Stran 1 od 2

swap in homologacija

Objavljeno: Po maj 30, 2005 11:37 am
Napisal/-a Kennman
lep pozdrav! mene pa zanima, kaksen je postopek homologacije pri swapu motorja, in sicer pri zamenjavi za mocnejsega. kaj vse od papirjev rabim(glede na to da sem motor kupil iz totalke od nekega kolega)??
kako je z ujemanjem stevilke sasije in stevilke motorja? a se da kej pogoljufat(to o goljufanju prosim na PM!) ?
hvala za odgovore!
LP
Kennman

Objavljeno: Po maj 30, 2005 12:44 pm
Napisal/-a RegY
matr mi delaš delo... double topic si postal, pa še v napačno področje :D premikam v tunning.

na RTIju sem se pogovarjal in lahko menjuješ samo mašine, ki so bile original v tem avtu, medtem, ko če bi zamenjal mašino od drugega (recimo 2,0 iz coupeja v accenta ali getza), pa bi moral čez teste, ki potrjujejo, da ima avto dovolj dobre bremze, izpuh, vzmetenje... itd... par miljonov samo za testiranja in papirje le-teh, kar se pa ne splača.

Objavljeno: Po maj 30, 2005 7:51 pm
Napisal/-a Dariooo
RegY je napisal/-a:matr mi delaš delo... double topic si postal, pa še v napačno področje :D premikam v tunning.

na RTIju sem se pogovarjal in lahko menjuješ samo mašine, ki so bile original v tem avtu, medtem, ko če bi zamenjal mašino od drugega (recimo 2,0 iz coupeja v accenta ali getza), pa bi moral čez teste, ki potrjujejo, da ima avto dovolj dobre bremze, izpuh, vzmetenje... itd... par miljonov samo za testiranja in papirje le-teh, kar se pa ne splača.



kajj??...od kdaj je to??..in kje se da te teste opravljat in kolko pride kej stroskov?
LP

Objavljeno: Po maj 30, 2005 7:59 pm
Napisal/-a povzek
Ja RegY od kje pa teb te podatki?!? Še ne mesc nazaj si plačov 4k, stestirov bremze, pa preverl so ti če se številke ujemajo! Pa to govorim za mašino k ni bla glih serijska za tist avto!

Lp

Objavljeno: Po maj 30, 2005 8:04 pm
Napisal/-a killah bee
Samo zgleda da se stanje zaostruje in ne bo kar tako homologirati zadev :?

Kaj pa vem :roll:

Objavljeno: Po maj 30, 2005 8:07 pm
Napisal/-a RegY
tako so meni rekli na RTI, če so me pa nasrali, pa jaz ne vem :? povem samo kar so mi povedali približno 2 meseca nazaj.

Objavljeno: Po maj 30, 2005 8:11 pm
Napisal/-a povzek
RegY je napisal/-a:tako so meni rekli na RTI, če so me pa nasrali, pa jaz ne vem :? povem samo kar so mi povedali približno 2 meseca nazaj.


Praš Pager-ja, on je zamenov mašino, pa ni bla mišlena za corso! :twisted:
Stroški so bli pa cca.: 4k
Drgač pa pride menjava mašine od 3-9k!

Objavljeno: Po maj 30, 2005 8:11 pm
Napisal/-a Omelo
Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.

Objavljeno: Po maj 30, 2005 9:02 pm
Napisal/-a Dariooo
Omelo je napisal/-a:Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.


kaj??? 80K????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :bonk :jao:

Objavljeno: To maj 31, 2005 10:18 am
Napisal/-a FireSTORM
Dariooo je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.


kaj??? 80K????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :bonk :jao:


a-test
ne homolomo :P
80k se mi ne zdi tak dosti za a-test :roll:

Objavljeno: To maj 31, 2005 10:19 am
Napisal/-a Dariooo
FireSTORM je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:
Omelo je napisal/-a:Od kolega kolega je delou a-teste (druga mašina, full spuščen avto, (pre)velke feltne, pa je dal 80k.


kaj??? 80K????????? :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :bonk :jao:


a-test
ne homolomo :P
80k se mi ne zdi tak dosti za a-test :roll:


kje pa je razlika med a testom in homologacijo? kaj ni isto?
ok naj ti bi kao na atestu testirali ce je use praw....in kaj in sploh kako testirajo?? ;)
LP

Objavljeno: To maj 31, 2005 10:31 am
Napisal/-a nebivedu
Atest je 43.000 sit - vem ker je kolega 3 tedne nazaj peljal tricikel atestirat na LPP.

