Stran 1 od 2

Kaj se sploh splača?

Objavljeno: Po jun 13, 2005 11:09 pm
Napisal/-a DoubleG
Vse bolj berem tele teme v tuningu in opažam, da je kakršnakoli modifikacija motorja samo minus. Športni filtri - več žre, počasnej se ogreje, če ni dobr speljan na hladen zrak je slabš. Auspuhi so za en drek pr mašinah z elektronko, nižanje glave ti raznese motor, čip tuning na bencinarju ne pridobiš nič, športne odmične gredi ti zmanjšajo navor v nizkih obratih ...

Česa se najprej lotiti pri predelavi motorja, če sploh?

Kmalu dobim novega Cliota in sem prepričan, da mi po nekaj deset tisoč kilometrih ne bo dovolj moč ki mi jo ponuja. Kje so tisti časi frčakov, ko si zamenjal auspuh, pa je šlo za 50 % bolš, zamenju fergazer je letu ko sneta sekira ...

Opažam, da je kakršnakoli predelava izredno draga (material, homologacija in delo), pridobiš pa le to, da se bolj dere, ostalo si pa sao na zgubi. Raje investirati denar v styling/avtoakustiko kot pa v tuning?

Objavljeno: Po jun 13, 2005 11:18 pm
Napisal/-a Skull23
Zakorakaj v drugo stran. Zmanjšaj težo avtomobilu i nzačni pri rezervnem kolesu. Kupiš tisti šprej pa je. Drugač pa kupiš turbodizla in ga čipaj pa bo...

Objavljeno: Po jun 13, 2005 11:18 pm
Napisal/-a RegY
če nižaš glavo ti ne raznese motorja, ampak mora pa bit dovolj dobro znižana, da ni preveč, ker ti lahko pokrivi ventile, ker se srečajo z bati. nisem pa še slišal, da bi zaradi tega eksplodiral motor :?

Objavljeno: Po jun 13, 2005 11:27 pm
Napisal/-a Ares
Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .

Objavljeno: Po jun 13, 2005 11:43 pm
Napisal/-a Templar
Ares je napisal/-a:Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .


:clapclap :bow :tomidelej:

Objavljeno: To jun 14, 2005 12:05 am
Napisal/-a marky18
Kupi potem Cliota DCI 80 ali 100 KM . Ne boš mogu verjet kako ta avto leti , pa kolk navora ima .Jst ga vozim v službi (80 KM ) pa gre kot skira . npr GOLF IV 1.9 TDI 4 motion 110 KM se skrije pred cliom . Pa še poraba je smešna .

Moje izkušnje

Objavljeno: To jun 14, 2005 12:15 pm
Napisal/-a Zzooommm
Najboljši recept je, da že v osnovi kupiš dovolj močno mašino. Pri tuningu moraš potem vedno nekje vzet, npr. pri navoru pri nižjih vrtljajih, porabi in tako naprej.
Edina stvar, ki sem jo jaz pri sebi naredil je športni vložek + nov dovod zraka za vse letne čase razen pozimi - motor je bolj odziven, raje se vrti pa zvok je velik lepši, poraba je pa ista. Tukaj se bo moj "tuning", če temu sploh lahko tako rečeš tudi končal. Tukaj ni nobenih rizikov in stroški so minimalni.
Če bi imel veliko potrebo po večji moči, bi si pa raje avto zamenjal.

Objavljeno: To jun 14, 2005 12:25 pm
Napisal/-a KREMENKO
Zzooommm je napisal/-a:Najboljši recept je, da že v osnovi kupiš dovolj močno mašino. Pri tuningu moraš potem vedno nekje vzet, npr. pri navoru pri nižjih vrtljajih, porabi in tako naprej.
Edina stvar, ki sem jo jaz pri sebi naredil je športni vložek + nov dovod zraka za vse letne čase razen pozimi - motor je bolj odziven, raje se vrti pa zvok je velik lepši, poraba je pa ista. Tukaj se bo moj "tuning", če temu sploh lahko tako rečeš tudi končal. Tukaj ni nobenih rizikov in stroški so minimalni.
Če bi imel veliko potrebo po večji moči, bi si pa raje avto zamenjal.


Valda, že v štartu kupi mal močnejši avto, če misliš da boš tako hitro pogrešal konje. Al pa pol kupiš močnejšega.

Objavljeno: To jun 14, 2005 1:32 pm
Napisal/-a Shebo
Nisi napisal kater motor pri Cliotu boš imel. Bencinarja al dizlerja ter kolk močnega? Doma mamo 1.2 16V pa treba priznat d gre kr fajn (ob pogoju da si sam noter). Sicer je pa res da iz 75 hrčkov ne moreš pričakovat čudežev. Dciji pa grejo kr fajn. Majo dost navora pa avto je lahki.

