Stran 1 od 2

Tuning s chipom ali z moduli?

Objavljeno: So jun 11, 2005 8:55 pm
Napisal/-a gazda1
Mal me mika tuning, pa me zanima, kakšno je splošno mnenje: je bolj chip ali modul al je vseen... Še posebej me zanimajo komentarji tistih, ki so sprobal iz prve roke že obe stvari.

Ko sem pregledal komentar glede obeh variant, se mi zdi, da zaenkrat velja naslednje:

1. Za chipanje večina hvali RSR, za module se zdijo najbolj primerni pbox, rapid in tuningbox.

2. Chipanje naj bi bilo bolj prilagojeno posameznemu modelu avtomobila, moduli naj bi bili bolj splošni in zato manj učinkoviti.

3. Pri chipanju ti lahko zatežijo na tehničnem in pa (za tole nisem siguren) naj bi bilo treba celo spremembe zarad tuninga vpisat v prometno (kar pomeni več keša pri zavarovanju in cestnini). Za module pa je fora, da ga lahko daš hiter stran pred tehničnim ali pred pregledom na pr serviserju stran in nimaš problemov.

4. Pri chipanju je večja varnost, da ti bodo lahko hitrej poštimal stvari, če ne bo delal v redu, z moduli je fora manjša "direktna" podpora, ker gre pri prodajalcih večinoma za zastopnike.

5. Cenovno se zdi chipanje vsaj v povprečju cenejše, moduli pa imajo velik razpon: pbox nekje bolj v vrhu in tuningbox na spodnjem delu.

Kaj pravte?

Objavljeno: So jun 11, 2005 8:57 pm
Napisal/-a Eddis
Prvo povej, kateri avto sploh imas, pa ti bomo potem svetovali...cakamo...

Objavljeno: So jun 11, 2005 9:17 pm
Napisal/-a gazda1
Imam Seat Leon 1.9 TDI, 90 KM, 45.000 km, l.2003

Objavljeno: So jun 11, 2005 9:50 pm
Napisal/-a Eddis
V tem primeru CHIP TUNING, samo raje malo pocakaj da ti avto izide iz garancije, al ti je ze? Poglej pri RSR, kolko bi pridobil?
Ampak eno vprasanje: ALi res to potrebujes, al to hoces samo tko da pac mas vec ''konjev''. Raje ta denar preusmeri iz tuninga v stayling. Samo proti tuningu nimam nic proti, ravno nasprotno, ampak se samo vprasi ce to res potrebujes?

Objavljeno: To jun 14, 2005 8:14 am
Napisal/-a mamomu
v tem primeru BOX!
Zakaj?
Ker:
+ dobiš z boxom enako konjev kot z chip tuningom
+ glede na veliko količino teh motorjev na tržišču skoraj 100% zagotovilo, da boste lahko eventualno naprej prodali box
+ na servisu ti ne morejo "povoziti" in ugotoviti sprememb
+ možnost vgraditve stikala v notranjosti kabine, s katerim vklapljate in izklapljate box

minusi:
- vraževernost!!

Objavljeno: To jun 14, 2005 8:17 am
Napisal/-a Tomo

Objavljeno: To jun 14, 2005 8:42 am
Napisal/-a Courage™
mamomu je napisal/-a:v tem primeru BOX!
Zakaj?
Ker:
+ dobiš z boxom enako konjev kot z chip tuningom
+ glede na veliko količino teh motorjev na tržišču skoraj 100% zagotovilo, da boste lahko eventualno naprej prodali box
+ na servisu ti ne morejo "povoziti" in ugotoviti sprememb
+ možnost vgraditve stikala v notranjosti kabine, s katerim vklapljate in izklapljate box

minusi:
- vraževernost!!


kolko je to kaj dnarja ?

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 1:13 pm
Napisal/-a mamomu
Odvisno od avta!
Za zgoraj omenjeni Seat je cca. 80k sit.

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 2:23 pm
Napisal/-a meganeman
Sej si ze sam povedal vse prednosti in slabosti obeh sistemov, pa se tem je ze toooliko odprtih :), jst mam box not rapidov in deluje OK!

Fora je v tem, da lahko z boxom dobis med 20-25 % moci in navora s tuningom pa od 25-30 % moci, ker ti se tlak turbine nastavijo, sam ne mores pa ven vzet pa prodat naprej tko kot lahka z boxom naredis:)

Odlocitev je v tvojih rokah:)

Drugace se mi pa osebno boljs zdi v to vlozit denar kot v styling, tisto avto nic ne pridobi na vrednosti, tole lahko pa vn poberes, avto ma pa cist druge vozne lastnosti :)

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 2:30 pm
Napisal/-a Zzooommm
Eddis je napisal/-a:V tem primeru CHIP TUNING, samo raje malo pocakaj da ti avto izide iz garancije, al ti je ze? Poglej pri RSR, kolko bi pridobil?
Ampak eno vprasanje: ALi res to potrebujes, al to hoces samo tko da pac mas vec ''konjev''. Raje ta denar preusmeri iz tuninga v stayling. Samo proti tuningu nimam nic proti, ravno nasprotno, ampak se samo vprasi ce to res potrebujes?

