Stran 1 od 2

Amotizer MONROE REFLEX

Objavljeno: To apr 01, 2003 3:56 pm
Napisal/-a dashi
Živio, mene zanima če ima kdo že kake izkušnje z novimi amortizerji od Monroe-ja takoimenovani REFLEX. So komaj prišli na tržišču; hvalijo jih s tem da so hkrati in udobni (pri počasni vožnji) in dovolj stabilni (bolj kot originalni) pri hitri vožnji.
Če ima gdo izkušnje s temi amortizerji bi prosil če poda svoje mnenje. Rad bi namreč zamenjal originalne amortizerje od Alfe 147 2.0 TS s temi novimi REFLEX amortizerji ker so originalne trde tudi pri počasni vožnji in je vožnja zelo neudobna.

Hvala

Objavljeno: Po nov 17, 2003 12:00 pm
Napisal/-a Omelo
Amortizerji so super! Jst sm jih dal na twingota, ker so originalni (vrjetno zaradi nižjih vzmeti) spustili dušo. Razlika se opazi. So pa to plinsko oljni (olnji?, ne oljnni...:) ) amortizerji. Majo garancijo 3 leta, kr mislm da nima noben amortizer. Uglavnm, jst sm pozitivno presenečen. Sploh pa so res vrhunski za tako ceno.

Objavljeno: Po nov 17, 2003 4:40 pm
Napisal/-a jky
Cena ?? Jaz sem bil s svojim Monroji nezadovoljen, ko sem jih menal z KONI plinski za 40.000Sit (zadaj na Cliot-u letnik 93) je blo to k dan pa noč, Monroji so bl narjeni za udobnost in ne sportnost.

Omelo: Ja, originali na Renotih so spošal dušo ko za stavo, jih Amortizer ni hotu več spuščat na originalnih amortizerjih.

Objavljeno: Po nov 17, 2003 6:35 pm
Napisal/-a X-Hair
jky je napisal/-a: ko sem jih menal z KONI plinski za 40.000Sit (zadaj na Cliot-u letnik 93) je blo to k dan pa noč,


Take stavke je pa lepo brati :wink: Slika

Objavljeno: Sr nov 19, 2003 10:46 am
Napisal/-a jky
Pa nastavljivi so bli, kar je blo za Cliot-a nadnaravno, saj se je celo zadnj konc drzal ceste (kar ne moremo reci za seriske Cliote).

Objavljeno: Sr nov 19, 2003 11:54 am
Napisal/-a galli
uzami eibach to je ornk k se zagre maš jih pa na www.amortizer-sp.com
maš pa vso homologacijo zrihtano pa še 5 let (ne 3 ) garancije so pa eni izmed najbolših amortizerjev.




lp.

Objavljeno: Sr nov 19, 2003 12:12 pm
Napisal/-a maky
popravljam link
http://www.amortizer-sp.si/
in dodajam:
einbach so samo vzmeti :wink:
Slika

Objavljeno: Sr nov 19, 2003 12:35 pm
Napisal/-a AR-146
no ja res je moja napača

Objavljeno: Sr nov 19, 2003 1:03 pm
Napisal/-a Vontz
Te amortizerje imam vec kot eno leto montirane in lahko recem, da so cvrsti, zanesljivi in brutalno sledijo cestni podlagi. V kombinaciji z ABS so zakon.

So pa trsi od normalnih amortizerjev, glede udobnosti ne bi upal rect da so kaj bolj.

Imel sem moznost primerjave peljat se z identicnim tipom avtomobilom, ampak drugacnimi amortizerji. Obcutek neprimerljiv. Moj avto je dajal obcutek, kot da je ravnokar pripeljal iz tovarne, togost in cvrstost karoserije na vrhuncu, podvozje lepo sledelo podlagi, medtem pa pri drugem avtu je nekaj manjkalo. Vcasih sem imel obcutek, da je rahlo zaplaval. Je pa bil mehkejsi, ta pa ja.

Mogoce je imel ta drugi avtomobil fuc amortizerje.

Cena pa je bila okoli 16k sit na komad.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr nov 19, 2003 2:17 pm
Napisal/-a Hoyt
maky: mogoče veš, kaj daje audi v a4 serijsko kot športno podvozje? mogoče tudi eibach?

Objavljeno: Sr nov 19, 2003 9:11 pm
Napisal/-a X-Hair
galli je napisal/-a:uzami eibach to je ornk k se zagre maš jih pa na www.amortizer-sp.com
maš pa vso homologacijo zrihtano pa še 5 let (ne 3 ) garancije so pa eni izmed najbolših amortizerjev.lp.


No ja ne da niso dobri, ampak imam obcutek da so tukaj pri nas v sloveniji resnicno prevec opevani. Eibach ...potem pa dolgo nic.....no ja. Dejte se malo pogledat drugam, pa boste prisli do zakljucka da ne obstajajo samo te vzmeti ampak se dobi tudi kaj drugega......boljsega :wink:

Objavljeno: Pe nov 21, 2003 12:58 am
Napisal/-a mitja320
Ker so bili zadnji zanič sem jih dal samo zadaj. Kake primerjave z drugimi ne morem delati, ker so bili prej serijski, ampak so zelo dobri. Avto se sedaj v ovinkih obnaša tako, kot da bi imel prednji pogon (BMW). Bo treba še spredaj. Mislim, da so te amortizerji nekako kompromis med preveč športnimi in navadnimi.

