Stran 1 od 1

Tuning HDi-ja !

Objavljeno: Če maj 19, 2005 10:22 pm
Napisal/-a maL
Hi!

Mam novejši motor Peugeota 206 namreč 1.6 HDi z 80KW(110KM) - 240Nm
Nikjer nism še zasledil (tudi ne pri RSR) da bi obstajal kak Čip za to zadevco :roll: Upam pa da ga bojo čimprej nardil. Drgač me pa zanima. Kaj vse je možno oz. je potrebno zamenjat pr dizelskem motorju da prideš res do maximuma moči. Z ispušnim sistemom vem da nč :) zato me zanima kaj vse se splača menjat.

hvala že vnaprej.

lp,maL

Objavljeno: Če maj 19, 2005 10:27 pm
Napisal/-a Templar
Problem je v tem da je ta motor že v osnovi navit.

Sicer mislim da je že bla debata na to temo ravno za takšen motor ki je BTW še v Focusu, Mazdi3, C4, P407, P307, C-max, itd...

Objavljeno: Pe maj 20, 2005 3:34 am
Napisal/-a Caterham
A si uprasu pr Rapidu? Sam to je chip-tuning k ga majo pr Rapidu (ne modul tuning).

pred:
80 KW/110 PS 240 Nm bei 1750 U/min. 192 km/h
po:
103 KW/140 PS 320 Nm bei 1750 U/min. 205 km/h
razlika:
+23 KW/+31 PS +80 Nm +13 km/h

To je na njihovi strani. Za kej vec bos mogu pa poklicat al v Rapid (car-invent) al pa RSR.

LP

Objavljeno: Pe maj 20, 2005 9:42 am
Napisal/-a maL
Uu...najlepša hvala Catherman :)

Sm že poklicu in preverjajo če je un modul za 307 HDi primeren tut za mojga!

edit:
Zj sm pa u stiski ker newem kaj nj naredim.
A nj dam Rapid-Modul notr, k me bo prišel 20 jurjev več bom pa imel tut 4 konje ter 30Nm navora več kot pri čip-tuningu; ali pa nj grem k RSR motoršport kjer mi posežejo v elektronko avtomobila. Pr njih bom dal 132.000 SIT s tem da bom imel 136 KM in 290Nm.

Povzetek:

Rapid - modul: iz 110KM in 240Nm -- v 140KM ter 320Nm Cena: 156.000 SIT
Chip - tuning: iz 110KM in 240Nm -- v 136KM ter 290Nm Cena: 132.000 SIT


Kaj zdj? :roll:

Nekak me vleče k rapid modulu, saj lahko iz kabine vn,sam vklapljaš in izklapjaš ta modul (tko da nimam zmer te moči) Nwem pa kok je to dobr za motor...

Objavljeno: Pe maj 20, 2005 4:14 pm
Napisal/-a Doc_
Ja je bulš rapid pri taki majhni razliki ;) k ga lahk ud sklopiš kadr češ ;)

Objavljeno: Pe maj 20, 2005 7:25 pm
Napisal/-a Caterham
Doc206 je napisal/-a:Ja je bulš rapid pri taki majhni razliki ;) k ga lahk ud sklopiš kadr češ ;)


Js bi se kr s tem strinju. Pa loh komot dol vrzes stvar...pa se vec konjev in navora je...;) Drgac pa kar teb bl sede.

LP

Objavljeno: So maj 21, 2005 5:54 am
Napisal/-a DrMr
Modul je zakon, lahko ga demontiraš, ponastavljaš, izklapljaš,.... ;) čipano nastavitev ECU-ja pa ti pri kakšni akciji v garancijskem roku na pooblaščenem servisu lahko povozijo, hote ali nehote :!:

Objavljeno: So maj 21, 2005 10:14 am
Napisal/-a ahiM
DrMr je napisal/-a:Modul je zakon, lahko ga demontiraš, ponastavljaš, izklapljaš,.... ;) čipano nastavitev ECU-ja pa ti pri kakšni akciji v garancijskem roku na pooblaščenem servisu lahko povozijo, hote ali nehote :!:

Točno tko, glih zarad tega je pa modul 100x bol praktičen, poleg tega ga pa lahko tudi prodaš naprej, ko se naveličaš (avta ali modula), medtem ko je pri ECU-ju to nemogoče. Skratka, modul je zakon!

