Stran 1 od 1

Trdota Alfe 147

Objavljeno: Če jul 21, 2005 9:01 am
Napisal/-a Creed555
Zivjo
Zanima me nekaj glede trdote avta oz. blazilcev.
Ko sem kupu avto sem mew že montirane Eibach fedre (znižano za cca 5cm)
Pol sem opazu da avto fuuul plava po grbinah in sem se odloču da bom menu blazilce. Po dolgem premisleku sem se odloču,da kljub visoki ceni, nabavim Bilsteine, ker naj bi bila to kao najbolša kombinacija. No zej najprej sem kupu sam prva dva...ni dnara za vse 4! Jsto to nabavim in zmontiram in razlika je občutna...avto ne plava več.
Danes pa sem se probu naslonit na blatnik da vidim kako je avto trd v primerjavi z original AR147! In ugotovitev? Original amortizerji in blažilci so fuuul bl trdi!!! Kako to? Moj avto je kao z najboljšo kombinacijo blažilcev in fedrov mehkejši kot original!!!
A je to normalno zarad progresivnih fedrov al je kej druzga? Stabilizatorji? Gumice?

Bi prosu če mi lahko kdo pomaga, ker drugač prodam use skup in nabavm originalne blažilce in fedre.

Hvala in LP

Objavljeno: Če jul 21, 2005 9:26 am
Napisal/-a junior50
Alfe majo use trde(športne) fedre in blažilce.Kle se morš odločt kva ti bl ugaja - da se avto čez ovinke ne nagiba velik pa je vožnja s tem pač bolj trda ali pa obratno. :)

Objavljeno: Če jul 21, 2005 9:32 am
Napisal/-a Creed555
Nisi razumu uprasanja!

Sprašujem kako to, da je moja 147ka z bilstein blazilci in eibach fedri (kao najboljša kombinacija) mehkejša kot originalna!

Men nč jasno!!!

Objavljeno: Če jul 21, 2005 9:43 am
Napisal/-a junior50
Pač so mehkejši k uni fedri.Še ne pomen da niso dobri?? :? Pa kje to piše da je najbolša kombinacija?Najbolš je stock ;)

Re: Trdota Alfe 147

Objavljeno: Če jul 21, 2005 9:57 am
Napisal/-a yurchek
Creed555 je napisal/-a:Zivjo
Zanima me nekaj glede trdote avta oz. blazilcev.
Ko sem kupu avto sem mew že montirane Eibach fedre (znižano za cca 5cm)
Pol sem opazu da avto fuuul plava po grbinah in sem se odloču da bom menu blazilce. Po dolgem premisleku sem se odloču,da kljub visoki ceni, nabavim Bilsteine, ker naj bi bila to kao najbolša kombinacija. No zej najprej sem kupu sam prva dva...ni dnara za vse 4! Jsto to nabavim in zmontiram in razlika je občutna...avto ne plava več.
Danes pa sem se probu naslonit na blatnik da vidim kako je avto trd v primerjavi z original AR147! In ugotovitev? Original amortizerji in blažilci so fuuul bl trdi!!! Kako to? Moj avto je kao z najboljšo kombinacijo blažilcev in fedrov mehkejši kot original!!!
A je to normalno zarad progresivnih fedrov al je kej druzga? Stabilizatorji? Gumice?

Bi prosu če mi lahko kdo pomaga, ker drugač prodam use skup in nabavm originalne blažilce in fedre.

Hvala in LP


Kaj ni to optimalno? Avto je nizek, dobro zgleda, dobro se vozi čez ovinke in ni trd čez grbine....Kaj si še več želiš?

Objavljeno: Če jul 21, 2005 9:59 am
Napisal/-a Creed555
junior50 je napisal/-a:Pač so mehkejši k uni fedri.Še ne pomen da niso dobri?? :? Pa kje to piše da je najbolša kombinacija?Najbolš je stock ;)


Pač so mehkejši?!? Pa kako so lahko krajši fedri mehkejši! Pomojem morjo bit trši da blažilcu ne zabija.

Se pa strinjam de je stock najboljš...sam a si vidu kake so original AR147?
Ku tank!

Objavljeno: Če jul 21, 2005 10:23 am
Napisal/-a junior50
Sej si sam reku da so mehkejši :?: Newem kwa bi rd :(

Objavljeno: Če jul 21, 2005 10:53 am
Napisal/-a torstorm
kaj pa če so to kaki refleksivni blažilci, in se jim glede na hitrost čez grbine prilagaja trdota.

Objavljeno: Če jul 21, 2005 11:05 am
Napisal/-a dejan84
Zarad progresivnih fedrv je avto nekaj mehkejši, kot z navadnimi. Sam to morš štet v dobro, saj avto in ti sam pr navadni vožnji ne trpita. Zamisl si, če bi ti blo drugače všeč, da bi vsak kamenček, k bi ga povozu, čutu v tvoji tazadnji. Pomojem bi ti kmal začel presedat. Tud sam imam progresivne fedre in stršane amortizerje, pa sm zelo zadovoljen. Ob navadni vožnji se še vedno peljem udobno, ko se mi pa zahoče bolj dinamične vožnje, pa pride tudi to. Na začetku tudi meni ni blo všeč ker se mi je zdelo premehko (prejšn avto sm mel stršan pa z navadnimi fedri in je biu trd ko hudič, tko da se ga ni dal potlačt za pol cm, če si se nanjga ubesu), sam zdej sm pa ugotovu prednosti (zaenkrat armaturka še ni začela škripat tko k pr bravotu :D )...

Objavljeno: Če jul 21, 2005 11:44 am
Napisal/-a Creed555
@dejan

Končno edn de mi je znal povedat. Seprav da je zarad progresivnih fedrov awto bolj mehak (če se naslonm na blatnk). Sej dragč kadar se vozm je kul in se mi zdi da je kr dost trdo. Sam ko sem se prejšn dan na parkirišču naslonu na blatnk najprej na mojmu avtu pa pol na avtu od prjatlce (enak avto), je bil njen trši. Občutno.

Objavljeno: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Napisal/-a torstorm
jaz imam tudi progresivne fedre pa ko se naslonim tako kot ti praviš se avto skoraj niti ne premakne.Pa ni glih udoben pri normalni vožnji tako kot dejan pravi zgoraj.
Ta problem kot ti opisuješ je lahko samo odvisen od vzmeti in blažilcev.Če ko se pelješ je lega super, kaj se sploh ubadaš z zgoraj zastavljenim vprašanjem.

Lp