Stran 1 od 1
ZADNJA DVA AMORTIZERJA
Objavljeno: To maj 31, 2005 7:41 am
Napisal/-a catfish
Pozdravljeni,
Vozim CLIO BACCARA 1.8 i let. 97.
Pri Amotizerju s.p. sem si popedenal sprednje podvozje. Zadaj imam pa problem, ker so ostali zadaj originalni gor. Tip amortizerja je neki CARBON. Problem je, ker je zadi premehak v primerjavi s sprednjim delom avtomobila in se ne počutim v redu. To je predvsem pri malce višjih hitrostih skozi ovinek.
Torej moje vprašanje se glasi:
Katere amortizerje naj dam zadaj gor ? Vaši predlogi in izkušnje ! Potreboval bi boljšo in večjo trdoto zadnjih amortizerjev !
Objavljeno: To maj 31, 2005 7:54 am
Napisal/-a Walker_P
Najboljše je da tko nardiš kot si spredi. Se ve zakaj. Tmeri je najboljš da je spredi in zadi isto ne pa različn.
Objavljeno: To maj 31, 2005 7:54 am
Napisal/-a iKst
Odvisno kakšne vzmeti in amortizerje imaš spredaj.
Elegantna rešitev bi bili Kayaba AGX ali Koni gelb, če obstajajo za cliota. So nastavljivi in boš lahko sam prilagodil trdoto glede na sprednje. Na eBayu se prodajajo po cca 100 eurov / kos.
Druga varjanta je da daš obnovit in stršat originalne amortizerje. Če ti je Turnšek tršal spredaj bo že vedel koliko naj jih strša zadaj da bo zadeva delovala. To bo malo ceneje, ampak tudi slabše. Odvisno kaj pričakuješ od avta.
Objavljeno: To maj 31, 2005 8:17 am
Napisal/-a catfish
Hvala za odgovore !
Problem je, ker jih on ni mogel stršat, ker zadnji niso oljni ampak neka kombinacija plinsko oljnih in ne more narediti nič. Gre za neke CARBON originalne amortizerje od Cliota. Samo zamenjaš jih lahko.
Katere naj bi dal gor zadaj poleg Koni ? Kaj pravite za Monroe in kater tip bi bil dober oz. vaši predlogi ?
Objavljeno: To maj 31, 2005 8:23 am
Napisal/-a iKst
Plinske amortizerje ti strša Jenko. Je nekje iz okolice kranja če se ne motim. Poišči po forumu, mislim, da je bla njegova številka gor. Baje nardi zelo uredu, vem za plinske bilsteine, ki jih je on stršal in naj bi bili zelo uredu.
Monroe pa ne poznam nažalost. Za KYB in Koni lahko rečem da so zakon.
Objavljeno: To maj 31, 2005 8:43 am
Napisal/-a nebivedu
A nima clio zadaj torzije?
Objavljeno: To maj 31, 2005 8:57 am
Napisal/-a GM
nebivedu je napisal/-a:A nima clio zadaj torzije?
Tole ni navadn Clio ampak Baccara

Objavljeno: To maj 31, 2005 9:03 am
Napisal/-a RSI
tudi bacara ima torzijo zadaj plus amortizerje
Objavljeno: To maj 31, 2005 9:21 am
Napisal/-a nebivedu
RSI je napisal/-a:tudi bacara ima torzijo zadaj plus amortizerje
Tist moj vprašanje je bil mal provokativen.
Zadaj imaš torzijo in blažilce. Blažilce dobi od petke turbo, sej so isti, pa bo - cena u italiji novi v Car Auto 15k sit. Lahko pa imaš zadaj torzijo zanič in je zato avto tko vodljiv kot je.
Objavljeno: To maj 31, 2005 10:15 am
Napisal/-a catfish
Nebivedu torzija je čist O.K. Problem so samo blažilci oz. amortizerji ker so še stock in podvozje trenutno ni sorazmerno. Spredaj precej trše kot zadaj. Kar se pozna pri vožnji skozi ovinke.
Zdej iščem samo rešitev, torej katere amortizerje (blažilce) dat gor.
Amort s.p. je tud predlagu bilstein. MOTOMAT jih je mel včasih, zdej ne več. Sem klical. Kje v SLO jih majo ?
V poštev pridejo novi zadnji amortizerji. Ti, kateri so gor so čist O.K. sam so premehki v primerjavi z nosom avtomobila.
Vaši predlogi so: Jenko, Koni, Kayaba.
Koni bi dobil pri technoracing-u oz. še kje drugje ?
Kje Kayaba AGX ?
Ostalo ?
Objavljeno: To maj 31, 2005 10:29 am
Napisal/-a nebivedu
Sej sm ti napisal novi od R5 GT turbo.
Objavljeno: To maj 31, 2005 11:10 am
Napisal/-a catfish
Dobu ponudbo za KW amortizerje za 25k/komadu. Cena se mi zdi O.K. Dobava v 3 dneh.
Nebivedu hvala

