba enake, razlika je verjetno v vpetju
Most je drugačen. Od l. 96 dalje ima tut navaden clio 1.2 takšen most, kot ga ima 16 ventilc.
Objavljeno: Če maj 19, 2005 6:33 pm
Napisal/-a s.Hio
Motor sem prekontroliral in ima vse kar mora imet. Se dobro da vem kak mora bit ta motor, ker ga ima tudi moj kolega.
Ta motor ki sem ga dobil je bil v megane coupe. Mislite da bi sel v cliota, baje da ja.
Zdaj me pa se zanima, katere papirje rabim za homologacijo tega motorja. Kaj rabim poleg potrdila o v gradnji? Rabim mogoce kaksno pogodbo o prodaji ali kaj podobnega?
Objavljeno: Pe maj 20, 2005 9:50 am
Napisal/-a habbich
Rabis racun(dokazilo da si lastnik masine) + potrdilo o strokovni montazi(pooblasceni renault servis)