Objavljeno: To maj 31, 2005 10:35 am
Napisal/-a Dariooo
ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu

Objavljeno: To maj 31, 2005 10:42 am
Napisal/-a INFINITI
No dejmo hipotetično
Da dam jst od evo6 motor v svojega H coupeja in vse popedenam, dam pravo sklopko, močnejše zavore, ustrezne nosilce...
A pol grem prvo na A-test in potem na homologacijo? Kako je če je motor od drugega proizvajalca, pa da paše noter v motorni prostor. Primer je ravno moj avto kjer gre EVO motor noter, ker so iz "iste" družine :?:

Objavljeno: To maj 31, 2005 10:51 am
Napisal/-a Kiko
Ja, dejte o swapu in homologaciji povedat kar se da bolj podrobno se pravi kakšen je postopek in kaj vse potrebno imet poleg motorja, podvozja in zavornega sistema da narediš homologacijo, ker imamn jst v planu dat v Cliota 1.4 od Cliota 1.8 16V motor noter

Objavljeno: To maj 31, 2005 11:03 am
Napisal/-a Dariooo
Kiko je napisal/-a:Ja, dejte o swapu in homologaciji povedat kar se da bolj podrobno se pravi kakšen je postopek in kaj vse potrebno imet poleg motorja, podvozja in zavornega sistema da narediš homologacijo, ker imamn jst v planu dat v Cliota 1.4 od Cliota 1.8 16V motor noter


ma se mi zdi da skoraj 100% rabis kupoprodajno pogodbo od unga ki si motor kupu, tko da vejo da motor ni ukrden.
pol pa nism siguren ma mogoce da rabis kako potrdilo o strokovni vgradnji motorja.no z moje strani bo to vse ,)

Objavljeno: Če jun 02, 2005 10:57 am
Napisal/-a Kennman
Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


a ni tak da na tehnicnem pol pogledajo stevilke sasije in st. motorja, in to se mora ujemat? kak je s tem?
ne bi rad namrec, da me na tehnicnem vprasa (ce npr. ne bi homologiranega swapa mel), zakaj so pa cifre na masini in na sasiji razlicne!!

Objavljeno: Če jun 02, 2005 11:04 am
Napisal/-a M3
Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


v kopru ja, ma ne v lj :D :D :D

Objavljeno: Če jun 02, 2005 7:40 pm
Napisal/-a Dariooo
Kennman je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


a ni tak da na tehnicnem pol pogledajo stevilke sasije in st. motorja, in to se mora ujemat? kak je s tem?
ne bi rad namrec, da me na tehnicnem vprasa (ce npr. ne bi homologiranega swapa mel), zakaj so pa cifre na masini in na sasiji razlicne!!

sej ce naredis homologacio za mocnejsi motor ti v prometno napisejo nove KW oz konje, stevilko in oznako motorja, ter vse kaj spada pod tisti motor, razen st sasije ti ostane enaka ;)
ne skrbet...ne bom imel iste prometne kot zdaj...ce ne drugo zaradi zavarovanja in cestne takse :P

Objavljeno: Če jun 02, 2005 7:40 pm
Napisal/-a Dariooo
M3 je napisal/-a:
Dariooo je napisal/-a:ma moj kolega je dal motor od turbo petke v petko kampu (BERI 5-VRATNI MODEL) in je sel tam, dal enih 15k in ima homologacijo narejeno ;)
pa za bremze ga sploh ni uprasal in niti za armaturno ga ni nic brigalo kaj ima not...buu


v kopru ja, ma ne v lj :D :D :D


he he.....vidis ki ves :twisted: