Stran 1 od 2
PROBLEM PRI BOV-u
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 9:54 am
Napisal/-a TOYOTA
Malo sem brskal po temah pa sem pri blow off ventilih zasledil le malo informacij...
Ali je pomembno in zakaj , koliko je največji pritisk , ki ga blow off lahko spusti v ozračje , ker sem zasledil da imajo nekateri bovi pritisk omejen do 1 bara oz. od 0.8 do 1.2 bara, itd....pa kje se ga splača kupiti
hvala za odgovore
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 10:04 am
Napisal/-a modriDIRKAC
fora je v tem kako močna vzmet je v njem....ker če je ventil deklariran na 1 bar ti pa voziš z večjim pritiskom potem se ti bo odpru in bo nar 1 bar začel puščat....tako ne boš mogu nikol dosežt max boosta...kopi kje v tujini....pri nas je te robe malo....če hočeš kakega malo bolj fency pol ga pri nas zih ne boš dobu....je pa me u -stayle pred kratkim eno ponudbo za mal keša...mal ga povpraš
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 12:20 pm
Napisal/-a WhiteCell
tako kot je zgoraj napisal.....
kar se tiče kje.......ebay.de še prevelika ponudba :P
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 12:47 pm
Napisal/-a Drey #24
Objavljeno: Sr maj 18, 2005 1:21 pm
Napisal/-a TOYOTA
ja hvala za odgovore..pri ustyle ni vec nič ...sem ravnokar poizvedoval...
technoboy....morm ti povedat da zvok audija je pa res ...uffff
P.S. čo bo kdo imel kaj takega doma na me pa pm ja
Objavljeno: Če maj 19, 2005 9:43 pm
Napisal/-a neo555
Se da dobit BoV, sam mors povedat al mas atmosferskega al recilkularnga.V bistvu je vsen, sam pr subaruju je lhk mjhn problem ce das atmosferskega, k pol MAF senzor pogresa tist zrak od BoV, za TOYOTO pa pojma nimam
Ce te kej zanima me p.m
Objavljeno: Če maj 19, 2005 10:14 pm
Napisal/-a monster_d
Al pa ubavis dvostopenjskega. Pri nizkem pritisku dela sam ena soba, pri vecjem pa se druga salta.
Re: PROBLEM PRI BOV-u
Objavljeno: Če maj 19, 2005 10:26 pm
Napisal/-a 1.8T
TOYOTA je napisal/-a:Malo sem brskal po temah pa sem pri blow off ventilih zasledil le malo informacij...
Ali je pomembno in zakaj , koliko je največji pritisk , ki ga blow off lahko spusti v ozračje , ker sem zasledil da imajo nekateri bovi pritisk omejen do 1 bara oz. od 0.8 do 1.2 bara, itd....pa kje se ga splača kupiti
hvala za odgovore
O bov-ih je bilo ze toliko napisano...
ce je bov omejen s tlakom, potem je membranski. Taksnega ne kupuj. Kupi batnega, kjer lahko laufas tudi 10 barov ce hoces, itak se ti pri boostu ustvarja kontrapritisk cez vakuumsko cevko in je tam vzmet samo zato, da premaguje minimalno silo in pozneje lepo povrne bat v prvotno lego, ko ventil ze opravi svoje. Trdota vzmeti pa vpliva na to, koliko hitro bo bov po izpustu nazaj zaprlo. Jaz imam to za nastavljat kar z obrati glave bov-a.
/jan
Objavljeno: Če maj 19, 2005 10:28 pm
Napisal/-a 1.8T
neo555 je napisal/-a:Se da dobit BoV, sam mors povedat al mas atmosferskega al recilkularnga.V bistvu je vsen, sam pr subaruju je lhk mjhn problem ce das atmosferskega, k pol MAF senzor pogresa tist zrak od BoV, za TOYOTO pa pojma nimam
Ce te kej zanima me p.m
Za subaruja imas narejene GFB ventile, ki resujejo problematiko vecine ce ne vseh MAF-metered sistemov... subaru, VAG, nissan,...
http://www.gfb.com.au/
/jan
Objavljeno: Če maj 19, 2005 10:48 pm
Napisal/-a Yagi-san
Kakšen bi pa prišel v poštev za jtd motor ( FIAT Stilo)

Hvala
Yagi-san
Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:08 pm
Napisal/-a dejan84
Vzel si mi z jezika

Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:14 pm
Napisal/-a 1.8T
Yagi-san je napisal/-a:Kakšen bi pa prišel v poštev za jtd motor ( FIAT Stilo)

Hvala
Ojoj, not again. Na dizlih bov nima smisla, ker dizel nima lopute za plin. Imas sicer nekaksne simulacije BOV-a za dizle, ki pa samo simulirajo un pfsssst... kot da bi en radio noter obesil, toliko ucinka ima to.
Ce hocete pravo stvar, bo treba turbo bencinca nabavit
/jan
Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:16 pm
Napisal/-a Yagi-san
No ja, vseeno. Kakšen je za dizla?
Yagi-san
Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:18 pm
Napisal/-a dejan84
Ja ne vem. Na netu se dobijo prav BOV-i za dizel mašine, tko da more pol neki bit od tega. Pa itak se meni gre samo za psssst :P Če ga pa ne bom dubu nikjer za sprejemljivo ceno, bom pa lepo okn odpri ko bom šaltu, pa se vn zadru: "Psssst!!!"

Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:24 pm
Napisal/-a 1.8T
http://www.takakaira.com/accessories/ni ... pager.html
Bom malo poiskal, kaj je za dizle. Ampak zavedati se morata, da dizel motor "porabi" ves pritisk iz turbine, ko spustis pedal za gas in ne zapre lopute tako kot bencinec. Zato je brezveze pritisk ven spuscati, ker bi mogoce zacel avtomobil cudno reagirati na cesti, cukati in skakati ko pedal spustis... ne vem no...
/jan
P.S: Obvezno branje:
http://tdiclub.com/TDIFAQ/TDiFAQ-6.html#e11
Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:34 pm
Napisal/-a dejan84
A pol to pomen, da bi zgubu tlak in ko bi zahodu ne bi hotu it?
Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:35 pm
Napisal/-a Omelo
Aaaaa, jst pa zvočnike naglas, pa odprem page.... in tko čez dve sekunde paffff. Me je skor infarkt zadeu

Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:54 pm
Napisal/-a 1.8T
Omelo je napisal/-a:Aaaaa, jst pa zvočnike naglas, pa odprem page.... in tko čez dve sekunde paffff. Me je skor infarkt zadeu

:P ROTFL....
Iscem in iscem, pa ne najdem vec teh fake dizel blowoffov... nekje sem jih videl, ampak zgleda da so jih nehali prodajati, ker jih verjetno nihce ni kupil... vsaj ne, ce si je prebral obvezno branje na linku v mojem prejsnjem postu
/jan
Objavljeno: Če maj 19, 2005 11:57 pm
Napisal/-a 1.8T
dejan84 je napisal/-a:A pol to pomen, da bi zgubu tlak in ko bi zahodu ne bi hotu it?
verjetno bi ti avto precej na nos zabijalo, ko bi gas spustil... tko nekako, kot ce bi imel prevec zlajsan vztrajnik...
/jan
Objavljeno: Pe maj 20, 2005 6:06 am
Napisal/-a Yagi-san
Ma to je larifari. Nedolgo nazaj je bil en naš član na enem meetingu v tujini in so imele skoraj vse Alfe Romeo in ostali italijanski jtd skoraj vsi BOV-e, tako da

:P

:P
Yagi-san