Objavljeno: Po nov 24, 2003 8:49 am
Napisal/-a jky
Čim hočes ork fedre od Eibach (Pro-kit in ne sportline) potem moras precej potipat dno žepa, ker ti jih tip pr amortizerju zaracuna tko k da so zlati.
Sicer za večino je sportline čist dobr.

Objavljeno: Po nov 24, 2003 3:40 pm
Napisal/-a kr3mn1
Vontz je napisal/-a:togost in cvrstost karoserije na vrhuncu


sploh ves kaj trši amortizerji delajo iz tvoje lupine? tvoja bo cez par let mehka ko staro jabolko, medtem ko bo od kolega se vedno "trda"

Objavljeno: Po nov 24, 2003 4:40 pm
Napisal/-a TTomas
X-Hair je napisal/-a:No ja ne da niso dobri, ampak imam obcutek da so tukaj pri nas v sloveniji resnicno prevec opevani. Eibach ...potem pa dolgo nic.....no ja. Dejte se malo pogledat drugam, pa boste prisli do zakljucka da ne obstajajo samo te vzmeti ampak se dobi tudi kaj drugega......boljsega :wink:



nice said...no comment Slika

ziv

Objavljeno: Po nov 24, 2003 5:38 pm
Napisal/-a lebica
Ja kaj naj rečem Monro amontizerji so špica za tiste avtomobile katerih višina je tovarniška. Preseneča me to ker vsi mislite da so to amontizerji ki so primerni za športne vzmeti pa še daleč ni tako. TE SO PRMERNI ZA ORIGINALNA PODVOZJA. Podvozje lahko znižamo minimalno (do 4cm). To sem storil na svojem CLIOTU(94) rezultat 175km/h SKOZI OVINEK NA OBVOZNICI tAM KJER UTRIPA 80 km/h tam kjer se odcepimo proti doljenski naravnost pa gremo za maribor (iz centra lj. gledano) (ne poskušajte z običajnimi vozili) Zato kar so bili narejeni so vrhunski.

Re: ziv

Objavljeno: Po nov 24, 2003 6:12 pm
Napisal/-a maky
lebica je napisal/-a:Ja kaj naj rečem Monro amontizerji so špica za tiste avtomobile katerih višina je tovarniška. Preseneča me to ker vsi mislite da so to amontizerji ki so primerni za športne vzmeti pa še daleč ni tako. TE SO PRMERNI ZA ORIGINALNA PODVOZJA. Podvozje lahko znižamo minimalno (do 4cm). To sem storil na svojem CLIOTU(94) rezultat 175km/h SKOZI OVINEK NA OBVOZNICI tAM KJER UTRIPA 80 km/h tam kjer se odcepimo proti doljenski naravnost pa gremo za maribor (iz centra lj. gledano) (ne poskušajte z običajnimi vozili) Zato kar so bili narejeni so vrhunski.

z mojo "serijsko " a4 sem šel v ta dotični ovinek nekaj čez 190... :wink: :wink:

Objavljeno: Po nov 24, 2003 6:20 pm
Napisal/-a Omelo
Ubistvu sm se jst z njim menu. Pa mi je tip reku, kakšne amortizerje čm - pač od firme Monroe... Pa čim sm reku da mam avto spuščen s fedri mi je reku naj reflex uzamem, ker so namenjeni tut spuščenim avtom, oz. da se prilagodijo in da se zarad tega ne uničjo, al pa da bi kakorkoli trpele vozne lasnosti... Če pa maš avto spuščen za 6 cm je pa to že druga stvar...

Re: ziv

Objavljeno: Po nov 24, 2003 7:34 pm
Napisal/-a Yacksy
maky je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:Ja kaj naj rečem Monro amontizerji so špica za tiste avtomobile katerih višina je tovarniška. Preseneča me to ker vsi mislite da so to amontizerji ki so primerni za športne vzmeti pa še daleč ni tako. TE SO PRMERNI ZA ORIGINALNA PODVOZJA. Podvozje lahko znižamo minimalno (do 4cm). To sem storil na svojem CLIOTU(94) rezultat 175km/h SKOZI OVINEK NA OBVOZNICI tAM KJER UTRIPA 80 km/h tam kjer se odcepimo proti doljenski naravnost pa gremo za maribor (iz centra lj. gledano) (ne poskušajte z običajnimi vozili) Zato kar so bili narejeni so vrhunski.

z mojo "serijsko " a4 sem šel v ta dotični ovinek nekaj čez 190... :wink: :wink:


Kot si že sam napisu Audi A4. Nisi dal za svoj avto 2x do 3x več kot bi dal za Clia. Pa še težji si. Clio se ne drži tko ful v ovinkih veš. Še posebej ne z original podvozjem (mehkoooooo)

Objavljeno: So nov 29, 2003 6:19 pm
Napisal/-a sharker
kolko pa stanejo tej amortizerji pa kje jih prodajajo?