Za styling se pa lahko isto vprašaš. Ali bo avto kaj bolje šel / se boš kaj bolje peljal, če boš mel gor kromane špegle, klarglas luči pa 10 spojlerjev? Edino več ljudi bo za tabo gledalo v stilu bodisi u lej ker hud avto, bodisi lej ker riž.

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 5:23 pm
Napisal/-a torstorm
jaz sem tu tudi za box.Samo se pozanimaj kako dela kateri box, ker če dela na principu tega da poveča pritisk na šobah da lahko da več goriva, ti svetujem da tega ne kupiš ker ti bo po kakih 100k km vzelo šobe ki pa niso poceni.Poglej za takim box-om ki temelji na principu da drži šobe več časa odprte, pritisk pa je na njih enak in s tem gre enaka količina goriva kot v prejšnjem primeru.


Courage: ti bi čipal tvojega 1.8 T, kaj misliš dragati , ker avto ima že dovolj konjev za vožnjo, pa še porabo boš potem imel dosti višjo.

Objavljeno: Če jun 16, 2005 8:47 am
Napisal/-a 1.8T
A spet ta tema?

:pop:

/jan

Objavljeno: Če jun 16, 2005 8:54 am
Napisal/-a Tomaz40
Ker modul je pa bolš glede vzdržljivosti avtomobila?

Tko kot je torstorm napisal, sem tut jest prebral v eni izmed starejših tem, da more modul imet šobe dlje odprte ne pa se igrat s pritiskom. In katere so to?

Objavljeno: Če jun 16, 2005 9:11 am
Napisal/-a Courage™
torstorm je napisal/-a:jaz sem tu tudi za box.Samo se pozanimaj kako dela kateri box, ker če dela na principu tega da poveča pritisk na šobah da lahko da več goriva, ti svetujem da tega ne kupiš ker ti bo po kakih 100k km vzelo šobe ki pa niso poceni.Poglej za takim box-om ki temelji na principu da drži šobe več časa odprte, pritisk pa je na njih enak in s tem gre enaka količina goriva kot v prejšnjem primeru.


Courage: ti bi čipal tvojega 1.8 T, kaj misliš dragati , ker avto ima že dovolj konjev za vožnjo, pa še porabo boš potem imel dosti višjo.


sej je čipan, samo jaz bi to vse odstrano pa dau nekaj hujšega not :P

Objavljeno: Če jun 16, 2005 9:14 am
Napisal/-a ga-ma
Jaz vozim na Rapidovem modulu ze 40 000 km brez enega samega problema, avto ma pa sedaj cisto druge vozne lastnosti, ob tem da mi popije pol litra manj na 100km.Ob priganjanju pa pol litra več kot serijski.
V kratkem grem tudi na valje merit razliko in ko dobim v roke graf ga pripnem na forum.
Drugace pa je najbolje če modul uravnava vse troje: čase, količino in tlak vbrizga goriva.

Objavljeno: Če jun 16, 2005 10:48 am
Napisal/-a CockroaC
Courage™ je napisal/-a:sej je čipan, samo jaz bi to vse odstrano pa dau nekaj hujšega not :P


menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)

Objavljeno: Če jun 16, 2005 11:49 am
Napisal/-a 1.8T
CockroaC je napisal/-a:menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)


...bi rekla branjevka na trznici...

:ne

/jan

Objavljeno: Če jun 16, 2005 12:59 pm
Napisal/-a Courage™
1.8T je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)


...bi rekla branjevka na trznici...

:ne

/jan


kolega je na vw 4 gti z menjavo le teh in auspuha + chip dobil 221 KM. merjeno pri senici.

Objavljeno: Če jun 16, 2005 1:07 pm
Napisal/-a X-Hair
Courage™ je napisal/-a:
1.8T je napisal/-a:
CockroaC je napisal/-a:menjaj kolektor, pa injektorje pol pa čip pa bo 200+ :)


...bi rekla branjevka na trznici...

:ne

/jan


kolega je na vw 4 gti z menjavo le teh in auspuha + chip dobil 221 KM. merjeno pri senici.


Ma kaka senica. Pejta vidva probat leteci start, pa bos verjetno presenecen nad tistimi "svoh" 221km :P Pusti tako kot je in ne bluzi s kakimi pboxi pa xkozarci in ykrozniki ljudje madona. :?

Objavljeno: Če jun 16, 2005 1:31 pm
Napisal/-a CockroaC
Ja golf gre noro dobro, pa a4 nima taka ko je zdaj kaj praskat ...