Objavljeno: Pe jun 10, 2005 9:59 pm
Napisal/-a lebica
ziv! dobr avto vozš!

lej jst sm na svojga cliota dal vse štiri Monroe Reflex in se avto drži kot klop seveda sm zamenjal tudi prve fedre Eibach 3cm niže in zadaj spustu torzijo 3cm (Amortizer) tako da je avto dost udobn in seveda zanesljiv v ovinku ta kombinacija res pride mal dražji je pa kakovostna! LP PS: AMORTIZERJI OLNI SO FUČ KO AVTO NAREDI 30.000 KM V VEČINI PRIMEROV (SLOVENSKE CESTE) MOJI NA CLIOTU SO BLI ČIST ZANČ PA JE MEHANIK REKU DA JIH NI TREBA MENAT PA NE SMO EDN!!! Pel avto na AMZS bazo v LJ TAM TI TESTIRAJO AMORTIZERJE
Objavljeno: So jun 11, 2005 11:28 am
Napisal/-a monster_d
iKst je napisal/-a:Plinske amortizerje ti strša Jenko. Je nekje iz okolice kranja če se ne motim. Poišči po forumu, mislim, da je bla njegova številka gor. Baje nardi zelo uredu, vem za plinske bilsteine, ki jih je on stršal in naj bi bili zelo uredu.
Monroe pa ne poznam nažalost. Za KYB in Koni lahko rečem da so zakon.
Ikst po kolko ma trsanje plinskih po komadu... mogu dat trsat moje

Objavljeno: So jun 11, 2005 11:34 am
Napisal/-a Alfa-boxer
lebica je napisal/-a:ziv! dobr avto vozš!

lej jst sm na svojga cliota dal vse štiri Monroe Reflex in se avto drži kot klop seveda sm zamenjal tudi prve fedre Eibach 3cm niže in zadaj spustu torzijo 3cm (Amortizer) tako da je avto dost udobn in seveda zanesljiv v ovinku ta kombinacija res pride mal dražji je pa kakovostna! LP PS: AMORTIZERJI OLNI SO FUČ KO AVTO NAREDI 30.000 KM V VEČINI PRIMEROV (SLOVENSKE CESTE) MOJI NA CLIOTU SO BLI ČIST ZANČ PA JE MEHANIK REKU DA JIH NI TREBA MENAT PA NE SMO EDN!!! Pel avto na AMZS bazo v LJ TAM TI TESTIRAJO AMORTIZERJE
Kok stane preverjanje amortizerjev

Objavljeno: So jun 11, 2005 12:29 pm
Napisal/-a Torti
Alfa-boxer je napisal/-a:lebica je napisal/-a:ziv! dobr avto vozš!

lej jst sm na svojga cliota dal vse štiri Monroe Reflex in se avto drži kot klop seveda sm zamenjal tudi prve fedre Eibach 3cm niže in zadaj spustu torzijo 3cm (Amortizer) tako da je avto dost udobn in seveda zanesljiv v ovinku ta kombinacija res pride mal dražji je pa kakovostna! LP PS: AMORTIZERJI OLNI SO FUČ KO AVTO NAREDI 30.000 KM V VEČINI PRIMEROV (SLOVENSKE CESTE) MOJI NA CLIOTU SO BLI ČIST ZANČ PA JE MEHANIK REKU DA JIH NI TREBA MENAT PA NE SMO EDN!!! Pel avto na AMZS bazo v LJ TAM TI TESTIRAJO AMORTIZERJE
Kok stane preverjanje amortizerjev

Zastonj!