Objavljeno: To jun 14, 2005 1:56 pm
Napisal/-a svadreb
Ares je napisal/-a:Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .


se popolnoma strinjam

Objavljeno: To jun 14, 2005 2:28 pm
Napisal/-a DoubleG
Sh3bO je napisal/-a:Nisi napisal kater motor pri Cliotu boš imel. Bencinarja al dizlerja ter kolk močnega? Doma mamo 1.2 16V pa treba priznat d gre kr fajn (ob pogoju da si sam noter). Sicer je pa res da iz 75 hrčkov ne moreš pričakovat čudežev. Dciji pa grejo kr fajn. Majo dost navora pa avto je lahki.


1.6 16V :twisted:

sicer sem pa že pognau denar na tole:

Slika

Objavljeno: To jun 14, 2005 2:54 pm
Napisal/-a CupraR
Kars e da čist u eazy narest, en športni vložek da se mal pretok zraka poveča, pa katlizator dol da mal zadiha motor (dobr tle je spet od motorja odvisn al bo kej razlike).

Drgač pa kokr so že omenil, pač investriarš v podvozje, zavore, dobre gume, avto se bo posledično bolj držal ceste in spet dobiš mal več užitka v sami vožnji.

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 6:49 am
Napisal/-a noobie
Jaj jaj DoubleG 1.6 16V .... a nis zadovolen? :P

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 7:26 am
Napisal/-a FireSTORM
svadreb je napisal/-a:
Ares je napisal/-a:Krkoli se boš spravil, ti priporočam, da se pozanimaš kako pa kaj, sploh koliko pride, potem pa res ZA EN MESEC ALI DVA na hladno vse skupaj, pol pa se res odloči če boš kupil, spreminjal.

Ponavadi te v tem času mine.

Glej tok enega denarja, časa, truda.. in da pol pridobiš tistih par konjev, ki jih še dodatno preplačaš na prvem ovinku ko te policaj nameri, ker se tebi zdi da zdaj pa res leti...

Raje ja kaka fajn muska, pa kake lepe feltne, da je na uč lepo, s tistim dnarom ki bi ga pa v tuining vrgel pa pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli :D .


se popolnoma strinjam


podpis
posebaj se strinjam z tem delom:
pelji lubico na morje za en mesec, pa jo pokavsi kot še nikoli
:) :D ;)

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 8:33 am
Napisal/-a eXtreme
Noben avto ne pride na cesto kot dirkalnik. To pa je namen tuninga.
Z lastne roke ti povem, da pravi tuning masine pride cca 600k+ SIT, N/A al pa turbo. Vendar ce se spuscas v tuning moras vzet ze za osnovo avto z dobro masino. Kaj se splaca in kaj ne je pa stvar posameznika. Dobro pa veste, da vsak rece da se ne splaca, na drag race-ih pa vsi nosijo slincke.
Modifikacija motorja minus? Tuning je jama brez dna, s stroski ni konca. Ce nisi v tem z vso duso, brezveze da se v to spuscas.

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 9:35 am
Napisal/-a _VeNoM_
Dobrodosel v svetu TUNINGA ;)


to edino lahko recem, čar je v tem ko mas cisto stock avto pa prefukavas ;)




lp venom

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 9:22 pm
Napisal/-a FireSTORM
odzadaj nalepi 8.0 gor pa boš pravi tuner :lol:

eXtreme je čist lepo povedal...
stroški tuninga nikoli ne počivajo
če pa samo športnemu filtru ali čemu podobnemu praviš tuning si se pa rahlo zmotil...
tuning je navijanje mašine...torej zelo drag šport...
cenovno se ti ne splača, ker dvomim da sploh rabiš avto nad 100 konji za vsakodnevno vožnjo v službo...
vse več je že užitek in luksuz...tudi tuning je podobno...
ne rabiš natunane mašine da greš vsak dan v službo

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 11:02 pm
Napisal/-a PiLLLe
Nc se nesplaca :) tko kt bajta ne pa kr neki vsi vlagamo v njo na konc pa nimas nc bols kt pa streho nad glavo pa da ti je toplo :D tko da kes pa moras nekam ponucat :) kaj pa kako na kak nacin pa kolko je pa tvoj problem :)

Objavljeno: Sr jun 15, 2005 11:31 pm
Napisal/-a Damjan19
PiLLLe je napisal/-a:Nc se nesplaca :) tko kt bajta ne pa kr neki vsi vlagamo v njo na konc pa nimas nc bols kt pa streho nad glavo pa da ti je toplo :D tko da kes pa moras nekam ponucat :) kaj pa kako na kak nacin pa kolko je pa tvoj problem :)


dobr si to povedu :)
sicer pa jz v tuning ne dajem denarja, šparam, pa si bom kasnej neki močnejšga kupu

Objavljeno: Če jun 16, 2005 5:31 am
Napisal/-a ice
No ja, s tem se ne strinjam. Če v bajto vlagaš pri prodaji dobiš lahko parkrat več kot si dal zanjo ;) pri avtu pa vedno manj.