Objavljeno: So maj 21, 2005 11:37 am
Napisal/-a Mr. S2k
Fantje ne ga lomit z moduli! Modul ne deluje skladno z motorjem, računalnikom ter senzorji. Računalnik pošlje signal, modul ga popravi, lamda ter drugi senzorji pa sporočijo računalniku drugačno stanje, kot ga je sam poslal. Računalnik popravlja stanje, modul spremeni signal... Začaran krog, dokler kaj ne odpove. Ni nujno da, vendar sem slišal za kar nekaj avtov z resnimi poblemi zaradi modulov. Sam sem imel RSR-jev čip, prav tako jih imajo moji kolegi, pa nobenega problema z avtom. Naslednji turbo v moji garaži ga bo tudi imel. Pa nobenega problema ni na servisu. Na testerju nikjer ne piše, da imaš popravljen računalnik. Praktično je nemogoče ugotoviti, da imaš čip. Morali bi serviserji merit pretoke zraka, odprtost lopute in druge parametre z testerjem prej in potem, da bi lahko domnevali, da imač čip.
Sploh pa za tak denar. Takšni Black Boxi se dobijo ponavadi za cca 50k sit. Če ti je mar za avto, ga čipej!

Lp Mr. S2k

Objavljeno: So maj 21, 2005 7:15 pm
Napisal/-a Caterham
Mr. S2k je napisal/-a:Fantje ne ga lomit z moduli! Modul ne deluje skladno z motorjem, računalnikom ter senzorji. Računalnik pošlje signal, modul ga popravi, lamda ter drugi senzorji pa sporočijo računalniku drugačno stanje, kot ga je sam poslal. Računalnik popravlja stanje, modul spremeni signal... Začaran krog, dokler kaj ne odpove. Ni nujno da, vendar sem slišal za kar nekaj avtov z resnimi poblemi zaradi modulov. Sam sem imel RSR-jev čip, prav tako jih imajo moji kolegi, pa nobenega problema z avtom. Naslednji turbo v moji garaži ga bo tudi imel.Pa nobenega problema ni na servisu. Na testerju nikjer ne piše, da imaš popravljen računalnik. Praktično je nemogoče ugotoviti, da imaš čip. Morali bi serviserji merit pretoke zraka, odprtost lopute in druge parametre z testerjem prej in potem, da bi lahko domnevali, da imač čip.
Sploh pa za tak denar. Takšni Black Boxi se dobijo ponavadi za cca 50k sit. Če ti je mar za avto, ga čipej!

Lp Mr. S2k


Ce kups modul za 50k sit potem ni cudn, da se kej pokvar.....Taki moduli postavljajo (dobre) module na slab glas.

Ti signali, ki jih navajas, so pri modulih podaljševanje časa vbrizga....

Ugotoviti se da, vendar imas prav, tezko. Ampak problem je v tem da serviserju niti ni treba vedet, da imas chipan avto saj on "povozi" celotni EEPROM Flash ECU in ne samo un del k naj bi bil pokvarjen....naprimer, ce je kej narobe s avtomatsko klimo se lahko zgodi da ti serviser nevede povozi se optimalne nastavitve chip tuninga.

Sam sem imel chip tuning in sem bil zelo zadovoljen....ampak iz vidika uporabnosti in prenosljivosti se mi pa zdi da je modul v prednosti.

Drgac je blo pa itak ze tok govora o tem, da je kar smesno...;)

LP

P.S.Pozdravljen na forumu. :tomidelej:

Objavljeno: So maj 21, 2005 7:50 pm
Napisal/-a Sonny
ne štekam kaj bi vi to vklapljali in izklapljali ? itak da imaš skoz vklopljen, sej spontano voziš, na relacijah pa nima veze ali je on ali off.
sicer pa jaz bi čip. je bolj prilagojen avtomobilu

Objavljeno: Ne maj 22, 2005 6:36 am
Napisal/-a DrMr
Sonny je napisal/-a:ne štekam kaj bi vi to vklapljali in izklapljali ? itak da imaš skoz vklopljen, sej spontano voziš, na relacijah pa nima veze ali je on ali off.
sicer pa jaz bi čip. je bolj prilagojen avtomobilu


Izklopiš ga, če imaš nerodno ženo :? (da ne kuri gum), pa pozimi, ko še ceste niso splužene je boljše voziti z izklopljenim (preverjeno) ;)

Objavljeno: Po maj 23, 2005 7:03 am
Napisal/-a mamomu
Ampak kakšne pa eni sekajo!! MR. S2k!!!