Stran 1 od 1
Čipanje...
Objavljeno: Če jul 07, 2005 6:42 pm
Napisal/-a _Mad|
No vem da je full teme o tem zto sm pa tut odpru to......na iskalniku sm isku chip,cipanje pa nism nic nasel.....zanima me pa kaj to je,kako zgleda za kaj je dobro cipat?
Bi mi prosim lahko kdo to pojasnil,da bi imel lazjo predstavo?Lp
Objavljeno: Če jul 07, 2005 7:01 pm
Napisal/-a Shebo
Ok zakaj moraš dve temi odpirat?!
Čip je ena škatlica, katera ti preprogramira delovanje motorja. Ima lahko različne nastavitve: lahko ti preprogramira vžig, 'nastavlja' količino bencina/nafte in zraka v valj... Ponavadi se čipa turbo bencinarje in turbo dizlerje. S čipom dobiš lahko od 10 - 25% več moči in navora. Sama montaža traja lahko od 15 minut naprej. Odvisno od avta in čipa...
Obstaja pa tudi možnost celotnega preprogramiranja motorne elektronike, ampak to je pa zelo zelo drago.
Cene čipov se pa gibljejo od okrog 100k SIT naprej.
Sicer si pa lahko prebereš več na
www.rsrmotorsport.com
Če bi pa še kdo kaj dodal, kar sem mogoče izpustil, pa si naj da duška...
Objavljeno: Če jul 07, 2005 7:10 pm
Napisal/-a _Mad|
Se oproscam zgleda da sm se zatipku.....nism imel namena odpret dveh tem......hvala za razlago...
Objavljeno: Če jul 07, 2005 7:30 pm
Napisal/-a Mumbley
To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 8:27 pm
Napisal/-a TheCjen
Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.
Lp. TheCjen
Objavljeno: Če jul 07, 2005 8:30 pm
Napisal/-a CupraR
NA kartko: z čipanjem se na novo optimatizira elektronika, saj turbina fila z višjim tlakom (tlak se dvigne, seveda v dovoljenem območju, ni rizično) in treb na novo nastavt parametre, Predvsem razmerje: bencin-zrak :P
Uno tuning boxe si pa lahk sm nekam zatlačeš, so pol p vredni.
Objavljeno: Če jul 07, 2005 9:38 pm
Napisal/-a Chip
TheCjen je napisal/-a:Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.
Lp. TheCjen
Nimas prav - procesor se pri chipanju lahko zamenja.Ali pa tudi ne, lahko samo software.V bistvu se lahko zamenja celotna elektronika.Zdej se ne spomnim imena firme, vendar je glavni chip od firme katero tudi mi prodajamo v SLO.
Chip
Objavljeno: Če jul 07, 2005 9:41 pm
Napisal/-a Yagi-san
TheCjen je napisal/-a:Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.
Lp. TheCjen
Se popolnoma strinjam z TheCjenom. Isto dela Senica, na obstoječi program naloži drugega.
Yagi-san
Objavljeno: Če jul 07, 2005 10:07 pm
Napisal/-a torstorm
lahko se samo zamenja čip ali pa se kupi kak drug sistem (krmilno elektroniko) in to je kak motec,apexi,....
Objavljeno: Pe jul 08, 2005 6:41 am
Napisal/-a FireSTORM
Sh3bO je napisal/-a:Ok zakaj moraš dve temi odpirat?!
Čip je ena škatlica, katera ti preprogramira delovanje motorja. Ima lahko različne nastavitve: lahko ti preprogramira vžig, 'nastavlja' količino bencina/nafte in zraka v valj... Ponavadi se čipa turbo bencinarje in turbo dizlerje. S čipom dobiš lahko od 10 - 25% več moči in navora. Sama montaža traja lahko od 15 minut naprej. Odvisno od avta in čipa...
Obstaja pa tudi možnost celotnega preprogramiranja motorne elektronike, ampak to je pa zelo zelo drago.
Cene čipov se pa gibljejo od okrog 100k SIT naprej.
Sicer si pa lahko prebereš več na
www.rsrmotorsport.comČe bi pa še kdo kaj dodal, kar sem mogoče izpustil, pa si naj da duška...
nebi dodal, samo popravil
čip ni škatla
čip je mikro vezje
škatla je samo ohišje računalnika
aja pa bi popravil nekaj
ecu ne preprogramira nič, ecu samo še nastavlja določene funkcije, čas vžiga(svečk seveda), optimalno mešanco gorivo/zrak, vklaplja in izklaplja hladilni ventilator za hladilno tekočino, pa še nekaj funkcij ma
chipanje oz chip tuning pa ni tak hudo preveč drag, tam okrog 80k SIT se začnejo cene, vsaj tolko je blo pred kake pol leta, če pa so zdaj cene bombastično narasle pa nevem
Objavljeno: Pe jul 08, 2005 6:45 am
Napisal/-a FireSTORM
TheCjen je napisal/-a:Mumbley je napisal/-a:To kar delajo v RSR, kolikor razumem je zamenjava originalnega programa. Pri pravem čipanju ne gre le za spremembo programa temveč tudi za zamenjavo motorne elektronike z zmogljivejšo. Bistvo čipanja je bolj zmogljiv procesor, ki lahko hitreje obdeluje podatke in se hitreje prilagaja zahtevam voznika.
Em... ja tukej ni cist res kar si napisal. Procesor pri chipanju ostane isti, pravzaprav celotna strojna oprema ostane ista, spremeni se samo software. Vneseni so novi parametri. Po domace povedano elektronika dopusti motorju, da da vec od sebe. Vsaj za TDI motorje lahko trdim da je tako. Za druge motorje je treba vcasih tud kej ''prlotat''.
Lp. TheCjen
zakaj bi pa ti zamenjal procesor?
ECU-ev procesor ma okrog 40MHz kar je pa čist zadosti hitro
hitrejši kot je računalnik manj je stabilen in manj zanesljiv
ko bo pa ECU mel več funkcij za izračunavat pa bodo to že v tovarnah skapirali pa povišali frekvenco procesorja
edina stvar ki se lahko menja pri tuningu je ROM, ker ROM se samo enkrat zapiše(software na njega) in ga ne spraviš več dol in nič več gor, podobno kot navaden CD-R
razen če je ta ROM EPROM
kar pa pomeni da se podatki na njem lahko zbrišejo in ponovno zapišejo nekaj 10x
Objavljeno: Po jul 18, 2005 12:39 pm
Napisal/-a APN